Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei å hopp i natt har casper vært våken i tolv tia, tre tia å i seks tia. Ligget en del i senga sammen med meg. Ellers sto vi opp i åtte tiden, nå har han fått frokost å leker litt her.
I natt har Marie våknet kun en og en halv gang for pupp![:)] HURRA!!! En gang hun spiste skikkelig, og en gang hun bare sutta litt og velta seg rundt for å sove igjen. Våkna som vanlig i 6-7 tia, men lå bare å sutra litt så la hun seg til igjen og sov til HALV NI!!
Håper bare dette fortsetter altså! Vi er jo uthvilt begge to nå, hehe, og det er en fantastisk følelse[;)]
Hun har begynt å ville ha mer mat på dagen nå, så det hjelper nok på nattesøvnen også*håpe håpe håpe*
Idag regner det her, så det blir nok en spasertur med besten til Marie og en liten tur på besøk til oldisene i ettermiddag. Ellers stilt og rolig.. Jeg må prøve å få lagd ferdig vognposen hennes i dag også!
Måneden med gode netter fortsetter. Marie våknet for smokk første gang 6.30[:D] Så sov hun til 8. Da var hun sulten. Vi stod opp og koste oss! Sovnet igjen 9.30 uten en lyd. Vi har det virkelig fantastisk for tiden! En superblid unge som sover masse[:D][:D][:D]
I dag skal vi gå en tur i byn og se på dører, for jeg skal ha undervisning om det denne uken. Ellers blir det bare avslapping, for vi stod på og jobbet med kjøkkenet i hele går. Men resultatet ble bra da[;)]
Hei og hopp.
I dag er været grått igjen.... Men litt varmere enn de siste dagene, 8 grader...
Natta har vært grei, ho sov til ti over sju, fikk pupp, og var våken da. Sov etterpå fra halv ni til halv tolv.
Har ikke noe planer for dagen, slappe av er vel det eneste...