Søndagsprat.

Sjakk Matt

Betatt av forumet
Oppe tidlig i dag, barna våknet ca halv sju. Det er egnetlig mannen sin dag å stå opp med dem, men siden jeg reiser i dag kjenner jeg at det ikke gjør noe som helst å stå opp grytidlig to dager på rad...  ...I dag våknet jeg opp med en liten blødning og mer uggen en andre dager, og med en undelig følelse i buken også. Jeg tenker at enten så er spiren kommet for å bli eller så aborterer jeg... Blødningen virker som å ikke være all verdens, og forhåpentligvis forblir den borte like fort som den kom... Vi har ingen planer i dag (sett bort fra at jeg skal reise til Bodø), kanskje jeg går på lekeplasssen med barna før de legger seg på dagen. Hva med dere da?

Ingen planer i dag, og det er utrolig deilig. Har vært så mye i det siste! Storesøster er forkjølet og har litt feber, så jeg håper hun kommer seg snart. Har vært endel våken i natt, og jeg er trøøøøttt. Nå ser hun på Tøfferud, og har spist bra med frokost! Tror jeg skal legge med nedpå litt!

Ingen store planer her,jeg venter på at faren min skal komme å kjøre litt med meg siden jeg skal ha oppkjøring no til uken =) Selv har jeg vært våken siden kl 05 og holdt wc med selskap.. Måtte tilslutt ta en afipran (noe jeg ikke liker ) Men jeg vil ikke fortelle det til de kommende besteforeldre før lappen er i boks... =) Gutta skal i dag ut på guttetur i dag når jeg kommer hjem så da får jeg slappe av litt =)

Jeg fikk sove til halv ni i dag, da kom mannen og dattra vår å vekket meg, (han står egentlig alltid opp med ho)  tenkte å få ryddet litt i alle leke hennes snart, så skal vi lage en kake, og på middag te mamma og pappa kl 14. min søster og barna kommer også.. Blir koselig..

Håper blødningern forsvinner like fort som den kom Sjakk Matt!!!
Her fikk jeg sove frampå i dag!! skikkelig deilig!! Nå sover far og sønn formiddagsdupp, mens jeg fortsatt sitter i morgenkåpen og bare nyter en rolig søndags morgen:) Har ingen andre planer enn at vi skal gå en tur i dag:) Lillegutt stooortrives i bæremeis, og far i huset eeeelsker å bestigen en eller annen topp - og jeg kommer heseblesende bak..!! Puh!!:) Men godt for kropp og skjæl!!
Ha en fin,fin søndag jenter!!!

håper blødningen forsvinner Sjakk Matt, og at alt er i orden.
Og lykke til med oppkjøringen Sissi09, jeg hadde selv oppkjøring i Mai (etter 30 år uten lappen) går nok strålende :)

Huff, hørtes skummelt ut med blødning!

Her startet dagen 06.45, altfor tidlig!Men ordnet frokost til henne og satte på Drømmehagen så tok jeg meg en dupp på soffaen :) Nå sover hun, mens jeg nyter frokost i stillheten!

Senere idag skal vi i en ny hundepark som er åpnet sammen med min besteveninne :)

Huffda, håper det var en ufarlig blødning :)

Her har jeg hatt lillesøster på overnatting. Nå sitter vi å ser på "to på rømmen" mens lillegutt tar seg en dupp :) Han har virkelig vært vanskelig i dag. Men jeg tror han har hatt vondt i magen stakkar, for det har vært langt flere bleier enn vanlig. Nå tenkte jeg å sitte å slappe av litt før jeg rydder litt her :)

Sånn er det her også, min kjære er helt rå til å stå opp med jenta vår. Heldige vi emoticon

Ellers skal lillefrøken og jeg bare kose oss alene i regnvære med disneyfilm, mens herremannen skal ut å fiske middagen vår i båt i dag med noen kompiser... He he.. Har kjøpt kyllingvinger som backup

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Jeg fikk sove til halv ni i dag, da kom mannen og dattra vår å vekket meg, (han står egentlig alltid opp med ho)  tenkte å få ryddet litt i alle leke hennes snart, så skal vi lage en kake, og på middag te mamma og pappa kl 14. min søster og barna kommer også.. Blir koselig..

I dag har jeg vært å besøkt min venninne på sykehuset, hennes datter ligger inne,så de kjedet seg litt, så var å hilste på. Nå fikk de heldigvis noen timer perm, så da skulle de hjem til familien :) Ellers så skal jeg snart på kino med min svigerinne å se bridesmaids, har hørt den skal være bra, så gleder meg til det. Og i kveld skal jeg og min mann på fotballkamp :) Viking-Brann. Så svigermor skal sitte barnevakt. 

Blødningen er borte :)

Styrer bare værre her. Vasker klær/ brette klær, pakker skifteposene til tvillingne, henge opp klær og pakke til meg selv. Nå sitter jeg her i 5-10 minutter og kveller innpå en halvliter med saft før jeg er nødt til å fortsette. Jeg drar om to og en halv time. Det blir forferdelig å dra fra barna, det er så lene siden sist og de blir å gråte myyyyyye!

god søndag til dere alle 

jeg sov til kvart over ni idag, digg!! Da var gutta mine på tur til lekeplassen med vofsen vår. Vi har vært og gått tur til mine besteforeldre idag og nå sitter jeg og spiser en toast før jeg skal dra på senvakt. Håper på en like rolig vakt som igår, jeg blir nemlig mer kvalm hvis jeg stresser.. 

I dag vokna ongane tidligt, rundt i 6 tiå, så dei lekte litt på rommet og etter ei stund kom de inn til meg og sovna ei lita stund. Vi sto opp i 8 tiden da Mannen kom heim fra nattevakt. Ellers så har vi sett litt på Pippi i dag og lekt litt. Så var vi på middag sjå svigers. Veldig koselig.

Back
Topp