søndag..

Huppetitta

Gift med forumet
Heihei jenter!

har dere noen planer for dagen? her er det mega bra vær og tobias er i kjempe godt humør, bare smiler og gliser,og nå har han endelig begynt å le[:D] i dag skal vi gjøre lite, en liten tur i bursdag i efta... det er det, ellers har jeg tenkt å være litt irritert på samb, hehe.. nå er det virkelig endel ting som begynner å gå meg på nervene altså... trur vi hadde hatt godt av et samlivskurs..NÅ!!! vi fårvel prøve å få satt oss ned å få tatt en prat, få sagt litt om hvordan begge har det... hjelper sikkert veldig lite å gå g være sur da[;)]

ha en toppers dag jenter, kos dere masse[:D]

god morgen, jenter!

Samlivskurs hadde kanskje vært noe for oss også, jeg sliter litt med kommunlikasjonen, dessverre... [:@]

Idag skal vi til søstra mi (halvsøstra mi) og grille, hun har 4 gutter så det blir nok livlig![:D] Godt å komme seg ut litt, jeg er jo så slapp og tiltaksløs at jeg er helt flau over meg selv! [&o]

Men igår sovna Marie kl halv åtte, trodde aldri det skulel vare ut natta, men det gjorde det[:D]! Ammet kl halv tolv, fire og i åtte tida. Tenk om dette begynner å bli rutine?? Da blir jeg lykkelig, og mannen min også når han kommer hjem! (Bare 10 dager til nå....[8|]) Problemet var bare at jeg ikke fikk sove, sovna ikke før halv fem, da....[&:] så jeg er vel såpass trøtt at jeg sovner litt tidlig ikveld.. dere får bare hive meg ut fra chatten i ti-tida[8D]!

Jaja, litt skravlesjuk, jeg prater jo bare med ungene for tida.. hehe[:D]

Ha en nydelig dag, jenter!![:D]

I dag har jeg hatt en effektiv dag!!
Jeg har bakt brød, bakt sjokoladekake, skiftet på sengene, lagt sammen klær, lagd steik til middag og jeg har malt gangen[:D]
Nå skal jeg bare sitte på rumpa resten av kvelden og spise sjokolade kake!!!

Linea har gjort som hun pleier-ligget på pleddet sitt og sett med fasinasjon på hendene sine[:D]

Back
Topp