Søndagsplaner da dere?

Looney

Forumet er livet
VIP
Her har vi ingen verdens planer foreløpig. Kom hjem fra ferietur i går og reiser til London på torsdag så må vaske klær mm i allefall. Samboeren var hypp på bading men det er ikke helt vær til det i følge meg.

bare en super lat da tenker jeg.. så kommer svigermor en tur og jeg tenkte hun kunne få lov til og høre på babyen [;)]

kan ikke noe for det, men HATER søndager, alltid gjort det. Synes det er trege, kjedelige dager. Mannen jobber, så jeg, lillegutt og hans store søskenbarn har i grunn planta oss i sofan i dag. Men tar kanskje en liten tur ut for å besøke mormor senere

ORIGINAL: atene

bare en super lat da tenker jeg.. så kommer svigermor en tur og jeg tenkte hun kunne få lov til og høre på babyen [;)]

Jeg vil og være lat i hele dag, særlig nå som Nicholas er sendt ut på tur med mormor. Men gubben har lopper i blodet så vi MÅ visst finne på noe[:)]

Min kjære er på 15 timers vakt på jobb så jeg skal prøve å gjøre noe i huset så han har noe å smile for når han kommer hjem [:)]

*Her har det vært 2 timer jobb på morran ellers sofa resten av dagen... har så sinnsykt vondt i hodet [:'(][:'(][X(]

Blir middag og en halvtimes tis og sjokoladekake til dessert, ellers film og sofa resten av dagen.

Har egentlig en sløvedag i dag. Begynner på jobb etter 4 uker med ferie i morgen. Har gått en lang tur med hunden[:D]. Hadde tenkt å være hjemme resten av dagen/kvelden, men må vist opp en tur til svigerfar om et par timer. De har besøk av ei dame som var kjærest med bestefar av sambo. Han ville opp å fortelle henne om det nye familiemedlemmet som kommer.. [:)]

Alene hjemme sendt en rastløs samboer til noen kompisser og inntatt sofaen. Når var jeg alene sist tro[8|]

Har gådd en søndagstur og skal bare slappe av resten av dagen :)
[:)] Ha en fin søndag alle sammen !! :) Håper dere koser dere i denne hærlige tiden!

Nå har vi blitt helt ferdig med flyttinga! Deilig. Nå er det slapping før vi skal til svigers og spise vaffler i kveld<3

Har rydda det som skal bli barnerom, støvsugd og bretta kle. Så no er mannen gått for å golfe og eg har inntatt sofaen [:)]

Jeg er akkurat hjemme etter å ha vært hos mamma og pappa i helga. Så nå skal jeg ligge rett ut og ikke gjøre noe som helst før jeg skal sove[8D] Hunden er sliten også, så han ligger rett ut og sover... [:)] Hardt med ei på tre år og fem voksne rundt seg når han er vant med å ha meg og sambo for seg selv[:)]

Back
Topp