Søndagsprat!

Snickers

Gift med forumet
I dag har jeg laga muffins! Hihi! Vi skal til svigerfar å fruen på middag senere, så da tenkte jeg at jeg kunne ta med noe kos til kaffen ;-)Også måtte jeg prøve oppskrifta, for jeg har spurt om å få ta med muffins til bhg den dagen mellomsten skal feires der ;-)

Ellers er været skiftende, vi har fått lufta oss litt utenfor, og nå venter vi bare på at T skal våkne slik at vi kan dra ;-) Håper du og dine får en flott søndag!!!!!!!!! ;-) Klem!

Å, nå fikk jeg ikke mindre enn kjempelyst på muffer. Sender du noen med A-post til meg? emoticon

Vi skal på middag hos opphavet mitt + farmor/oldemor. Bare venter på at Crazybaby skal våkne fra duppen sin. Han måtte vekkes i dag.. kl 11:15. Da hadde han sovet siden litt før kl 20:00 i går. Jeg begynner å lure på om det er sunt at han sover så mye enda.

Kos deg masse med guttaboys og familie, Snickers, og dere andre også. emoticon

Flink du er :)
Vi har ei sutrete lita jente her i dag, men har vært en tur ute og en liten lur nå, så håper vi hun våkner blid og fornøyd.

Har en gutt som har feber.
Hatt høy feber sia fredag. Roa det seg ikke tell i mårra eventuelt tirsdag så må e kontakt legen igjen.

Satsa på at han e i fin form i mårra sånn at han kan dra i barnehagen og vi voksne dra på jobb.

Her har jeg og ungene vært på middag hos mine foreldre. Mannen er på jobb.

På formiddagen, mens minsten sov luren sin, begynte jeg på en større ryddejobb på jentungen sitt rom. Hun samler på alt!! Det er helt utrolig hva hun har lagret der nede altså! En større jobb med andre ord.

I kveld skal jeg slappe av og være sjef over fjernkontrollen. Har fri i morgen, så da kan jeg jo utsette husarbeidet til da;)

Crazy; det gjør sikkert ikke noe at han sover så mye, men i forhold til at han skal begynne i bhg om ikke så lenge kan det jo være greit å begynne å innarbeide noen rutiner. Ehhm, nå hørtes det jo ut som om jeg tenkte dere ikke hadde rutiner, men det var ikke det jeg mente altså.... andre rutiner.

Skorpio, jeg skjønte hvor du ville hen, så det går helt fint. Jeg tenker som så at han har et godt sovehjerte pga. vi har hatt gode rutiner hele veien. Menneh, ja, du har rett i det du skriver, altså. Vi må gjøre noe med det etterhvert. Dessuten setter jeg pris på innspill fra deg, vet du.

Jeg & samboer sov til kl 12 i går(var i bryllup kvelden før så det tok på) haha :D 
Deretter lagde vi oss en god frokost før vi hentet snuppa, så i selskap også hjem igjen :)
Resten av kvelden tilbragte jeg på sofaen foran tvn :D hehe.. 

Back
Topp