Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper været letner, slik at storebror får sykkelturen sin.Hei og hopp!
Har alle hatt ei god natt?
Det gikk helt greit her i natt, litt urolig, men det tåler vi
Regnværsdag i dag, så det spørs om vi får tatt sykkelturen T etterspurte i går...
Håper på en rolig formiddag før senvakt!![]()
Så lurt badekar!Hei hei
Her har natten vært som vanlig, rolig hos barna, og doturer hos meg
Kjedelig med reng, er meldt det her også! ellers har det vært en voldsom vind inatt.. får håpe regnet gir seg, så dere får tatt den sykkelturen
Nå sitter jeg å bader Liana, men har måtte kutte ut den badestolen hun satt i, for den klatrer hun ut av nå
Når hun er ferdig så blir det nok frokost, og så er det Emira sin tur
Vurderer å få kjøpt denne:
http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Categories/"Bad og stell"/"BIBABATH Et badekar i dusjen!"
så jeg kan bade to unger samtidig
★Sender fra pipe-gjøken★
Enig!Så lurt badekar!![]()
Hyggelig med fellesfrokoster ja! HEr sover mannen og T enda. Men jeg kom nå på at jeg lovet havregrynsgrøt i dag! Og jeg glemte å bløtlegge gryn i gårGuten morgen ja!!
Vesla var noe urolig i natt, men hun sov omtrent i 12timer OG vi la oss 22.53, så da gikk det greit.
Jenny leker på gulvet, og har akkurat levert tidenes bæsjebleie. Vi skal snart spise frokost, men håper at pappaen kommer ned og joiner oss. Koselig med fellesfrokoster.♡
I dag skal jeg pakke til avreise i morra. Uæææ!!
Ellers skal jeg prøve å få plukka litt bringebær og rips som vokser i ytterkant av eiendommen vår.
Deilig å fyre da!God morgen. Her begynte dagen halv seks..det er tidlig.... uff,været er helt grusomt her...brr...tror jeg skal fyre i peisen idagtror det blir innedag idag hehe.gadde planer om å gå tur,men det kan jeg glemme
Sent from my GT-I9300
Så lurt badekar!![]()
Enig!Sikkert veldig kjekt å ha med tre barn.
Guten morgen ja!!
Vesla var noe urolig i natt, men hun sov omtrent i 12timer OG vi la oss 22.53, så da gikk det greit.
Jenny leker på gulvet, og har akkurat levert tidenes bæsjebleie. Vi skal snart spise frokost, men håper at pappaen kommer ned og joiner oss. Koselig med fellesfrokoster.♡
I dag skal jeg pakke til avreise i morra. Uæææ!!
Ellers skal jeg prøve å få plukka litt bringebær og rips som vokser i ytterkant av eiendommen vår.
Ja. Det er deilig. Men,jeg har ikke gummistøvler. Må få kjøpt detDeilig å fyre da!
Noen ganger synes jeg det er herlig å være ute i ruskeværet![]()
Så det spørs om vi må finne frem regntøyet og komme oss ut her snart!
Jenny blir igjen hjemme denne gangen, så får jeg ha fullt fokus på studieoppstart. Pappaen fikk ha hjemmekontor og skrive timer etter samvittigheten, også er dagmamma inne i bildet for at pappaen skal kunne jobbe litt.Fellesfrokost er kjempe koseligblir sjelden det her, men lunsj og middag er vi samlet
hvertfall i helgene
Blir spennende med skole da..skal jenny bli med, eller blir hun hos pappan?
★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg slenger begge ungene i badekarret samtidig jegHei hei
Her har natten vært som vanlig, rolig hos barna, og doturer hos meg
Kjedelig med reng, er meldt det her også! ellers har det vært en voldsom vind inatt.. får håpe regnet gir seg, så dere får tatt den sykkelturen
Nå sitter jeg å bader Liana, men har måtte kutte ut den badestolen hun satt i, for den klatrer hun ut av nå
Når hun er ferdig så blir det nok frokost, og så er det Emira sin tur
Vurderer å få kjøpt denne:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...Bad og stell"/"BIBABATH Et badekar i dusjen!"
så jeg kan bade to unger samtidig
★Sender fra pipe-gjøken★
Så denne nå daJa jeg er helt syk etter den.. hehe.. også kan den henges i dusjen når man ikke bruker den..nå bader dem i balje som jeg oppbevarer oppå kjøleskapet
★Sender fra pipe-gjøken★
Jenny blir igjen hjemme denne gangen, så får jeg ha fullt fokus på studieoppstart. Pappaen fikk ha hjemmekontor og skrive timer etter samvittigheten, også er dagmamma inne i bildet for at pappaen skal kunne jobbe litt.![]()
Jeg slenger begge ungene i badekarret samtidig jegmå bare passe litt ekstra på
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3