Søndag!

Haha, tulleapp!

Idag skal jeg pakke ferdig sykehusbaggen for meg og min kjære, lisja sin er jeg så og si ferdig med ;) i tillegg må jeg vaske og pakke klær til vi skal bort hele jula, og er kanskje ikkje hjemme igjen før over nyttår.. Også er det jobb kl 14-18, noe som irriterer meg grenseløst, for det ødlegger hele søndagen :/ kjekt og jobbe i butikk, men gud for et styr når jula setter inn! Heldigvis er det kun 3 dager med arbeid igjen, så tar jeg juleferie etterfulgt av permisjon! :D

Har dere noen planer idag? :)

Vi har planer om å kjøpe juletre, men ellers håper jeg å unngå butikkene i dag. Misliker søndagsåpent på prinsipielt grunnlag ;-)
Synes det er forferdelig at butikkansatte må jobbe bare fordi vi ikke får handlet nok i ukedagene..
Men det hender jeg benytter meg av dem allikevel.. Kanskje jeg klarer å unngå dem denne gangen?

Skal pakke fødebagen til meg og bebien ferdig, pakke inn resten av julegavene og pakke til juleferie for meg og guttungen. Gubben får jaggu pakke både sykehusbag og feriebag selv;) Etterpå skal vi spise julegrøt med familien. Denne søndagen flyr nok avgårde, så nå blir det juleferie før jeg vet om ordet av det :)

I dag skal jeg "slappe av" :P

Skal bake litt og rydde litt. Det var nå planen. Ligger forsatt i senga da :P

Var ute fra 11-19.30 i går og jeg som liksom skal ta det med ro :P

Blir egentlig bare å slappe av idag. Har bare ett par gaver som må leveres så skal kjapt ut å gjøre det:-) er heldigvis ferdig med å handle gaver så slipper heldigvis det. Er vel kaos rundt i butikkene nå tenker jeg

Kinodag med eldstegutten- det var siste visningen med hobbiten- han var kjæmpefornøyd. Koselig familiegreie, ut å spise etterfulgt av kino :)

Back
Topp