Søndagkos..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen...

Jeg å Mika er nylig stått opp,gubben skulle vist sove i dag[8D] Å det skal han jo få lov til en gang i blant[:D]
I dag skal vi bare være å kose oss hjemme her å rydde litt..
Mikael er fortsatt ikke frisk,så han må vi holde inne å i ro,ellers får han hosteannfall i fra en annen verden..

I går var vi i valdres,å der fikk jeg kjøpt litt av det nye serviset som vi skal begynne å samle på[;)] Vi fikk gavekort på 5000 i bryllupet,å det er altid stas å kjøpe litt[:D] Jeg er super fornøyd... så i dag må det vaskes å stilles ut i glasskapet[:)]

Ha en fin dag alle snupper[;)]

God morgen! [:)]

Ja, da er det søndag igjen gitt. Ute har det snødd masse, men det er mildvær på vei, så kommer nok til å regne bort og bli holke igjen innen få dager. Koselig...
I dag må vi vaske her, for det gadd vi ikke i går! [8D] Også skal jeg bake brød igjen, det spises så mye brød her i huset at det er til å bli gal av. Vaskemaskina må vel gå masse i dag også, som hver helg - siden sambo visstnok er vaksinert mot å ta klesvasken sin selv i Oslo. Ellers kommer søstra mi og lille nevø i dag for å hente Titaniumtrilla vår, den skal jo bli med dem til USA på onsdag.
I kveld blir det Zumba på meg, ikke verst bare det!

Ha en fin søndag alle sammen! [:)]

I dag blir det sløvedag[:)]
Skal en tur å se på basketkamp etterpå, fortalte det til Haakon nå, og han var storfornøyd!!! "Ja!!! Bus å kake, jippi!!!" [8D]
Ellers så skal jeg klippe Baltusen min i dag, han har ikke sett ei saks på ALT for lenge, så er mye å klippe på han. Må vel bare sette i gang, hundeutstilling i Bergen om 2 uker, og da må de tre som skal i ilden være nyfriserte. Gubben har kraftig betennelse i skuldra og er handicappet for tiden, så gjett hvem som må gjøre alt[&:] Blæ...

Ha en strålende søndag folkens[:)]

Heisann og hoppsann!

Søndagskos og endelig friske gutter. Har Fått badet de og spylt bort alle basselussker, og nå har vi vært ute å lekt å syklet etter TO uker inne med sykdom. De var to lykkelige gutter som masket og fant frem alle sandlekene og sykler fra garasjen. Har fått vasket en av to biler, så nå kjenner jeg meg rimelig klar for vår. Men nå er vi inne igjen, vinteren slipper ikke helt taket, så vinden ble iskald etter 1,5 time ute.

Her venter det evinnelige husarbeidet. Har et håp om å se bunnen av mine tre skittentøyskorger i dag, men så må jo alt brettes også da[:-] Skal kose meg med å gjøre lekerommet/gjesterommet til guttene. Tror det blir bra med eventyrkrok med sengehimmel, og masse nostalgiske leker. Skal også fikse kontoret/hobbyrommet mitt, sånn at jeg kanskje får gjort litt av mine tusen hobbyprosjekter ferdige. I løpet av dagen skal vi flytte om på 3 sofaer[8|], to opp loftstrappa, så da blir det litt trening også. I kveld skal jeg slå til å trene spinning og styrke, sånn at jeg får en god start på uken, og i kveld håper jeg det er en kjekk film å se på. Plutselig var dagen fyllt opp med planer likevel. Godt å kjenne litt energi igjen, lenge siden sist.

Ha en fin dag frøkner

Heisan!

Dagen startet klokka 7 her i huset i dag, til tross for at mini var oppe til 22 i går kveld.
Hadde egentlig tenkt å kutte ut dagsoving fra i dag av, men det gikk ikke. Han fikk en halvtime i vogna og jeg tok han opp kl. 13.15, men han sover som en stein enda[8|]
Har kledd av han, tatt bort tutt, pratet, skiftet stilling på han, men han vil ikke våkne. Nå har jeg lagt han inn i senga med mannen min, så får de sove fra seg litt der[:D]

Har gått en lang tur sammen med svigers i formiddag og mine foreldre kommer på besøk i ettermiddag.
Så nå står middagslaging og rydding på tapetet.

Ha en fion søndag alle sammen[:D]

Halloen snuppene[:)]

Idag var det opp og hopp klokken ni her i huset. Jeg tok med meg Matheo på trening idag. Leverte han i MiniSats for første gang idag, og det gikk overraskende bra[:)][:)] Jeg og Williamprinsen fikk oss en deilig treningstime med ShapePulse idag. Deilig, og slitsomt! Er jaggu tungt å begynne å trene når man ikke har trent på år og dag, bokstavelig talt! Og i tillegg så er det tungt når man har en del ekstra kilo å dra på, men deilig å være i gang!

Kom hjem og har spist tacosalat til lunsj, laget av kyllingkjøttdeig. Fikk gitt Matheo litt mat, så han sovnet, og har jaggu fått dusjet også[:D] Nå skal jeg slappe av frem til han våkner, så er det middagslaging og besøk av mamma og pappa som står på planen[:D] 

Ha en fin søndag frøkner og fruer[:)]

Back
Topp