Søndag

namba

Forumet er livet
og en måned igjen til menstermin. [&:] Heldigvis har jeg bestemt meg for å ikke gå så lenge, så nå gjenstår det bare å se om Maja er en team player. Er det ingen som har hørt fra FrøkenSia om hun har fått enda?

Min plan for dagen er i grunn å holde meg unna Frida for å si det stygt for jeg har ikke mer å gi. Det blir så jeg begynner å strikke monsterbukse til Frida i dag. Jeg er så spent på hvordan str blir. Vel, det var mitt kjedelige liv.

Hva gjør dere på en solrik søndag i oktober?

God formiddag!!

I dag sto vi opp kvart over 8 - litt deilig faktisk [:)] Nå skal vi om ikke altfor lenge dra til svigers så skal jeg og barna være der litt - for sambo skal på jobben og hjelpe til, fordi de skal ha åpen dag i dag (gårds barnehage) så da skal vi tusle ned dit med svigers .. så det blir nok en kjempe fin dag [:D]

namba : Gleder meg til å se resultatet av monsterbuksa, de er jo sååå fine [:D]

God morgen!

Her startet dagen rett før ni for hele familien... eller, August vekket vi etter at vi hadde stått opp alle sammen. Vi har spist frokost hele gjengen, jeg sitter og handler julegaver på nettet, og Johanna ser Peter Pan ppå Disney channel.

I dag har ene nevøen vår bursdag, blir 9 år, så vi skal i selskap i ettermiddag. Ellers må vi vel ut en tur i finværet. Lite planer utenom det!

I dag er nest siste dag av Gs fødselspermisjon, på tirsdag begynner han å jobbe igjen. Skal bli litt deilig å få huset for seg selv igjen, jeg får gjort mer da, samtidig så vil det vel bli litt rart å være alene også. Og så er det vel slutt på sene morgener for min del da, for når han skal på jobb må jeg nok opp og hjelpe til å gjøre klar Johanna så han får levert henne i barnehagen

ORIGINAL: namba

og en måned igjen til menstermin. [&:] Heldigvis har jeg bestemt meg for å ikke gå så lenge, så nå gjenstår det bare å se om Maja er en team player. Er det ingen som har hørt fra FrøkenSia om hun har fått enda?

Min plan for dagen er i grunn å holde meg unna Frida for å si det stygt for jeg har ikke mer å gi. Det blir så jeg begynner å strikke monsterbukse til Frida i dag. Jeg er så spent på hvordan str blir. Vel, det var mitt kjedelige liv.

Hva gjør dere på en solrik søndag i oktober?

Så på facebook nå at hun har skrevet "2 dager igjen" i statusoppdateringen sin, så der har det nok ikke skjedd noe ennå

hallo folkens. oggod formiddag!!

jeg sovnet klokka 4 i natt så jeg fikk sove lenge i dag morges.. herlig!![:D][:D][:D]
nå sitter julie og skravler med malin, og malin synger for henne.. de er så herlige.. morten sover! for han har jobbet så sykt mye i det siste, og stått opp med jentene begge dagene (!!) så da syns jeg han fortjente det[:)]

i dag skal vi ingenting i grunn.. det er jo så fint vær.. men jeg har fått en skikkelig bihulebetennelse.. såå jeg orker ikke noe.. var ute å grillet lunsj i går.. og det merker jeg i dag[8D] men koseligvar det!![:D]

nå driver malin og filosoferer over at hun har vært i magen min og lurer på om julie da lå ved siden av?! og at de begge kom ut av navelen min.. og de er sikkert en baby til inni der.. det ser sånn ut mamma!! (!!!!!!!!!!!!!) så takk for den Malin............[:D][:D] men nå har jeg kjøpt meg rockering.. så nå skal jeg bli hot og smashing![8D][:D]

Hallo [:)]

Her begynte dagen halv 9, blei seint i seng for Ronja i går, så derfor sov ho lenge. Eg fekk sove litt lenger i dag, ville egentlig ikkje det, men er ikkje heilt i form så derfor blei det slik..

No har me besøk av broren min på 11 år. Han, min kjære og Ronja sit oppe på "kinoloftet" og spelar lego på x-box. Stor stas for dei alle 3, Ronja har ein kontroll uten batteri, men kosar seg kjeeempe masse [:D]

I kveld trur eg det kjem eit vennepar hit for å sjå film. Skal berre slappe heeeilt av vertfall, det er sikkert som banken, for no er eg litt sliten kjenner eg. I morgo skal eg på sjukehuset for kontroll igjen, spent på desse nyrene mine, og sjølvsagt er det alltid kjekt å sjå lille snuppen i magen [:D] Han har det bra etter det eg registrer vertfall, masse gode spark og slag inni her! [:)]

Ha ein fin søndagskveld alle sammen [:)]

Så sitter vi foran pc'n igjen. Har vært i bursdaglag og spist meg god og mett på iskake og varm eplekake med iskrem... jeg er lykkelig [:D]. August var en engel på turen, han sov.. helt til vi skulle hjem, da ble han sulten så det ble litt gråting i bilen... storesøster tok ansvar og sang og sang for å blidgjøre, og heldigvis hjalp det, det var nok en stor opplevelse for henne!

Nå sover nok snuppa, og for første gang på noen dager har hun lagt seg uten protester. August ligger i vippestolen og hikker, mens jeg bælmer ammete og forbereder meg på neste runde... jeg driver og trapper ned flaskematingen, og håper på å kunne fullamme innen kort tid, da må jeg vel legge inn litt ekstra ammerunder i et par døgn tenker jeg

Her starta dagen kl 10 for min del.. Var ikke i toppform etter å ha spretta taxfree kvoten vi kjøpte i Bulgaria.. [8D]
MEN var mest bare trøtt, så kom meg opp og i dag har igjen Sindre gått uten bleie.. Men idag var han virkelig ikke interessert i å tisse på do.. Så det blei 2 skift da.. [:D] Når han hadde tissa seg ut blei han nesten flau, åsså gikk han opp trappa og sa "au".. Så det merkes vel.. Så skjønner han vel snart at han må gi beskjed..! [:)]
Ellers så var vi å såg på jenta til søskenbarnet mitt som spilte håndballkamp.. De tapte dessverre, men sånn er det nå bare.. [:D] Skulle hjem å lage kjøttkaker.. MEN det var ikke det vi hadde mest lyst på dagen derpå.. Såååå da dro vi å kjøpte pizza og rullekebab, og leigde film.. Monsters vs. Aliens.. Den barnefilmen.. Kjempekos.. [:)]

Nå blir det meg, Mikael Blomquist, pepsi max og solchips.. [:D]
Later dudettes..!

Jeg er SLITEN!![&o][:D]
Dagen startet egentlig kl 04 i natt, for da våknet lillemor med vondt i magen, og selv om hun lå å halvslumra i senga så lå jeg våken for å stryke henne på magen.. i tillegg er det tenner på vei så humøret hennes er svingende så det holder! Halv 7 var det ei som ropte at hun måtte på do så da var det bare å komme seg opp!
Vi kom oss ut på tur i alle fall, så vi fikk luftet hundene og etterpå fikk vi ei venninne og jenta hennes på besøk, noe som passet utmerket siden snuppa har masa om å få dra i barnehagen hele helga (kjedelig å være hjemme med bare mamma og lillesøster ja[8D] )

Nå er begge ungene i seng og jeg måtte bare nyte en times stillhet før jeg hopper i seng selv, det tar virkelig på å være alene med to små så lenge, haha, jeg er i alle fall ikke vant til det, så med lite søvn og vond hals er ikke tålmodigheten helt på topp, men det går!

I morgen er det heldigvis tilbake til hverdagen igjen, ettermiddagene er sjeldent noe problem, men merket at helgene er laaaaange - bare to igjen nå så[:D]

Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen!

God kveld.

Vi har vært hos svigers i dag, Marcus har kost seg masse i dag, lekt med niesen sin.

Jeg er sliten i dag, tar på å være sammen med svigers for der må vi passe bedre på Marcus enn hos mamma.
Og dem skjønner det ikke.

Gutta sover og jeg slapper av litt før jeg skal legge meg, trenger alene tiden på kvelden i kveld.

Husker jaggu ikke når dagen starta idag jeg, men det var hverken
tidlig eller seint tror jeg [8D]

Sambo jobbet inatt, så det var bare meg og Linnea på morran. Tror han begynte
i 5-tida, og jobbet til i 1-2 tida. Glad det ikke er meg altså [&:]

Og i ettermiddag dro vi på kino med søss og familien + naboene deres og
så "Knerten" [:D] Det var kjempekoselig!
Det var første gang Linnea var på kino, og det gikk bedre enn forventa [;)]
Ho fikk nok ikke med seg alt, men det hadde sikkert vært anderledes med en
tegnefilm á la "Gubben og katten".
Etterpå spiste vi middag på McDonald
Skulle egentlig hatt finnebiff idag, så det var en dårlig erstatning [8D]
Men får glede oss til det på tirsdag heller [;)]

Vi har hatt dåp i dag og det gikk så fint, alle var snille og greie og vi har hatt en kjempefin dag. Nå sitter jeg bare å hviler meg litt med en kopp te før jeg skal legge meg

Back
Topp