Søndagen er her

namba

Forumet er livet
Nå er det jammen ikke mange dagene igjen til jul. Jeg gjør ikke stort til jul i år, men jammen begynner jeg å få dårlig tid. I dag skal vi på besøk til søskenbarnet til mannen og familien. Frida gleder seg for de har en jente på ni måneder og da føler Frida seg veldig stor og smart.[:)] Litt senere skal vi i treårsdag, så Frida har mye å se frem til i dag. En ting er sikkert, det blir en rolig kveld. Jeg fikk ikke sove i natt, så det ble kun fire timer med dårlig søvn. [:'(]

Hørtes slitsomt ut med så lite søvn, Namba[&:] Håper dere får det koselig på besøk og at du får slengt deg nedpå i løpet av dagen og hvilt deg litt!

Her sov vi til halv 9 alle tre[:D] Fantastisk å våkne uthvilt en søndagsmorgen! Det har kommet MASSE mer snø i natt, så må nok en tur ut med akebrettene etterhvert[:)] I ettermiddag skal vi spise middag hos foreldrene mine. Vurderer om jeg skal sette igjen ungene og kjøre en tur til Babyshop etterpå for å handle juleklær til de små. De har halv pris på ALLE klær der i dag[;)] 

Ha en herlig søndag alle sammen!!

God formiddag.

Marcus og jeg har vært oppe siden halv syv i dag, har kost oss med frokost, tv og bading. Sambo fikk sove lenge i dag.

Vi har pyntet treet, støvsugd og vasket over gulvene.

Vi skal snart gjøre oss klare for å dra å treffe svigers, svigerinne og svogern min, julegavebytting og besøke grava te besteforeldrene te sambo.

Ha en fin dag alle sammen.

Jeg har sovet fire timer i natt, men hvem er det som snorker på sofaen. jo, mannen.[:'(] Ikke er det vits i å vekke han heller for han har sååå vondt i magen, men det er ikke verre enn at han fint får sove... Det må være flott å være mann.

Gretten i dag jeg? Det kan jeg aldri tenke meg.[:D][:D][:D][:D]

Det har vært en slitsom natt her, da Mina har vært våken flere ganger. Mina våknet kl 0600 og da hadde hun feber. Men er ganske grei ellers, men slitt slapp. Veldig matlyst og det er jo bra[;)] Nå er hun lagt igjen.. hun ville sove mer sa hun. Og da er hun syk assa[8D]

slitsomt med dårlig søvn altså - både namba og oslojente, håper dere får hentet dere inn igjen. Her har dessverre 4 timers nattesøvn vært mer regelen enn unntaket den siste uken, så jeg håper virkelig at vi snart kan sove om natten igjen (og mine hurrarop ble brått avbrutt av babygråt i går kveld - men jeg fikk en halvtime alene på sofaen, og det nøt jeg!)

Nå er August og jeg alene hjemme - Johanna og pappa'n er ute og handler votter. Lurer på om jeg skal sette igang middagen før vi triller oss en tur - næææ, tror jammen meg August sovnet under babygymmen jeg, da trenger vi jo ikke å gå ut [;)]

Back
Topp