Søndagskos :) :)

LittleBiii

Forumet er livet
Vi hadde egentlig tenkt oss en tur i Dyreparken idag, helt til været plutselig snudde tvert om! Det blåste opp til sterk vind og begynte å regne, så da blir det innekos i stedet for. Jeg spurte gutten vår på 3 år hva han hadde mest lyst til å gjøre idag. Han svarte med et stooort glis: "Spise muffins!!" :) Så muffins it is! Og jeg hadde med meg en veldig ivrig hjelper, som var veldig flink til å smake på røra om den var god nok :D

20141026_142140.jpg

Elsker søndager jeg, da det er den dagen vi bare kan kose oss sammen med ordentlig kvalitetstid :) :)

Har dere gjort noe gøy idag eller har dere noen planer for resten av dagen? :)

Så hyggelig det hørtes ut! :-)
Vi stuller med rydding og organisering av heimen, ispedd pauser med te og strikking og leting etter navn :-)
God søndag, til dere alle, og mageboerne deres og resten av familiene deres også!

Åhh så koselig dere har det! Muffiens så super godt ut. Dumt det ikk ble dyrepark tur da. Men ser
jo ut som dere har kost dere for det. Her har vi malt litt på vesla sitt rom.

Ser ut som om dere har en fin søndag! Så koselig å bake sammen inne i ruskeværet! :)
Jeg har gåtr løs på klesskapet og både mitt og mannen sine klær! Har sortert ut sommerklærne for å rydde dem bort og sortert ut en god del vi kan gi bort eller kaste! Litt av en jobb men så deilig å ha gjort det! Ellers har jeg lekt husmor med klesvask, rydding og slikt. Og sist men ikke minst bakt la karbofoccacia og laget klar litt annen tapasmat til mannen kommer hjem fra jobb :D Håper alle har en fin dag!

Så hyggelig det hørtes ut! :)
Vi stuller med rydding og organisering av heimen, ispedd pauser med te og strikking og leting etter navn :)
God søndag, til dere alle, og mageboerne deres og resten av familiene deres også!

Jaa, kjempe koselig å bake sammen! :)

Oj, skikkelig multitasking da med andre ord? ;) Så effektiv du er! Håper dere får en fin søndag videre og at dere kommer fram til et navn dere liker begge to :) Her sliter vi med å bli enige om navn til jenta i magen :P

Åhh så koselig dere har det! Muffiens så super godt ut. Dumt det ikk ble dyrepark tur da. Men ser
jo ut som dere har kost dere for det. Her har vi malt litt på vesla sitt rom.

Jaa, var kjempe koselig! Dumt været stoppa oss fra å reise i dyreparken ja, men lillegutt var superfornøyd med at det ble muffins baking i stedet heldigvis :D

Åå så koselig! Ble det rosa da, eller en annen farge? :) Gleder meg skikkelig til å stelle i stand barnerom jeg også! Men det blir ikke før vi overtar vårt nykjøpte hus i desember :)

Ser ut som om dere har en fin søndag! Så koselig å bake sammen inne i ruskeværet! :)
Jeg har gåtr løs på klesskapet og både mitt og mannen sine klær! Har sortert ut sommerklærne for å rydde dem bort og sortert ut en god del vi kan gi bort eller kaste! Litt av en jobb men så deilig å ha gjort det! Ellers har jeg lekt husmor med klesvask, rydding og slikt. Og sist men ikke minst bakt la karbofoccacia og laget klar litt annen tapasmat til mannen kommer hjem fra jobb :D Håper alle har en fin dag!

Jaa, vi har hatt en avslappende og koselig søndag inne i ruskeværet. Så får vi heller spare dyreparken turen til en dag det er litt finere vær ;)

Så effektiv du har vært da! :) Er mange ganger et ork å begynne på sånne ting, spesielt på en søndag.. men så er det jo så godt å få gjort det og bare bli ferdig med det :)

Jaa, var kjempe koselig! Dumt været stoppa oss fra å reise i dyreparken ja, men lillegutt var superfornøyd med at det ble muffins baking i stedet heldigvis :D

Åå så koselig! Ble det rosa da, eller en annen farge? :) Gleder meg skikkelig til å stelle i stand barnerom jeg også! Men det blir ikke før vi overtar vårt nykjøpte hus i desember :)

Ble "heffalomp" lilla :) Gubben ønsket ikke rosa...

Idag har vi gjort absolutt ingenting ;) hadde en lang morgen hvor vi etter frokost koste oss med skurer og film sovna fra hele lørdagsgodteriet igår :P ellers har vi leka litt ibland kosa og hengt opp klær å vaske klær :P

Idag har vi gjort absolutt ingenting ;) hadde en lang morgen hvor vi etter frokost koste oss med skurer og film sovna fra hele lørdagsgodteriet igår :p ellers har vi leka litt ibland kosa og hengt opp klær å vaske klær :p

Høres ut som en god og avslappende søndag :) Deilig å ikke ha noen planer også av og til.. Bare slappe av og ta dagen som den kommer :)

Hørtes ut som en koselig søndag :D Her har jeg bare slappet av i dag!

Back
Topp