Søndag. .. :)

Skal straks stå opp og ha te og frokost:) snuppa på ett sov til 0905 i dag ! Sånt blir man opplagt av!
 
Herregud jeg har sikkert sovet i 12 timer ..
Igår var jeg så utslitt at jeg ikke orket annet enn å sove.

Idag skinner solen og vi må komme oss ut litt.

Hadde jeg hatt barn som våknet i 5-6 tida som noen her hadde jeg vel vært død :nailbiting:
 
Kidden ser på småspioner og jeg sitter med knekkebrød og en kopp kaffe og leser avisen :) Litt gåen etter dugnad i barnehagen igår- min oppgave var å lempe stein så det gjorde jeg i 3 timer :eek: Om en liten time skal vi på turbingo- det er alltid stas!! Jeg elsker søndager :cool:
 
Her slumret tuppa, eller hun kom inn kl 8, så fikk hun telefonen min og så nrk super til kl 8.40 da var det på tide å stå opp :p

Herlig :) <3
 
Fikk sovet 40 min nå :) men skal avgårde og kjøpe en julegave til pappa , av en privat person og er livredd for å forsove meg til møtet med han kl 12 så tør ikke lukke øynene mer :p
 
Da har jeg gått 1 times tur med bikkja i det nydelige været :)
Må jo nyte en evt siste tørr og grønn dag, er jo meldt masse snø imorgen haha :)
 
Jeg har fått meg 30 min på øyet. Noe sier meg at det er kun en av flere dupper i dag. Skal snart lage middag tenker jeg. Middagen består av oppvarmet jegergryte fra I går :p
 
Her er det også så nydelig høstvær! Skulle utnyttet det bedre. Har vært i hagen en tur iallefall:)
 
Meldt snø i Oslo også imorgen :p
 
Hehe den kommer like overraskende på hvert år :p
Syns det er koselig med snø jeg altså, hvis den kommer og blir.. det er bare så utrolig stolt når den kommer, halvveis smelter, fryser på, kommer mer, smelter, fryser på, smelter osv osv... DA er jeg ikke glad i snø!!
 
Back
Topp