Søndag

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen!

Idag ser det ut til at jeg er førstemann ut.....Kunne gjerne ventet litt ja[&:] Snuppa sover bare ikke noe særlig etter 5 tida...men,men håper hun iallefall kan drøye til 6 etterhvert!

Ser faktisk ut som det blir fint vær idag. Så kanskje vi får kommet oss på båttur idag! [:)] 

Sommeren har iallefall flydd...tenker liksom på det å skjønner ikke hvor alle månedene er blitt av![:(]

Har dere store planer idag da?

Drit natt...plages sånn med å få sove! Thea sov til 5.30 da måtte jeg bare gi henne en pupp, for jeg var SÅÅÅÅ trøtt! Hun mokkla mer eller midre fra dat til vi to opp i ni tia, sov jo også endel.

Når hun har sånne netter bi ho så SUUR på dagen, så no sutter ho førr AILT! så garantert at eg ska legg meg i lagmed ho no når ho tar formidagslurn.

I dag er det INGENTING på tapete. skulle vel kanskje fått vaska litt her snart....

eg hat søndaga, det skjer så lite da. Å butikka en jo stegt, ikke eg matbutikk engang...(inærheten)

God morgen!

Nok en kjempenatt her! To ganger inn med smokken. Pappa i 4.30 tiden og mamma i 6.30 tiden. Det var det. Så sov hun til 8. Og nå sover hun igjen. FLINKE JENTEN!!!!!

I dag skal vi i bursdag til svigermor. Og så må jeg klippe min elskede. Og så har jeg bakt oreokake, og denne gangen ble den vellykket. Så da skal vi dele med andre. Så må jeg rydde og vaske. Så en tøff dag i dag[;)]

Koooos deg på båttur 83modell! Her er det rart vær. Ene øyeblikket nydelig, neste styrtregn.

phu...
Endelig litt bv-tid!
Vi har hatt besøk i dag. Feiret min og mannens bursdag. Hatt mamma og pappa, og svigers og mannens farmor og min brors samboer her til middag og kaffe. Broren min er på kurs i ATLANTA usa og kunne ikke komme!
Vi grillet og jeg hadde laget oreokake og vafler (svigerfar elsker mine vafler, så det er blitt tradisjon at de er her og spiser vafler om sommeren.)

I kveld fikk vi besøk av et vennepar som var ute å kjørte en tur. Lenge siden vi har sett de, så det var koselig!

Nå er endelig kjøkkenet ryddet og alle har lagt seg. Nå skal jeg og snart sove...

et lite bilde av en deilig kake må vi slenge med!!

Back
Topp