Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svartengel: ja men blir ikke så mye sammenhengende. Men. Takk for omtanken:) du er i fin form?Maybenr2 skrev:
Har ikkje vore så kvalm i dag, men nå festet den tak....... Og det gjer vondt nederst i magen.... Type røsking og draing..... eneste jeg trenger er tviling vogn, bilsete og seng med utstyrLucca skrev:
da blir det babyjoger vogn
maxi cosi sete i rosa eller turkis
seng har e ikke funet ut av ;)
bare apelsinsaft som hjelper;)
har du funet ut av noe utstyr?
Svartengel skrev:Svartengel: ja men blir ikke så mye sammenhengende. Men. Takk for omtanken:) du er i fin form?Maybenr2 skrev:
NeiHar ikkje vore så kvalm i dag, men nå festet den tak....... Og det gjer vondt nederst i magen.... Type røsking og draing.....
Er du veldig trøtt?
Lucca skrev:Maybenr2 skrev:
Ja det har jeg lurt litt på... Trenger man tvillingvogn når det blir ca, 2,7 år i mellomrom? Hvordan blir aldersforskjellen på barna dine?
Jeg tror nok datteren min fortsatt kommer til å duppe på dagen etter babyen har kommet.og jeg vil tro at hun ikke orker å gå noe særlig turer heller.Er det ikke greit å ha muligheten til å ha begge i vogn? Selvfølgelig koster det ekstra,men nå tenke jeg først og fremst på hva som vil lønne seg. ? Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo, pga at den er så praktisk/lett og stor bag. Jeg hadde besafe bilstol til datteren min,men den solgte jeg, Den er jo sååå tung!! Så denne gangen går jeg for maxi cosi med base. Tenkte også at jeg skulle gå for Leandervugge de første mnd. Tar så liten plass, og praktisk ved at man bare kan dytte litt på den når baby blir urolig. Har noen erfaring med sånn hengevugge?
guttungen her er snart 14 måneder så blir ca 22 måneder mellom dem så ;)
jeg hadde kjøpt en bilig og grei tviling vogn til lengre turer å et ståbrett til vognen kansje
jeg hadde izisleep og den var dødstung og kjempesmal aldri den igjen
ja kjekt med vugge bruker gulv vugge vi ;)
skule ønske kvalmen forsvant snart! noen som har begynt å tenkepå navn?
Maybe: Nei ikkje hele tiden. Det var eg med første, så derfor eg lurer på kvifor eg ikkje er det no.Svartengel skrev:
Men eg oppdaget etter dusjen i dag, at eg miste sjukt masse hår... Og håret mitt vart fort fett.....
Maybenr2 skrev:Maybe: Nei ikkje hele tiden. Det var eg med første, så derfor eg lurer på kvifor eg ikkje er det no.Svartengel skrev:
Men eg oppdaget etter dusjen i dag, at eg miste sjukt masse hår... Og håret mitt vart fort fett.....
De sier jo at ingen svangerskap er like. Jeg innbiller meg og huske at jeg var dårligere med datteren min...Ja det er mange som mister hår. Venninnen min mistet så mye at hun hadde små flekker hvor man nesten ikke så noe hår. Satser på at det var et drastisk tilfelle!!!
Ja fader, den siste uken har håret og huden min blitt så fet. Æsj! Må dusje nesten flere ganger om dagen...