Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
Kos deg på konsert Monicabebe - jeg tror jeg kjenner halve koret (jeg gjorde i alle fall det da sindre startet det, for da var nesten alle medlemmene mine medkorister i Nittedal bygdekor)
Her har vi hatt et par gråteepisoder (mareritt?) med Johanna i natt, og den siste var i halv seks-tiden.. hun holdt på en god stund, men hun la seg jammen til og sovnet igjen etter hvert, og sov til åtte igjen! Så gikk hun og pappaen og tok et bad (vel, G tok en dusj) mens August og jeg lå og kosa oss. Nå sover han i vogga, Johanna leker med plastilina og G og jeg drikker kaffe og jobber oss opp lyst til å lage frokost.
I ettermiddag skal vi på basar eller marknad eller noe inne i bygda - der er det lodd, luftgeværskyting, og middag og kaker... det er vel ungdomslaget som arrangerer tror jeg, og det er masse slekt og venner som møter opp - det blir kjempekoselig. Eneste jeg tenker litt på er hvordan vi skal gjøre det med alle menneskene som har lyst å ta på august. Fortalte nemlig helsesøster at vi ikke hadde hatt så mye besøk hjemme, men at vi ville få unnagjort det meste med en tur på basar, og da sa hun at vi skulle unngå at så mange klapper på kinnet og tar han i hånda, fordi han har så dårlig immunforsvar... og etter det har jeg lagt merke til at alle vi møter automatisk strekker ut hånda og stryker på han - på kinnet, hodet eller holder han i hånda. Kommer til å føle meg superkjip når jeg nekter folk å ta på han, og teit om jeg skal kreve at de desinfiserer seg først [&:]
ORIGINAL: monicabebe
Jeg skjønner hva du mener. Men jeg krevde faktisk at folk som tok på Mari desinfiserte seg på hendene først. Hadde sånn Antibac med meg. Vi fikk beskjed om det, så da sa jeg bare at legen hadde sagt det.
Og nå i disse svinetider er det sikkert greit å passe ekstra på.
Kos dere på marked. Hørtes koselig ut.
Koret vi skal på konsert med heter Corona. Nå er dirigenten han ene i Cheesy Keys(Skrimmel skrammel).