søndagskos :)

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
vesla og mor er oppe, koser oss med fyr i ovnen og Vi på Langedrag på tven :)

Ha en god søndag alle sammen :)

God søndag :)

Her sov storebror til ca 6.30, og frøkna og jeg til 08.10, så fornøyd med det ;)

Så nå er jeg også oppe.
Ser ut til å bli en fin dag, vinden har stilna og sola kommer ser det ut til.

Ett eller annet får vi finne på...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

God søndag :)

Her sov storebror til ca 6.30, og frøkna og jeg til 08.10, så fornøyd med det ;)

Så nå er jeg også oppe.
Ser ut til å bli en fin dag, vinden har stilna og sola kommer ser det ut til.

Ett eller annet får vi finne på...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

jeg vurderer om vi skal kle å oss å gå en tur etter posten, og i efta skal på på gamlehjemmet på besøk til oldemor sammen 2 stk grandtanter :)

vi har allerede hvert ute og kost oss, eller blir dette sikkert en skikkelig kose dag :D

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

God søndag:)
Her sov lillegutt til 8 og da sto han opp med faren sin:) Eldste sto opp nå nettopp:eek:
I dag er det nydelig vær så vi skal ut å rydde skikkelig opp før vi flytter og tømme verandaen helt. Må sortere ute i boden også før det blir for kaldt.

Når lillegutt har sovet duppen sin skal vi bake pepperkaker og faren skal lage brente mandler og hasselnøtter:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God søndag:)
Her sov lillegutt til 8 og da sto han opp med faren sin:) Eldste sto opp nå nettopp:eek:
I dag er det nydelig vær så vi skal ut å rydde skikkelig opp før vi flytter og tømme verandaen helt. Må sortere ute i boden også før det blir for kaldt.

Når lillegutt har sovet duppen sin skal vi bake pepperkaker og faren skal lage brente mandler og hasselnøtter:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

hørtes ut som en flott dag :)

Så herlig:D
Vi er straks på vei til flyplassen..
Ønsker alle en strålende søndag!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Her er pappaen og snuppa ute å leker, mens jeg sitter inne å drikker kaffe ;) Herlig søndag. God søndag videre til dere.

Back
Topp