Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal vaske bilen innvendig. I ettermiddag ska jeg bake rundstykker og smårydde inne. Må jo finne på noe mens man venter og venter... og venter...[8D]
planen hver dag er vell å få ut leieboeren.. men siden ho ikke vil så blir det ut i det nydelige været med guttungen og leke;) gå en tur ned til svigers senere i dag, og håpe det setter fart på sakene.. Vaskingen tok jeg i går og litt i morrest, blir sånn når ungen skal opp før 7[:'(]
I dag skal jeg gjøre ferdig håret til snuppa og bake boller tenkte jeg. Føler meg i ganske fin form i dag, så da tar jeg sjansen. Får se om vi tar en liten tur ut også[:)]
Tror ikke det skjer noe i dag og er innstilt for at jeg skal på timen på sykehuset i morgen.
Våkna te fin vær i dag.. deilig. Ska inn te Trondheim for å besøk tante-gullet og tilbring dagen samme med han og svigerinna mi.. og mine foreldre:-) Min bror e på kurs i Danmark så da e det trivelig te dæm med litt besøk.. Det va vel snakk om at det bli middag på Egon. Så ska bare kos mæ i dag æ[:D]
Idag skal vi ut og nyte sola. og evt gå en liten tur så snuppa får sykklet litt.
så skal mann og barn til farmor en tur mens jeg slapper av litt
bekkenet har blitt mer kranglete igjen. sukk
og jeg venter bare på å få møte lille nurk
Sto opp kl 08.00 og hatt en tur i stallen, og satt ut hester og fora sammen med mannen, datteren hans og onkelbarnet hans.. En liten tur på ridebanen ble det også (jeg satt riktignok ikke oppå, men løp etter med min høygravide mage, og det var visst litt av et syn ifølge mannen[8D])
Nå skal jeg lese litt pedagogikk og slappe av litt :)
Kanskje en tur ut i det fine været også [:)]
Og en tur til mine foreldre i ettermiddag [:D]
Men hvis babyen har lyst til å komme kan jeg gjerne utsette både lesingen og alt annet, hehe[:D]
Er så spent på å treffe han..
I dag har jeg planer om å få rydda det hærsens lofte vårt :) Så blir nok til det! og få begynt på barnerommet til lillemann, men det er det ikke noe hastværk med [8D]
Så skal jeg på ODD-Rosenborg Kamp i kveld! Gleder meg skikkelig! [:)]
åsså blir det vel til at det blir endel pauser på verandaen i sola [:D]