Søndagsmorgenfugl

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg bare gleder meg til Lillebror skal sove igjen :-p
Vært våken siden 4, så han vil vel sove igjen rundt 6 :-)
Bare regn her i dag! Håper beisen var tørr nok før det begynte å regne!
Det ble brun beis på plattingen! Synes det ble veldig fint!
Regnvåt men
ImageUploadedByBV Forum1371351416.915035.jpg
Nå blir det kaffe og frokost :)

God morgen, min minste våkna i 5 tiden er alt for tidlig i helga men må man opp så må man ;) vi får bare gjøre det beste ut av dagen :) terrassen ble sikkert kjempe fin :)

God morgen :) usj, klokka fire er jo en helt umenneskelig tid! Elise prøvde seg på å stå opp klokka tre, stod i senga si å skravlet :/ men etter litt kos i senga mi så sovnet hun heldigvis igjen.. Vi stod opp 6:30 :D Elise krabber rundt i full fart og storebror ser på barnetv.. Jeg får svinge meg rundt å ordne frokost til oss :) pappa'n jobba i natt, så han ser vi ikke noe til på en stund. Grått vær idag, så aner ikke hva vi skal finne på..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Her er det sol i dag også .. Skikkelig solbrent fra i går ..
Storegutt våknet halv 7.. Jeg er trøtt.. Mina våknet 4-5 ganger fra hun ble lagt kl 19 i går.Og han våknet 4,og ville nesten ikke sove igjen. Men,plutselig ble det stille :)
Jeg vil sove.. Det får jeg snart. Mamma er her. Så, når hun våkner kan jeg sove igjen.
Mina sover ennå :)

Jeg bare gleder meg til Lillebror skal sove igjen :p
Vært våken siden 4, så han vil vel sove igjen rundt 6 :)
Regnvåt men
Vis vedlegget 18811

Syns det så veldig fint ut jeg :)

Er visst noe med barna i denne alderen, som får dem til å tro at det er morgen midt på natta :P

Jeg og Liana sto opp litt før 7:30, hun våknet 7:10, men lå å bæsjet :P Heldigvis har det vært en mer normal natt i dette hus :D men jeg har alikevel stått opp en del ganger iløpet av natten, men ikke blitt holdt våken ;)

Emira og pappan sover enda, men tror nok Emira snart kommer tuslende ut fra rommet sitt :)
Og Liana utforsker stua og ting hun har utrforsket flere ganger før :P hehe..
Idag tror jeg det blir litt rydding på loftet, for nå har det kommet konteinere her sånn at vi kan få kastet det vi vil :D bare litt kjedelig å gå igjennom hva man skal kaste og ikke :P

Ha en fin søndag alle sammen! :)

Her var det mårran klokka 7.. litt tidlig etter min smak, men nå sitter hun i lekegrinda og leker og gomler på en kavring. Får vel prøve å våkne litt og få på henne litt klær og lage frokost til henne :) ...snart...

♥ appen ♥

Regnvåt men
Vis vedlegget 18811
Kl.4 er altfor tidlig ja...

Plattingen ble veldig bra - godt valg!

Vi var på sommerfest hos noen venner i går kveld, så barna var ikke ordentlig i seng før kl.23. (Lillebror sov litt i vogna der da, men våknet lett av livet rundt ham). Tror bare jeg ammet en gang etter at han ble lagt ordentlig i natt, og ellers sov ham da til kl.7:30, så det er sent til han å være - deilig! :)

Jeg vil veldig gjerne ut i skogen på orientering i dag, så håper vi får til det - er noen uker siden sist nå :)

Regnvåt men
Vis vedlegget 18811
Det ble kjempebra med brun beis :)

Her var det mårran klokka 7.. litt tidlig etter min smak, men nå sitter hun i lekegrinda og leker og gomler på en kavring. Får vel prøve å våkne litt og få på henne litt klær og lage frokost til henne :) ...snart...

♥ appen ♥
Haha, jeg er overlykkelig om jeg får sove til syv ;)

God morgen!
Vi sov til 08.30 i dag, så håper snuppa nøyer seg med en dubb i dag. Her er det strålende solskinn og blå himmel så vi skal jobbe i hagen. Skal besøke tanta til snuppa senere og så blir det grillings i kveld.
I morgen skal vi på hs på barseltreff så er spent på hvor stor hun har blitt!
Dagene går så fort at jeg rekker ikke å henge med her inne føler jeg.

Haha, jeg er overlykkelig om jeg får sove til syv ;)

Jeg og sånn eeeegentlig. Men mannen går hjemme om dagen så blitt litt bortskjemt med en pappa som gladelig står opp med henne. Også så vi film litt seint igår. Kanskje jeg dupper litt når ems sover etterpå :)

♥ appen ♥

♥ appen ♥
Jeg synes også 07 er vel tidlig;):p

*Surfer mobilt*

God morgen!
Hermine sovna ikke før 21.30 i går men var likevel våken 07...syntes det var litt for lite søvn til henne så vi tok henne mellom oss og da sovna hun igjen og sov til 08.40 :D

Jeg skulle egentlig sove lenge idag, men 10 min etter at de to var stått opp våkna jeg av et hyl! :eek: da hadde hun skulle krabba over dørstokken fra badet til gangen, tryna og skrapa opp kinnet sitt:confused: så nå ser hun slik ut:
1371367432494.jpg

*Surfer mobilt*

God morgen!
Hermine sovna ikke før 21.30 i går men var likevel våken 07...syntes det var litt for lite søvn til henne så vi tok henne mellom oss og da sovna hun igjen og sov til 08.40 :D

Jeg skulle egentlig sove lenge idag, men 10 min etter at de to var stått opp våkna jeg av et hyl! :eek: da hadde hun skulle krabba over dørstokken fra badet til gangen, tryna og skrapa opp kinnet sitt:confused: så nå ser hun slik ut:
Vis vedlegget 18817

*Surfer mobilt*
Uffda :(

Lillebror har en skikkelig dupp først nå han :-o
Sovnet i senga med meg kl 06, men bråvåknet etter 20-30 minutter, akkurat da jeg hadde sovnet :-p
Helt umulig å få han til å sovne igjen og!
Så da stod han og pappaen opp også la vi han på nytt halv ti...!
Nå trengs litt frokost. T og kusinen tegner og koser seg .:)

God morgen!
Vi sov til 08.30 i dag, så håper snuppa nøyer seg med en dubb i dag. Her er det strålende solskinn og blå himmel så vi skal jobbe i hagen. Skal besøke tanta til snuppa senere og så blir det grillings i kveld.
I morgen skal vi på hs på barseltreff så er spent på hvor stor hun har blitt!
Dagene går så fort at jeg rekker ikke å henge med her inne føler jeg.
Det går utrolig fort! Spesielt ved finvær og farting :)

God morgen!

Vis vedlegget 18817

*Surfer mobilt*

uff da.. men nå ser hun skikkelig ut som en rampe-jente :P
Fine klær foresten ;) :)

Lillebror har en skikkelig dupp først nå han :-o
Sovnet i senga med meg kl 06, men bråvåknet etter 20-30 minutter, akkurat da jeg hadde sovnet :p
Helt umulig å få han til å sovne igjen og!
Så da stod han og pappaen opp også la vi han på nytt halv ti...!
Nå trengs litt frokost. T og kusinen tegner og koser seg .:)

ja det er jo typisk at de sover lite når man selv skal sove litt..
koselig med rolig lek fra barna :) Emira har også sittet å tegnet lenge idag :)

uff da.. men nå ser hun skikkelig ut som en rampe-jente :p
Fine klær foresten ;) :)

hehe, ja, hun ser ut som den rampejenta hun egentlig er ;) :P :rolleyes:
Takk :D Klærne er helt nye, farmora som har handla på Name It, de har SÅÅÅ mye fin der! :)

Back
Topp