Søndag. .. :)

Skal straks stå opp og ha te og frokost:) snuppa på ett sov til 0905 i dag ! Sånt blir man opplagt av!

Herregud jeg har sikkert sovet i 12 timer ..
Igår var jeg så utslitt at jeg ikke orket annet enn å sove.

Idag skinner solen og vi må komme oss ut litt.

Hadde jeg hatt barn som våknet i 5-6 tida som noen her hadde jeg vel vært død :nailbiting:

Kidden ser på småspioner og jeg sitter med knekkebrød og en kopp kaffe og leser avisen :) Litt gåen etter dugnad i barnehagen igår- min oppgave var å lempe stein så det gjorde jeg i 3 timer :eek: Om en liten time skal vi på turbingo- det er alltid stas!! Jeg elsker søndager :cool:

Her slumret tuppa, eller hun kom inn kl 8, så fikk hun telefonen min og så nrk super til kl 8.40 da var det på tide å stå opp :p

Herlig :) <3

Fikk sovet 40 min nå :) men skal avgårde og kjøpe en julegave til pappa , av en privat person og er livredd for å forsove meg til møtet med han kl 12 så tør ikke lukke øynene mer :p

Da har jeg gått 1 times tur med bikkja i det nydelige været :)
Må jo nyte en evt siste tørr og grønn dag, er jo meldt masse snø imorgen haha :)

Jeg har fått meg 30 min på øyet. Noe sier meg at det er kun en av flere dupper i dag. Skal snart lage middag tenker jeg. Middagen består av oppvarmet jegergryte fra I går :p

Her er det også så nydelig høstvær! Skulle utnyttet det bedre. Har vært i hagen en tur iallefall:)

Meldt snø i Oslo også imorgen :p

Back
Topp