Søndagskvelden :)

***3godegull***

Glad i forumet
Noen planer for kvelden da jenter?
Jeg har inntatt sofaen og har planer om å ligge her frem til jeg skal legge meg. Her i sør har det vært et FANTASTISK sommervær...som jeg da har "utnytta" på jobb INNE.... endelig en skikkelig sommerdag og jeg har vært på jobb...men men... hatt en super ettermiddag iallefall [:D]

Akuartt nå sitter med data og tv forrand meg.
Tenkte å legge fra meg daten etterhvert å finne fram strikketøyet, haha sikkelig husmor (gammel dame)

Inntatt sofaen jeg og. Vært en ganske lat dag, ble sent igår + at ungene har vært hos besteforeldre i natt så fikk sove lenge. deilig med sånne dager[:D]

imorgen er det legetime. blir spennende å se hva hun sier...

ORIGINAL: mokkenikke88

Akuartt nå sitter med data og tv forrand meg.
Tenkte å legge fra meg daten etterhvert å finne fram strikketøyet, haha sikkelig husmor (gammel dame)

Hahaha-.... akkurat det samme gjør jeg. Det beste av alt er at jeg ser på jakten på kjærligheten reprise også. Kjenner Andre og glemte helt å se det første gangen...

Ligger på sofaen jeg også. Sambo er å henter kinamat og gutten sover [:)] har ikke tenkt til å flytte meg en millimeter førjeg skal legge meg [:D]

Jeg har nettopp pakket sekken og ordnet klær til jenta mi som begynner på skolen imorgen.. Har veldig blanda følelser.. Rart å tenke at lillejenta mi snart er skolejente!! 

Har sovet 30 min, har vært så utrolig trøtt i dag [:'(] kjedelig å være så trøtt.. nå skal jeg bare slappe fulstendig av med datan og tv tenker jeg [:)]

Har malt to strøk på barnerommet i dag, så no har eg slengt meg i sofaen etter å ha ete lasagnerester frå i går [:D] Ser faktisk på jakten på kjærligheten eg og [8D] Trur eg bare blir i sofaen fram til det er leggetid [;)]

Vi har utnyttet kvelden til å vaske leiligheten[:)]
Nå ligger vi begge flatt på sofaen og slapper av.. Jeg har studiestart i morgen og gruer meg litt til å komme ny, gravid og ugift på en høyskole lagt på kristne verdier[&:]

Back
Topp