Søndagsbabbel!

Elastiske bukser, min venn. . Elastiske bukser..;)

Haha, eller enda bedre, tights;) Går nesten ikke i annet:D Olabukser er veldig fint, men gud så sinnsykt ubehagelig og ha på o_O Stivt og J******...

Disse beina er ikke skapt for tights. Med mindre det er en fotsid kjole utapå, men da er tightsen overflødig igjen..;) Elsker joggebukser og softshellbukser.
Jeg har ALLTID en kjole/tunika iver tights som skjuler rumpa :p ;)

Haha.. Nei, er du gal..Går ikke med tights uten noe over ræva, nei!!! Men har generelt kraftige bein, eller LRIS som vi kaller det; Lår Rett I Skoa. ,)
ahahahaaa!!! Åh, genialt! DET har jeg også! :P Men går i tights likevel, det er så behagelig, pene joggebukser ;)

...savner i grunn mammabuksene...SÅ behagelig med den strikken i livet :P

Miljøet, økonomi og ikke minst babyens hud og pungen til guttene ;)
IMG_4526_zps1cef2831.jpg

Så flink han er:-)

Jeg også. Bortsett fra noen bukaer som jeg kasta. Den ene sleit jeg ut og de to andre tålte jeg ikke lukta av og kasta dermed opp hveeeer dag. :)

Hehehehe:-) Jeg fikk meg ny mobil da jeg var noen uker på vei, den tålte jeg ikke lukta av, snakk om ekstreme greier hehe:-)

Hehehehe:-) Jeg fikk meg ny mobil da jeg var noen uker på vei, den tålte jeg ikke lukta av, snakk om ekstreme greier hehe:-)
Hahahaha!!! DEN var spesiell..:D
Reagerte på alle luktene i huset ig det var så plagsomt! Kunne jo ikke slappe av hjemme.. Og de luktene der har jeg begynt å kjenne igjen, men mensen har jeg hatt så jeg kan da ikke være gravid. Fantomlukter kanskje...?:p

Hahahaha!!! DEN var spesiell..:D
Reagerte på alle luktene i huset ig det var så plagsomt! Kunne jo ikke slappe av hjemme.. Og de luktene der har jeg begynt å kjenne igjen, men mensen har jeg hatt så jeg kan da ikke være gravid. Fantomlukter kanskje...?:p

Hehe det kan godt være ja:-) Men man vet jo aldri hihi:D

Back
Topp