• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Søndagsplaner?

Supa'Mama

September 2013 <3
Her har ikke dagen kommet skikkelig i gang enda :P Storesøster er hos sin far og kommer hjem i kveld så da ble det en slakk søndag i regnværet. Planen er i alle fall å vaske badene, skifte på senger og bake kanel i svingen eller skjokoladekake.... :D

Blir nok hjemmedag med snuppa som har kastet opp og ikke føler seg bra.

Her har vi hatt formiddagen besøk av venner som dro akkurat. Nå er det strikking og sofakos og så har minnsten bestilt hjemmelagde vårruller til middag og det har jeg sagt ha til, så det bruker jeg nok ettermiddagen til :)

Stakkar :( Det er grusomt å være liten og syk, grusomt å være mamma på slike dager også for en får så vondt av de små og vet ikke hva godt en kan gjøre. God bedring til snuppa!
Takk<3

Slappe av på sofaen!;) Er på jobb, snart vært her i et døgn. Men om 2 timer er jeg endelig ferdig:) da er det hjem til mann og bikkje, slokner vel før 9 ikveld tenker jeg:p

Her går det å ukesplanlegging, leke med barna og mannen skal diske opp med deilig biffmiddag :)

Her har vi hatt svigers på besøk i helgen, nå lager jeg middag, båtpoteter, gulrøtter og sommerkoteletter :) i kveld blr det tv-titting og avslapning når junior er i seng :) vasker klær, vi skal i konfirmasjon neste helg, og drar vestover på onsdag :) prøvde bunaden i dag, og den passer :) er faktisk litt stor (gått ned masse i vekt) :) så da har jeg klær til 17. mai og håper jeg :)

Åh, migrene.... stakkars deg! Vet akkurat hvordan du har det! Sliter selv endel med migrene, ikke bra! Hærlig med ei aktiv ei i magen da! Ønsker deg god bedring og en flott søndag videre!

tusen takk! Slitt veldig mye under graviditeten men heldigvis ikke hver dag lengre:) håper du har en super søndag da, vår i lufta og;)

Jeg sto opp klokken elleve, men gikk å la meg nedpå litt til rundt to.. Våknet nettop!! Så det var den dagen..:( skal sies at vi var i bryllup i går og ikke hjemme før tre i natt, og har knapt nok sovet før jeg sto opp igjen, så var trøtt!

Har vaska bilen, rydda et klesskap, ordnet er kaninbur, bretta flere tonn med klær.. Har også hatt mamma og de på middag og ble babypasser i 5 timer.. Så en søndag som skulle hvert rolig, ble innholdsrik og gikk fort.. Nå lader jeg opp til oul i morgen, liten barselvisit og shopping

Avslapping, yatsi med mamma og maling i kjelleren.

Back
Topp