Søndags skravling

Maybenr2

Forelsket i forumet
Hei jenter, hva driver dere med i dag? Jeg ligger som en slakt på sofaen.Har vært skikkelig uggen i dag...phu. Flere i samme sko?

Svartengel: ja men blir ikke så mye sammenhengende. Men. Takk for omtanken:) du er i fin form?

Hmmm..kanskje jeg skal prøve saft?!funnet ut av utstyr du vil ha?

Maybenr2 skrev:
Svartengel: ja men blir ikke så mye sammenhengende. Men. Takk for omtanken:) du er i fin form?

Nei emoticon  Har ikkje vore så kvalm i dag, men nå festet den tak.......  Og det gjer vondt nederst i magen.... Type røsking og draing.....

Er du veldig trøtt?

Seaband mot reisesyke hjelper mot svangerskapskvalme, eg var avvhengig av dei forrige svangerskap.

Svartengel skrev:
Seaband mot reisesyke hjelper mot svangerskapskvalme, eg var avvhengig av dei forrige svangerskap.

Ja er trøtt heeele tiden...Kjedelig! Åh,fungerte det? Gjorde det så du ikke var kvalm i det hele tatt eller dempet det kvalmen?

Lucca skrev:
eneste jeg trenger er tviling vogn, bilsete og seng med utstyr
da blir det babyjoger vogn
maxi cosi sete i rosa eller turkis
seng har e ikke funet ut av ;)
bare apelsinsaft som hjelper;)
har du funet ut av noe utstyr?

Ja det har jeg lurt litt på... Trenger man tvillingvogn når det blir ca, 2,7 år i mellomrom? Hvordan blir aldersforskjellen på barna dine?
Jeg tror nok datteren min fortsatt kommer til å duppe på dagen etter babyen har kommet.og jeg vil tro at hun ikke orker å gå noe særlig turer heller.Er det ikke greit å ha muligheten til å ha begge i vogn? Selvfølgelig koster det ekstra,men nå tenke jeg først og fremst på hva som vil lønne seg. ? Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo, pga at den er så praktisk/lett og stor bag. Jeg hadde besafe bilstol til datteren min,men den solgte jeg, Den er jo sååå tung!! Så denne gangen går jeg for maxi cosi med base. Tenkte også at jeg skulle gå for Leandervugge de første mnd. Tar så liten plass, og praktisk ved at man bare kan dytte litt på den når baby blir urolig. Har noen erfaring med sånn hengevugge?

Maybe: Det tok kvalmen min helt. Men så fort eg tok dei av, var eg like kvalm.... Korleis kvalme har du? Er det hele tiden eller berre iblant?

Seaband selges på Nille og apoteket.

Svartengel skrev:
Maybenr2 skrev:

Nei emoticon  Har ikkje vore så kvalm i dag, men nå festet den tak.......  Og det gjer vondt nederst i magen.... Type røsking og draing.....

Er du veldig trøtt?

Det hørtes jo supert ut med det armbåndet! Er heldigvis kun mestplaget på kvelden og morningen. Kanskje jeg skal prøve det... Takk for tips!:)Er du kvalm hele tiden eller?

Lucca skrev:
Maybenr2 skrev:
Ja det har jeg lurt litt på... Trenger man tvillingvogn når det blir ca, 2,7 år i mellomrom? Hvordan blir aldersforskjellen på barna dine?
Jeg tror nok datteren min fortsatt kommer til å duppe på dagen etter babyen har kommet.og jeg vil tro at hun ikke orker å gå noe særlig turer heller.Er det ikke greit å ha muligheten til å ha begge i vogn? Selvfølgelig koster det ekstra,men nå tenke jeg først og fremst på hva som vil lønne seg. ? Jeg kommer nok til å gå for Bugaboo, pga at den er så praktisk/lett og stor bag. Jeg hadde besafe bilstol til datteren min,men den solgte jeg, Den er jo sååå tung!! Så denne gangen går jeg for maxi cosi med base. Tenkte også at jeg skulle gå for Leandervugge de første mnd. Tar så liten plass, og praktisk ved at man bare kan dytte litt på den når baby blir urolig. Har noen erfaring med sånn hengevugge?

guttungen her er snart 14 måneder så blir ca 22 måneder mellom dem så ;)
jeg hadde kjøpt en bilig og grei tviling vogn til lengre turer å et ståbrett til vognen kansje
jeg hadde izisleep og den var dødstung  og kjempesmal aldri den igjen
ja kjekt med vugge bruker gulv vugge vi ;)
skule ønske kvalmen forsvant snart! noen som har begynt å tenkepå navn?

Ja,da blir det mye tettere for dere. Ja, får se an litt, men tror nok jeg kommer til å kjøpe en billigere tvillingvogn også....! Ja dere hadde det setet dere også ja.Fader så upraktisk!! Vi bruker også gulvvugge i stuen,og det er jo helt herlig! Hvis baby er urolig, er det bare å vugge i søvn!! Jeg har et par navn jeg liker,men noe annet om samboer er enig....:S Dere da?

Maybe: Nei ikkje hele tiden. Det var eg med første, så derfor eg lurer på kvifor eg ikkje er det no.

Men eg oppdaget etter dusjen i dag, at eg miste sjukt masse hår... Og håret mitt vart fort fett.....

Svartengel skrev:
Maybe: Nei ikkje hele tiden. Det var eg med første, så derfor eg lurer på kvifor eg ikkje er det no.

Men eg oppdaget etter dusjen i dag, at eg miste sjukt masse hår... Og håret mitt vart fort fett.....

De sier jo at ingen svangerskap er like. Jeg innbiller meg og huske at jeg var dårligere med datteren min...Ja det er mange som mister hår. Venninnen min mistet så mye at hun hadde små flekker hvor man nesten ikke så noe hår. Satser på at det var et drastisk tilfelle!!!
Ja fader, den siste uken har håret og huden min blitt så fet. Æsj! Må dusje nesten flere ganger om dagen...

Maybenr2 skrev:
Svartengel skrev:

De sier jo at ingen svangerskap er like. Jeg innbiller meg og huske at jeg var dårligere med datteren min...Ja det er mange som mister hår. Venninnen min mistet så mye at hun hadde små flekker hvor man nesten ikke så noe hår. Satser på at det var et drastisk tilfelle!!!
Ja fader, den siste uken har håret og huden min blitt så fet. Æsj! Må dusje nesten flere ganger om dagen...

Ja dei seier svangerskap er ulike, men eg trudde ikkje det kunne vere så stor forskjell (om eg no er gravid då).
Ja det var masse håravfall, eg håper ikkje eg mister så masse. Men det var gale etter dusjen då og i mens eg dusjet. Ja eg pleie dusje håret annakvar dag, men dusjet fredag og lørdag var det kjempefett. Men fekk ikkje dusjet i går, var trøtt.

Testet svakt positivt i dag! :D Tørr ikke helt å juble, litt redd det kan være en kjemisk, men får leve i håpet :)

Back
Topp