Søndag...

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Da var det søndag alt og snart tilbake til hverdagen.. Mina våknet halv 7, men jeg skrudde på litt lys og ga henne en bok og da lå hun jammen meg 3 kvarter til[:D][:)] Var faktisk mamma som ga meg det tipset og det virket bra[;)]

Her er det LITE med planer for å si det sånn. Synes søndager er litt kjedelige jeg[&o] Gjør det ikke så mye bedre, når det er meldt dårlig vær også[&:]

Blir vel til at vi rydder og vasker litt. Kanksje bake noe. Mina fikk malt ferdig de siste koppene igår, så da gjenstår det bare å pakke inn resten[:)] Så er de i boks!

Hva skal dere gjøre på en søndag som denne??[;)]

jeg har nettopp stått opp etter en nærmest søvnløs natt - august skal bare ligge på puppen hele tiden, og om han sovner tar det ikke lang tid før han våkner og skal ha mat igjen... har fått lagt han over i senga si to ganger i natt, og begge ganger har han våknet etter under en halvtime igjen

I dag venter vi storinnrykk her - får middagsbesøk i ettermiddag, da kommer bestemor, besten, oldemor, pluss ei kusine og en fetter.  Skal bare lage kjøttsuppe, og det er fort gjort!

Nå må vi vel gå og åpne kalenderen til Johanna, hun har visst ikke villet åpne den før jeg sto opp i dag, og så skal jeg lage frokost - kanskje jeg rekker å dekke på før August våkner?

Søvnløs natt her også.. Vi bommet på maten i går og fikk reaksjonen på natta!!! blæææ... Mannen er på kurs i dag også, så det blir ikke mye soving på mammaen! MEN broren min, niesa mi og pappa kommer senere! kanskje jeg kan snike meg litt søvn da![8D] 

Nå har vi spist frokost, åpnet kalenderen, jeg har ryddet kjøkkenet og Solveig driver tydelig en barnehage i dag! Aslak er den som må være forsøkskanin. De har rukket å lage julepynt, feiret Aslak 4 år med raketter og krone og nå leker de med duplo! Skulle visst på fortelling senere! Blir spennende dette her![:D]

her er vi late som vanlig... sååå her spise vi frokost nå.. m er i dusjen.. [:)] og jeg sitter her.. skal lese litt snart tenker jeg.. så blir det en tur til ski storsenter, og møte to venninner på lunsj, så skal vi pjuse litt rundt i butikker etterpå tenker jeg.. kanskje jeg finner noe å ha på meg på jentejulebordet neste helg[8D] må trøsteshoppe littegranne siden det gikk sååå elendig på denne forbanna eksamenen min..[:@]

så skal jeg se om jeg finner skøyter til malin, slike regulerbare.. for vi har skøytebane rett utenfor huset.. [:)] og den MÅ vi jo benytte oss av i sommer..[:)]
når jeg er på ski, så skal jentene til svigers med m.. så får de en koselig dag også og m litt avlastning.. [;)][8D]

Jeg har hatt en ganske god natt. Jeg puttet i øreproppene da jeg la meg og har bare vært oppe og pumpet to ganger. Ellers har jeg sovet, lykkelig uvitende om Maja har sovet eller vært våken. Jeg våknet først nå halv elleve. [:)] Etter å ha spist og pumpet meg så skal jeg høre om mannen vil ha litt avlastning. Det er så stille her når Frida er borte. Maja er forkjølet og ganske gretten, men hvis hun tillater det så skal mannen og jeg ordne med albumene som vi skal gi bort til jul i dag. Det nærmer seg jul farlig fort nå, synes jeg.

Stor klem til Lenemor og Actrine. Jeg håper denne natten blir mye bedre.

I dag fikk jeg sove lenge.. Sto opp litt over 10, og det var herlig!
Nå skal vi straks male på sånne små glass, og lage lykter til slektnigner.. [:D]
Så blir det vel kanskje litt pepperkakebaking etterpå..

I går lagde vi krumkaker, kakemenn og vi pynta pepperkakehuset.. [:D] Så det er travle juleforberedelser her i huset gitt.. [8D][:D] 

Back
Topp