Søndagsplaner

Mamalou

Elsker forumet
Hva er søndagsplanene deres?[:)]

Er litt grått vær her, men vi skal nå gå oss en tur i skogen. Kanskje ta med matpakke om det ikke regner.

her regner det og blåser såå har ikke lyst ut for døra:) skal legge meg når guttungen søvna:P så blir det nok å kose oss hjemme alle sammen:)

Jeg og snuppa er aleine hjemme, mannen jobber.....har tenkt å gå ut en tur, det blåser her, men vi får bare kle oss[;)]

no baker eg rundstykker som vi skal ha til frokost.. ellers er det få planer på menyen i dag, reiner masse ut så det friste ikkje å gjøre noe ute akkurat..

har vært hos svigers å spist frokost, nå skifter vi vinduer, så blir det å gjøre ferdig skoleoppgava, så ender kvelden med jentekveld[:D]

Skal pakke...
Har kjøpt oss hus, så på torsdag blir det flytting fra leilighet til hus [;)]

Pønsi: så morro da! Spennende!!

Her spyr jeg som vanlig enda... men om formen kommer seg så blir det en tur til mine foreldre og spise fårikål. [:)]

vi var i en bursdag i går så barna vår har vært hos foreldrene mine i natt.[:)]. Så dro vi dit i dag og fikk servert middag..[:D].[:D]

Her har jeg og lillegutt vært alene hjemme. Mannen er på elgjakt. Holder på å lage fårikål til han kommer hjem. Er litt spennende egentlig, for jeg har aldri prøvd å lage det før! Men tror kanskje det er noe av det enkleste jeg har vært med på! (hvis det smaker bra vel og merke[:D])

Jeg har vært hos ei venninne å spist fårikål, nam nam! Fikk deilig dessert også - sjokoladefondant med vaniljeis og varme bjørnebær! Kan ikke klage på den serveringen akkurat..er råmett nå [:D]
Nå ser jeg på tv2, og satser på gull til RBK[;)]

spennende da om RBK klarer å få gullet i dag, er jo ingen tvil om at de klarer det igjen, desverre...

ser bra ut nå ja[:D][:D]

ja de har jo vært gode i år,men eg heier ikkje på de akkrat så derfor desverre.. men no er det jo ingen tvil da..

Back
Topp