Søndagsglede :p

Millacamilla

Glad i forumet
Vaskemaskinen vår har ikke fungert på kjempe lenge, og har liksom ikke fått rotet meg til å ringe å få service på den, siden vi har vasket klær hos min mor! Men nå så tenkte jeg bare at jeg skulle prøve å sette på en vask for å se! Og gjett hva? Den funker:) det er søndagsglede, haha!
Så dagen i dag blir vasking av klær her hjemme!

Hehhe det er jo kjempe bra! Kult at den plutselig bare funker! Her kommer jeg til å oppleve søndagsglede om sambo klarer å stå opp før klokken ett...... haha

Haha! Før 13:00 ja, lenge siden jeg sov så lenge :)
Hehe, vi nyter det mens vi kan ;-) men er litt rart i grunn, selv er jeg utslitt, elsker å sove - men våkner uthvilt klokken 10 uansett når jeg sovnet kvelden før.. sambo! Han! Haha! Kan sove i 12 timer og likevel være trøtt og morgengretten når han våkner :-P snåle greier!

Hehe, vi nyter det mens vi kan ;-) men er litt rart i grunn, selv er jeg utslitt, elsker å sove - men våkner uthvilt klokken 10 uansett når jeg sovnet kvelden før.. sambo! Han! Haha! Kan sove i 12 timer og likevel være trøtt og morgengretten når han våkner :p snåle greier!
Samme her, før jeg ble gravid hadde jeg ikke no problem med å sove lenge! Men nå som du sier kan jeg våkne klokken 10:00 eller tidligere her også! :)

Våkner kl 7.30 hver dag jeg :( er lys våken da. Føler kroppen gjør seg klar til babyen kommer :)

Jeg våkner også klokken ti helt uthvilt. Ikke noe sove til 13 lenger her i gården.

Nettopp levert inn en skoleoppgave og det blir kakao og baking bollebaking med 4-åringen etter en god middag. Det er virkelig søndagsglede! :D

Skjønner du er glad maskina virker igjen. DET er krise!

Deilig å slippe å "drasse" med seg skittentøyet for å få det vasket :)

Så bra at den begynte å virke igjen! Vi har hatt masse prob med vår så forstår gleden din! :D

Back
Topp