Søndagsbarna

Jøss, for en artig bamse:)
Vi har nettopp fått larven vi bestilte, men synes lyden på den var så fryktelig høy, lurer på om den er helt ekte, kjøpte den på ebay.
bare å gå i en lekebutikk og be om å få teste en larve, så finner du fort ut om alle er slik ;)
Jeg fikk jo pengene igjen da jeg trodde jeg fikk en fake, solgte i tillegg den på FB for 50kr så tjente faktisk litt penger på den :p ;)

Kjempekjekt! :)
Her er det litt gulvkaldt, og den matta isolerer greit. Godt å ha litt plass å rulle på før man havner på det kjølige gulvet. Vurderer å kjøpe ei til etter hvert selv.:)
Det er litt kaldt på gulvet vårt også, sjelden jeg lar henne bare gå i strømpene, gleder meg til å legge nytt gulv.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ah.. Kjøpte denne på lekebutikken jeg da. (Syns det er så kjedelig med alle fake'ne som romsterer rundt.) Lyden på elefanten er ikke spesielt lav den heller, så det kan godt være at de bare er litt høylytte av seg. Skulle gjerne hatt en litt mindre Lamazeleke også. Elefanten er ikke så enkel å få skikkelig grep på når hun skal ha noe å bite på. Det blir evt snabelen som blir gnagd på.. :)
Vis vedlegget 10580
Søta! Dere har også en liten piraya? ;)
Vi har den lille "elefunken" som vi kaller den, snabelen er veldig fin å tygge på den også :D

Det er litt kaldt på gulvet vårt også, sjelden jeg lar henne bare gå i strømpene, gleder meg til å legge nytt gulv.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Hehe, når hun begynner å åle seg over alt så får du legge vegg-til-vegg teppe med sånn puslematte :laughing002

Back
Topp