Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå venter jeg på at smør melka blir kaldere. Så skal det bakes boller og kanelsnurrer. Sukkerfritt.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Bake??... her er det litt til stevne og til å ha i fryseren.Jeg vil og ha boller
Da Blir det sikkert deilig å komme hjem. Kan ikke taste når jeg sitter på bil. Blir så bilsyk.Kjører bil..:/ Dvs sitt på. Straks hjemme. Da blir d å legge snupp, og finne senga sjøl-stuptrøtt, må jo lade opp til i mårå![]()
Ser denBorte bra-hjemme best!!
Nå sitter jeg i sofaen, leser blogg og skuler på strikketøyet jeg dro fram istad.. evighetsteppet nærmer seg slutten fant jeg ut.. og da er det så lett å bare legge det vekk og vente på at det skal gå over av seg selv![]()
Ville kanskje prioritert dressen ja.. kjedelig hvis den ikke passer til sluttHahaha, mitt samvittighetsprosjekt ligger på stuebordet akkurat nå og burde fått seg noen omganger (heldress str 2 år). Evighetsteppet ligger i hyllen sin og venter på at mor har tid til å sette seg å se film igjen, hekler tynt restegarn til en stoooooor bestemorrute, tykkelse fingering for de som er kjent med begrepene (Fabel og opal bl.a)
hva slags prosjekter driver du med?Må ta meg i nakkskinnet i mårra å strikke litt på noen ting
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app