Søndagsbabbel:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann:-)

Her var det lite folk en søndagsmorgen, vi stod opp litt før åtte. Tror definitivt nattammingen er over for oss, hun våknet i firetiden, la henne til brystet men kosesugde bare, tok ikke ut noe melk. Sist gang jeg prøvde også ville hun ikke ha, da ble hun bare sur.

Vi skal i barnebursdag i dag, datteren til et vennepar av oss fyller 1 år:-) Det blir koselig for Anette å treffe henne. Ellers skal jeg rydde i klesskapet mitt, det trengs for å si det slik laughing7 :oops:

God morgen! :)
Hermine sto opp sammen med pappan sin kl 08, og jeg fikk sove lenge :) Hun puppa kl 02 og 06, men spiste kun kl 06 tror jeg ;)
Tror nattamminga nærmer seg slutten her også, litt vemodig siden det bare er da jeg ammer :oops: :p ;) Hun ville ha kos i 2-tida, la henne til da men tror hun bare kosepatta for da jeg sto opp i morges så verka puppen så hinsides mye :eek: :eek: :eek: Pumpa kl 21.30 i går, og sto opp 09.30 i dag, så 12 timer uten tømming = SMERTE!!! Det rant melk da jeg tok av bh-en, og ammeinnlegget var gjennombløtt :P Har pumpa i 25 minutter nå og melka strømmer ennå, så er spent på hvor mye det blir! ;)
Idag skal vi til svigers og feire bursdagen til søstra til mannen, blir sushi og pavlova! Gleder meg :D ELSKER sushi!!! :rolleyes:

Morn!
Vesla sov fra 20-07. Ga henne smokken og snudde henne over på sida i 04-tida og ellers var det stilt. Har ikke vært nattamming på noen dager her heller, så nå vurderer jeg å flytte henne til eget rom snart. Mannen stod opp med Jenny i dag og jeg fikk sove til 09. Hun sovna 09.30 og sover fortsatt. Fikk servert frokost og nå har jeg nettopp skravla høl i hauet på mannen. Har samla opp mye snakk på ei uke nemlig! Heldige han..;):p :D
I dag er det et nyyydelig vær her, og kunne tenkt meg å sitte i solveggen hele dagen. :cool:

God morgen! :)
Hermine sto opp sammen med pappan sin kl 08, og jeg fikk sove lenge :) Hun puppa kl 02 og 06, men spiste kun kl 06 tror jeg ;)
Tror nattamminga nærmer seg slutten her også, litt vemodig siden det bare er da jeg ammer :oops: :p ;) Hun ville ha kos i 2-tida, la henne til da men tror hun bare kosepatta for da jeg sto opp i morges så verka puppen så hinsides mye :eek: :eek: :eek: Pumpa kl 21.30 i går, og sto opp 09.30 i dag, så 12 timer uten tømming = SMERTE!!! Det rant melk da jeg tok av bh-en, og ammeinnlegget var gjennombløtt :p Har pumpa i 25 minutter nå og melka strømmer ennå, så er spent på hvor mye det blir! ;)
Idag skal vi til svigers og feire bursdagen til søstra til mannen, blir sushi og pavlova! Gleder meg :D ELSKER sushi!!! :rolleyes:

Skjønner du gjerne vil fortsette å amme henne da ja. Det er så sinnsykt vondt med brystspreng, jeg får heldigvis ikke det lenger nå som det har gått ei stund med lite amming. Lurer på om jeg skal pumpe meg, bare for å holde på melka lenger og bruke det i maten slik som du:-)

Blir koselig i bursdag da, spes når det er så god mat involvert hihi:-)
Har fått rydda en del i klærne mine nå, en hel haug som skal til Fretex, gått å få litt bedre plass igjen :flower

Morn!
Vesla sov fra 20-07. Ga henne smokken og snudde henne over på sida i 04-tida og ellers var det stilt. Har ikke vært nattamming på noen dager her heller, så nå vurderer jeg å flytte henne til eget rom snart. Mannen stod opp med Jenny i dag og jeg fikk sove til 09. Hun sovna 09.30 og sover fortsatt. Fikk servert frokost og nå har jeg nettopp skravla høl i hauet på mannen. Har samla opp mye snakk på ei uke nemlig! Heldige han..;):p :D
I dag er det et nyyydelig vær her, og kunne tenkt meg å sitte i solveggen hele dagen. :cool:

Så deilig å få sove lenge, og få frokost på senga:-)
Her er det bare overskyet, men skal bli fint fra i morgen av, vi får se, tror ikke helt på det;)
Du får kose deg i masse i solveggen:-)

Så deilig å få sove lenge, og få frokost på senga:-)
Her er det bare overskyet, men skal bli fint fra i morgen av, vi får se, tror ikke helt på det;)
Du får kose deg i masse i solveggen:-)
Var er grisevær uten like her i går, så at det er SÅ fint i dag er helt utrolig. Spørst om finværet beveger seg østover da.. I pusha på og sende litt sol åt d. :cool:

Var er grisevær uten like her i går, så at det er SÅ fint i dag er helt utrolig. Spørst om finværet beveger seg østover da.. I pusha på og sende litt sol åt d. :cool:

All sol mottas med stor takk hihi:-)

Idag våknet Emmeth kl 05 idag tidlig, men ga han bare smokken og da sov han til kl 06.45:D Det er gutten sin, det;) Ellers har vi gjort lite idag.. Ingen planer og har bare perlet litt med jentene inne før vi gikk ut og lekete litt ute og spiset frukt i sola på verandaen:D Ha ei flott søndag, jenter:)

Hei alle :)
Har ikke hatt tid til å komme innpå her før nå. Hatt kosedag med guttene :)
I natt ble det tre amminger, og svigermor hadde måttet gi Daniel begge flaskene med mm jeg hadde pumpet i går da hun satt barnevakt.. så jeg tror gutten trenger mer fast føde nå. Til nå har jeg gitt han halvt middagsglass ca kl 15 eller 16. Og så en porsjon grøt til kvelds. I dag serverte jeg han et helt middagsglass og det var ikke mye igjen da han sa seg mett. Ligger ute i vogna og har en blund nå, har sovet i over en time :)

Da har vi kommet hjem fra bursdag, det var veldig koselig, masse god kake:-)

Jeg lurer på hvordan legginga blir i dag! Jenny har sovet to 2-timerslange dubber i dag, og våkna av den siste for en time siden. De siste månedene har hun blitt trøtt og lagt seg for natta i 18/19- tida,så nå er jeg spent på hvordan kvelden blir..

Jeg lurer på hvordan legginga blir i dag! Jenny har sovet to 2-timerslange dubber i dag, og våkna av den siste for en time siden. De siste månedene har hun blitt trøtt og lagt seg for natta i 18/19- tida,så nå er jeg spent på hvordan kvelden blir..

Hvordan gikk det?

Anette sovnet for 15 min siden:-)

Hvordan gikk det?

Anette sovnet for 15 min siden:-)
Still going strong..1365358708973.jpg
Når hun ble sulten ga vi henne grøt og var dermed i gang med kveldsrutina, påfulgt av bading og velling. Hun gnei seg litt i øynene nå, så pappaen tok henne med opp for å prøve å legge henne ned. Det er han som et leggemester'n for tiden. :)

Still going strong..Vis vedlegget 10578
Når hun ble sulten ga vi henne grøt og var dermed i gang med kveldsrutina, påfulgt av bading og velling. Hun gnei seg litt i øynene nå, så pappaen tok henne med opp for å prøve å legge henne ned. Det er han som et leggemester'n for tiden. :)

Så fine dere er:-)

Pappan her har faktisk aldri lagt snuppa, han bør vel få prøve seg snart:-)
Kjekt at han er flink med legginga, da blir det jo ikke noe problem hvis du skal noe en kveld :dance011

Så fine dere er:-)

Pappan her har faktisk aldri lagt snuppa, han bør vel få prøve seg snart:-)
Kjekt at han er flink med legginga, da blir det jo ikke noe problem hvis du skal noe en kveld :dance011
Takk. :rolleyes:
Ser jo at jeg ser veldig nett ut bak der, da hodene våre nesten er like store. Hehe.. Feilvinkling that is!;)
Ja, han er kjempeflink! Får mye hjelp fra han.:) Jeg pleier å bade henne og resten tar pappaen. Tror det er kvalitetstida deres. Når han kommer hjem 16.30-17 og hun vanligvis legger seg 18-19, så tar han den tida han får med henne tror jeg.
Virker som at hun sovna nå btw..

Takk. :rolleyes:
Ser jo at jeg ser veldig nett ut bak der, da hodene våre nesten er like store. Hehe.. Feilvinkling that is!;)
Ja, han er kjempeflink! Får mye hjelp fra han.:) Jeg pleier å bade henne og resten tar pappaen. Tror det er kvalitetstida deres. Når han kommer hjem 16.30-17 og hun vanligvis legger seg 18-19, så tar han den tida han får med henne tror jeg.
Virker som at hun sovna nå btw..

Så bra, da får dere litt kvalitetstid også:-);)

Hehe.. Ja, på hver vår sofa med hver vår mobil.;)
Det er godt med noen timers "ro" før man tar kvelden selv. Sover Anette hele natta eller? På eget rom eller sammen med dere?
Slik sitter vi her også, bare med pcn:D
Hun sover på eget rom, og hele natta som regel ja:)
Flyttet henne på eget rom når hun var 4 mnd.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Slik sitter vi her også, bare med pcn:D
Hun sover på eget rom, og hele natta som regel ja:)
Flyttet henne på eget rom når hun var 4 mnd.

Hehe.. Tror det er flere som oss!!;)
Flinke-nette.:) Tenker å flytte vesla også snart. Har hatt henne under "oppsyn" pga anfallene, men nå er hun stabil og får heller ikke pupp på natta lenger så tror jeg det er like greit at hun får sove i fred på eget rom.

Hehe.. Tror det er flere som oss!!;)
Flinke-nette.:) Tenker å flytte vesla også snart. Har hatt henne under "oppsyn" pga anfallene, men nå er hun stabil og får heller ikke pupp på natta lenger så tror jeg det er like greit at hun får sove i fred på eget rom.
Bra det har gitt seg:) Jeg synes det er veldig godt å få sove alene, tror det var best for hun også.

Back
Topp