Søndagskvelden

missoz

Elsker forumet
Dere gjør nå da?

Her sitter jeg og ser på serier, mens jeg er litt på face og litt her inne :P

og jeg spiller litt forge of empires

Nå venter jeg på at smør melka blir kaldere. Så skal det bakes boller og kanelsnurrer. Sukkerfritt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå venter jeg på at smør melka blir kaldere. Så skal det bakes boller og kanelsnurrer. Sukkerfritt.

Jeg vil og ha boller

Gubben ser fotball og betaler regninger. Sukker, stønner, regner litt og stønner igjen.
Sukk.
Jeg skulle ikke hatt bankkort..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ligger i senga og forsøker å legge I. Dagens høydepkt.....

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kjører bil..:/ Dvs sitt på. Straks hjemme. Da blir d å legge snupp, og finne senga sjøl-stuptrøtt, må jo lade opp til i mårå;)

Kjører bil..:/ Dvs sitt på. Straks hjemme. Da blir d å legge snupp, og finne senga sjøl-stuptrøtt, må jo lade opp til i mårå;)
Da Blir det sikkert deilig å komme hjem. Kan ikke taste når jeg sitter på bil. Blir så bilsyk. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Bare å vente til den hever.

Gjort lite i kveld gitt, brukt lang tid på å få mister minstemann til å sove, klippet litt hår og dusjet :p

Nå sitter jeg her og på face.

Nå sitter jeg i sofaen, leser blogg og skuler på strikketøyet jeg dro fram istad.. evighetsteppet nærmer seg slutten fant jeg ut.. og da er det så lett å bare legge det vekk og vente på at det skal gå over av seg selv :P

Nå sitter jeg i sofaen, leser blogg og skuler på strikketøyet jeg dro fram istad.. evighetsteppet nærmer seg slutten fant jeg ut.. og da er det så lett å bare legge det vekk og vente på at det skal gå over av seg selv :p

Hahaha, mitt samvittighetsprosjekt ligger på stuebordet akkurat nå og burde fått seg noen omganger (heldress str 2 år). Evighetsteppet ligger i hyllen sin og venter på at mor har tid til å sette seg å se film igjen, hekler tynt restegarn til en stoooooor bestemorrute, tykkelse fingering for de som er kjent med begrepene (Fabel og opal bl.a)

Hahaha, mitt samvittighetsprosjekt ligger på stuebordet akkurat nå og burde fått seg noen omganger (heldress str 2 år). Evighetsteppet ligger i hyllen sin og venter på at mor har tid til å sette seg å se film igjen, hekler tynt restegarn til en stoooooor bestemorrute, tykkelse fingering for de som er kjent med begrepene (Fabel og opal bl.a)
Ville kanskje prioritert dressen ja.. kjedelig hvis den ikke passer til slutt :P

Må ta meg i nakkskinnet i mårra å strikke litt på noen ting

Back
Topp