Søndag. .. :)

drømmeren84

Gift med forumet
Tidlig pån, sa du :p
0530 og har allerede vridd meg siden kl 05..
Mye pga magen er så ubehagelig og pga bikkja snorker kvalmt høyt og irriterende!!! :p
Magen strekker seg og er konstant stinn ( ikke hard men fortsatt stinn)
Den følelsen når du er overmett, har jeg hele tiden og det er slitsomt i lengden..
Er det pga livmoren strekker og vokser unormalt fort? Grunnet graviditet nr 7 .. ( 2 fullgåtte bare men mistet rundt uke 5 x2, uke 8 og 12... er bare 4+4 så synes det er noen slitsomme dager og spesielt netter...

Gubben dro på jobb nå og er ikke hjemme før 19 ikveld så detta blir en lang dag...

Er meldt knall sol idag, så får vel satse på en lengre skogstur med bikkja senere .. om 6 timer el No. . Haha...

God morgen til dere iallefall :)
 
Fyr i peisen og dr. Phil på tv... jada.. haha...

Hva er deres planer idag da :)?
 
Ser på barnetv med gutten min. Alt jeg orker på dette tidspunktet:p Åå, så sliten...! God morgen til deg også :)
 
Ser på barnetv med gutten min. Alt jeg orker på dette tidspunktet:p Åå, så sliten...! God morgen til deg også :)

Hehe, evig takknemlig for barne tv og ja .. nå er ikke mine barn hjemme i helgen så da blir det annen skvip hehe..
Sovet dårlig inatt du og siden du er sliten :)? :p
 
Har ikke vært særlig optimal søvn nei.. Gleder meg til formiddagsduppen til mini, så jeg kan sove mer:p
 
Har ikke vært særlig optimal søvn nei.. Gleder meg til formiddagsduppen til mini, så jeg kan sove mer:p

Ser frem til en liten dupp selv hehe :)
 
Ser på dyrlegen på bondi og jeg griiiiiner verre enn verst... en vakker hund som ble hogget nesen av som liten :( nå.skal den få operasjon og hjelp :) <3 hjertet mitt blør <3
 
Satt og nøt en kopp kaffe stiller og rolig i halvmørket, alene. Deilig! Så våknet min straks 11 år gamle energibombe og nå er det liv her ja!
I går sov jeg 3 ganger på dagen, greide bare å dra ut og handle og se film sammen resten av gjengen på kvelden. Nå har jeg faktisk bittelitt energi så i dag skal det gjøres husarbeid. Kun det absolutt nødvendigste har blitt gjort de siste dagene så jeg har litt å ta igjen....!
 
Skal prøve å få ryddet hus, kanskje bakt noe til pepperkakebyen, klargjøre meg til jobbuken som kommer.
 
Satt og nøt en kopp kaffe stiller og rolig i halvmørket, alene. Deilig! Så våknet min straks 11 år gamle energibombe og nå er det liv her ja!
I går sov jeg 3 ganger på dagen, greide bare å dra ut og handle og se film sammen resten av gjengen på kvelden. Nå har jeg faktisk bittelitt energi så i dag skal det gjøres husarbeid. Kun det absolutt nødvendigste har blitt gjort de siste dagene så jeg har litt å ta igjen....!

Hehe godt å høre det ikke bare er meg som må ta husarbeid når jeg orker...
Klarte å støvsuge hele huset igår og vaske badet, men måtte ha 2 timer ekstra på øyet før jeg klarte :p nå har jeg god samvittighet da jeg vet jeg ikke trenger å tenke på det på en ukes tid iallefall hehe :p
 
Hehe godt å høre det ikke bare er meg som må ta husarbeid når jeg orker...
Klarte å støvsuge hele huset igår og vaske badet, men måtte ha 2 timer ekstra på øyet før jeg klarte :p nå har jeg god samvittighet da jeg vet jeg ikke trenger å tenke på det på en ukes tid iallefall hehe :p
Ånei da, vi er flere! I tillegg har de 3/4 siste ukene vært tidlig uker med overtid (jobbet fra 05.30-14/15). De ukene er jeg vanligvis trøtt på ettermiddagen, og da hjelper det liksom ikke å være gravid i tillegg. Hadde ingen dårlig samvittighet for å bare sløve i går, men må nok gjøre en del i dag ja :)
 
Jeg har sovet 9 timer i natt, så jeg er faktisk ikke trøtt for en gangs skyld. Nå har jeg spist litt frokost, og venter på at verste kvalmen skal gi seg. Husarbeidet venter her også ;)
 
Jeg har sovet 9 timer i natt, så jeg er faktisk ikke trøtt for en gangs skyld. Nå har jeg spist litt frokost, og venter på at verste kvalmen skal gi seg. Husarbeidet venter her også ;)

Åå 9 timer må jo være helt nydelig :):)
Hehe..
 
Ånei da, vi er flere! I tillegg har de 3/4 siste ukene vært tidlig uker med overtid (jobbet fra 05.30-14/15). De ukene er jeg vanligvis trøtt på ettermiddagen, og da hjelper det liksom ikke å være gravid i tillegg. Hadde ingen dårlig samvittighet for å bare sløve i går, men må nok gjøre en del i dag ja :)

Min kjære jobber skift og de ukene han jobber tidlig , blir han helt knekt. . Så skjønner godt du er sliten ja :)
 
Jeg våkna TRE ganger i natt. Det er veldig unormalt. Våknet halv syv og får ikke sove. Også kom gubben hjem kl syv med kompisen sin som skulle sove hos oss så da fikk jeg ikke brukt stua for kompisen skulle sove der...................så nå ligger jeg på soverommet og bryr meg lite om kneppinga fra tastaturet og lyset fra pcn som kan være irriterende for gubben. Han kunne ordna opp på gjesterommet, men er man trøtt og litt bedugga så er enkle løsninger ofte det diggeste :p hehe..
 
Jeg våkna TRE ganger i natt. Det er veldig unormalt. Våknet halv syv og får ikke sove. Også kom gubben hjem kl syv med kompisen sin som skulle sove hos oss så da fikk jeg ikke brukt stua for kompisen skulle sove der...................så nå ligger jeg på soverommet og bryr meg lite om kneppinga fra tastaturet og lyset fra pcn som kan være irriterende for gubben. Han kunne ordna opp på gjesterommet, men er man trøtt og litt bedugga så er enkle løsninger ofte det diggeste :p hehe..

Haha da hadde jeg tastet og kneppa og lyst og alt haha ... :p
Kjedelig når stua er opptatt og man er tidlig våken..
Sist det skjedde her så satt jeg 3 timer ved kjøkkenbordet liksom pga sofaen i stua var opptatt...! Utrolig kjipt hehe...
 
Haha da hadde jeg tastet og kneppa og lyst og alt haha ... :p
Kjedelig når stua er opptatt og man er tidlig våken..
Sist det skjedde her så satt jeg 3 timer ved kjøkkenbordet liksom pga sofaen i stua var opptatt...! Utrolig kjipt hehe...
Jah...forferdelig kjjipe greier...men har heldigvis pcn så da er det ihvertfall noe underholdende :p 3 timer ved et kjøkken bord ass..jeg kjenner jeg fikk tresmak i ræva av bare tanken :p
 
Jah...forferdelig kjjipe greier...men har heldigvis pcn så da er det ihvertfall noe underholdende :p 3 timer ved et kjøkken bord ass..jeg kjenner jeg fikk tresmak i ræva av bare tanken :p

Tresmaken fløtta inn i ræva skal jeg si deg hahahaha :p
 
Her slumret tuppa, eller hun kom inn kl 8, så fikk hun telefonen min og så nrk super til kl 8.40 da var det på tide å stå opp :p
 
Back
Topp