Søndagsskavling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Herreguuuud, kan det ikke slutte å snø?! Vi våkner jo til nye 20 cm med snø HVER dag, og konstant snøstorm!! [:@] Skulle søren meg tro det var jul snart, og ikke vår!!
Jeg sov til 0654, gammel tid. Mobilen min har ikke stilt klokka automatisk, så jeg måtte sende sambo en sms (han stod opp med ungene i 6-tiden gammel tid), og høre hvor mange klokka egentlig var, om jeg kanskje burde sove en time til. men stod opp i stedet.
Har stått en halvtime i glovarm dusj, måtte prøve å få løst opp vondten i ryggen. Men det hjalp ikke. Mulig hjernen min rett og slett må ta inn over seg at jeg må starte å si nei til å jobbe HVER lørdag, ryggen min tåler det ikke, og nå har jeg jo jobba hver lørdag siden september... blir bare vondere og vondere for hver uke, sånn kan det jo ikke fortsette.

I dag har vi ikke så mange planer, og det er helt okei. Jeg skal bake krydderkake og kanskje noen muffins, vi får besøk av nevøen min i ettermiddag! [:)] Ellers blir det bare å sitte inne og se på snøkavet...

Ha en fin dag dere! [:)]

Mårnings!

Trøtte hele gjengen her også. Har fått snylta forkjøla unger igjen...siden nyttår har de ikke gått mer en en uke i barnehagen før de har vært syke[8|] Så i natt har jeg hatt en kolspasient på 3 år attemed meg. Men bedre i dag heldigvis, og ingen feber- så er vel bare forbigående-lov å håpe på det iallfall.

Om ungene oppfører seg til da så skal vi på håndballkamp kl ett. Det er alltid like stas for store og små. Etterpå skal vi hjem og vaske hus og bare ha en slapp søndag. Deilig det også. I kveld skal jeg ha skikkelig egenpleie på badet med voksing, farging og bobbling[:)] Det blir ikke feil kjenner jeg...

Ha en fin dag

God morgen...

Her fyrer vi i peisen å koser oss,mikael leker med en gassbalong han har fått..
Senere i dag får vi besøk av en vennine av meg med en gutt på 3 år som skal leke med Mikael[;)] Det blir nok stas tenker jeg..

Ellers skulle hele huset vært vasket å ordnet med det kan jeg glemme med den formen som er om dagen,så det får være som det er..

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Her er bare meg og minste som er hjemme[:)] sambo på jobb og eldste hos mamma, deilig og avslappende. I dag skal vi å se min søster spille fotball cup, jepp hun er noen 19 år mindre enn meg[8D] og i morgen skal vi på ultralyd, kjenner jeg begynner å bli en smule spent nå!!!

ha en fin fin søndag[:)]

Tittei!

Her kom gubben hjem i natt, og vi fikk sove hele 4 timer før Amalie skulle starte dagen[&:] Gubben var snill og lot meg sove 3 timer til før jeg våknet. Fikk litt panikk for jeg skulle jo bare sove en liten time og la han sove litt etterpå[8D]
Ordna lunsj til Amalie, dusjet alle mann og la henne for duppen sin. Måtte vekke henne etter ei stund for da skulle vi i bursdag til søskenbarnet mitt. Vært der frem til nå, og nå venter vi på at sodden skal bli ferdig så vi får i oss noe mat!

I kveld skal gubben på kamp, så blir det vel en film og legge seg.

I morgen er det en ny estimering, spennende!

Kjempespennende i morgen Destiny! [:D][:D]

Her kom ikke lille nevø likevel, så jeg og Ida har egentlig bare perla hele dagen...

Back
Topp