Søndag

mizzie

Glad i forumet
*GJEEEEEEEEEEEESSP*

Hvorfor må dokka stå opp så tidlig?? Står i senga og skriker av full hals. Får bare lov til å legge henne ned en gang og deretter MÅ jeg stå opp... (hun stod opp kl 0600).

I dag håper jeg på godværet, kanskje det tilogmed blir stranda...? who knows...[:)]

Ha en super duper søndag folkens!

ikke en så altfor bra natt i natt..[8|]adrian har vært mye våken og bæjsa ut bleia flere ganger...han har vært så dårlig i magen i det siste..håper det er flere tenner..

i dag blir det bare og  slappe av og ikke gjøre noe spes, kanskje jobbe litt ute i hagen hvis været tillater det..[:)]

ha en fin søndag...[;)]

God morgen damer!!!

Nå har jeg fått frokost på senga og sambo har mata lille J (ikke noe som er SÅ vanlig her i huset) kosa oss i senga alle tre! Så koselig!!!

Er kjempe vær ute i dag! Skal ut i hagen nå snart og luke ugress og klippe kantene på plenen.

Også skal vi gå oss en tur! Er så deilig!!! Har kjøpt skritt-teller så skal ha på den når jeg går den "vanlige" turen og se hvor mnge skritt det er!!

Ellers er det klesvask som står på menyen [:'(][;)][:D]

HÅPER DERE FÅR EN KJEMPE DAG!

God morgen jenter.
I dag sto vi opp ca 08.30. Grått og trist vær ute, men håper det skinner opp(har meldt det)
Skal støvsuge å ta oss en tur. Det er det.En deilig avslappende søndag[:D][:D][:D]
Ha en fin dag, alle sammen[:)]

go morgen!!

idag sov sondre hellt tell 9, å vi har hatt ei fin natt. vart litt tull på natta når vi va på feri, va vældig urolig.. men det har heldigvis snudd[:)]
idag ska vi på middag tell svigers også e det litt klesvask og hage arb som står på menyen[:)]

ha en fin dag alle sammen![:)][:)][:)]

God morgen![:)] 

Natta gikk tålig bra. Hun sov fra i 7 tiden til 23, men da sovnet hun etter bare blir roet ned litt, så sov hun helt til halv 5. Ga henne litt melk da, så sov hun til litt over 6!

Her er det grått vær ute...Ha gitt opp sommeren i år![:@]

Skal ikke noe spesielt idag..bare slappe av!

Ha en fin søndag![:D]

her søves det som vanlig fra 8 tell 6 opp å få pupp å søv tell 8. vi har vært i barndåp i dag tell mitt lille Gudbarn,Emil Nikolai. Så det var veldig koselig, Thea er blitt så flink i selskap nå:D

nå er det snart litt middag på snuppa, pølse som vanlig, så er det bading og kveldstell....

Back
Topp