Søndagmorgen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
Har alle hatt ei god natt?
Det gikk helt greit her i natt, litt urolig, men det tåler vi :D
Regnværsdag i dag, så det spørs om vi får tatt sykkelturen T etterspurte i går...
Håper på en rolig formiddag før senvakt! :D

Hei hei :)
Her har natten vært som vanlig, rolig hos barna, og doturer hos meg :P

Kjedelig med reng, er meldt det her også! ellers har det vært en voldsom vind inatt.. får håpe regnet gir seg, så dere får tatt den sykkelturen;):)

Nå sitter jeg å bader Liana, men har måtte kutte ut den badestolen hun satt i, for den klatrer hun ut av nå :P
Når hun er ferdig så blir det nok frokost, og så er det Emira sin tur :P
Vurderer å få kjøpt denne:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...Bad og stell"/"BIBABATH Et badekar i dusjen!"
så jeg kan bade to unger samtidig :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei og hopp!
Har alle hatt ei god natt?
Det gikk helt greit her i natt, litt urolig, men det tåler vi :D
Regnværsdag i dag, så det spørs om vi får tatt sykkelturen T etterspurte i går...
Håper på en rolig formiddag før senvakt! :D
Håper været letner, slik at storebror får sykkelturen sin.:)
Ønsker dere en fin dag, og god seinvakt til deg.

Her har natten vært som vanlig, rolig hos barna, og doturer hos meg :p

Kjedelig med reng, er meldt det her også! ellers har det vært en voldsom vind inatt.. får håpe regnet gir seg, så dere får tatt den sykkelturen;):)

Nå sitter jeg å bader Liana, men har måtte kutte ut den badestolen hun satt i, for den klatrer hun ut av nå :p
Når hun er ferdig så blir det nok frokost, og så er det Emira sin tur :p
http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Categories/"Bad og stell"/"BIBABATH Et badekar i dusjen!"

★Sender fra pipe-gjøken★
Så lurt badekar! :D

Guten morgen ja!!
Vesla var noe urolig i natt, men hun sov omtrent i 12timer OG vi la oss 22.53, så da gikk det greit.;)
Jenny leker på gulvet, og har akkurat levert tidenes bæsjebleie. Vi skal snart spise frokost, men håper at pappaen kommer ned og joiner oss. Koselig med fellesfrokoster.♡

I dag skal jeg pakke til avreise i morra. Uæææ!!:eek::)
Ellers skal jeg prøve å få plukka litt bringebær og rips som vokser i ytterkant av eiendommen vår.

God morgen. Her begynte dagen halv seks..det er tidlig.... uff,været er helt grusomt her...brr...tror jeg skal fyre i peisen idag :-) tror det blir innedag idag hehe.gadde planer om å gå tur,men det kan jeg glemme :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1376806070054.jpg
    1376806070054.jpg
    58,4 KB · Visninger: 14
Guten morgen ja!!
Vesla var noe urolig i natt, men hun sov omtrent i 12timer OG vi la oss 22.53, så da gikk det greit.;)
Jenny leker på gulvet, og har akkurat levert tidenes bæsjebleie. Vi skal snart spise frokost, men håper at pappaen kommer ned og joiner oss. Koselig med fellesfrokoster.♡

Ellers skal jeg prøve å få plukka litt bringebær og rips som vokser i ytterkant av eiendommen vår.
Hyggelig med fellesfrokoster ja! HEr sover mannen og T enda. Men jeg kom nå på at jeg lovet havregrynsgrøt i dag! Og jeg glemte å bløtlegge gryn i går :o
De skal få sove litt til, men mannen skal levere en eksamensoppgave i morgen, så han bør vel rekke å skrive litt før jeg drar på jobb... =)

God morgen. Her begynte dagen halv seks..det er tidlig.... uff,været er helt grusomt her...brr...tror jeg skal fyre i peisen idag :) tror det blir innedag idag hehe.gadde planer om å gå tur,men det kan jeg glemme :)

Sent from my GT-I9300
Deilig å fyre da!
Noen ganger synes jeg det er herlig å være ute i ruskeværet :D
Så det spørs om vi må finne frem regntøyet og komme oss ut her snart!

Så lurt badekar! :D

Ja jeg er helt syk etter den.. hehe.. også kan den henges i dusjen når man ikke bruker den..nå bader dem i balje som jeg oppbevarer oppå kjøleskapet :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Enig!:) Sikkert veldig kjekt å ha med tre barn.

Ja var det jeg tenkte også:) er stort sett jeg som tar meg av bading og dusjing, så blir så tungvindt å styre med balje :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Guten morgen ja!!

Fellesfrokost er kjempe koselig :) blir sjelden det her, men lunsj og middag er vi samlet :) hvertfall i helgene :P
Blir spennende med skole da..skal jenny bli med, eller blir hun hos pappan?

★Sender fra pipe-gjøken★

Deilig å fyre da!
Noen ganger synes jeg det er herlig å være ute i ruskeværet :D
Så det spørs om vi må finne frem regntøyet og komme oss ut her snart!
Ja. Det er deilig. Men,jeg har ikke gummistøvler. Må få kjøpt det :-) Liker regn egentlig ganske godt...hehe.

Sent from my GT-I9300

Fellesfrokost er kjempe koselig :) blir sjelden det her, men lunsj og middag er vi samlet :) hvertfall i helgene :P
Blir spennende med skole da..skal jenny bli med, eller blir hun hos pappan?

★Sender fra pipe-gjøken★
Jenny blir igjen hjemme denne gangen, så får jeg ha fullt fokus på studieoppstart. Pappaen fikk ha hjemmekontor og skrive timer etter samvittigheten, også er dagmamma inne i bildet for at pappaen skal kunne jobbe litt. ;)

Her har natten vært som vanlig, rolig hos barna, og doturer hos meg :P

Nå sitter jeg å bader Liana, men har måtte kutte ut den badestolen hun satt i, for den klatrer hun ut av nå :P
Når hun er ferdig så blir det nok frokost, og så er det Emira sin tur :P
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...Bad og stell"/"BIBABATH Et badekar i dusjen!"

★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg slenger begge ungene i badekarret samtidig jeg :D må bare passe litt ekstra på :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen! He var det min tur til å sove lenge idag, Elise har vært urolig mye av natta, og nektet å sove suppen sin på morran, så noe kvalitetssøvn ble det ikke akkurat :s sambo og eldstemann er ute å kjører en minibusstur, da sjefen hans spurte veeeeldig pent. Jeg og snuppa tar der rolig på sofa'n :) skal til er vennepar på middag idag, ellers ingen planer!

God morgen!
Kom hjem ca 22 i går kveld vi, etter mange timer på reise. Men snuppelupp har vært superflink og de 5,5 timene på fly gikk kjempefort! :) vi har hatt en helt herlig ferie og skal absolutt tilbake til Mallorca! :D Hermine har badet og badet og badet, og hadde vi blitt ei uke til er jeg sikker på at hun ville kjørt alene i vannskliene! :p
Hun er blitt skikkelig brun, tross spf 50+ og uv-drakt :rolleyes: OG hun har blitt tøff på å gå nå, så hun går og går og går (når hun har noe å holde seg fast i) ;)
Nå koser hun seg med lekene sine, jeg skal hive på litt vask og så skal vi ta oss en tur til mamma og leke litt ute i godværet :)

Jenny blir igjen hjemme denne gangen, så får jeg ha fullt fokus på studieoppstart. Pappaen fikk ha hjemmekontor og skrive timer etter samvittigheten, også er dagmamma inne i bildet for at pappaen skal kunne jobbe litt. ;)

Okey, kansje like greit å gjøre det sånn ja :) dere har jo fått en kjempe god ordning da! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg slenger begge ungene i badekarret samtidig jeg :D må bare passe litt ekstra på :)

Ja er det jeg har lyst til å..men har ikke badekar, og Emira er så lang, så hun bruker hele balja :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp