Søndag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hallu :D

Har dere hatt en fin dag i dag? Gjort noe spennende? :)

Her har det vært avslapning for alle "penga" :P Har strikket litt, gjør det forsatt :) Må få ferdig teppe og dress til jr, pluss at jeg har strikket en lue til han :D Nesten ferdig, mangler bare øreklaffene og duskene :D :P

Støvsuging, klesvask osv. Satt på pc, så på film... Ellers tok vi en liten gåtur istad.

Kos å sitte inne å hygge seg en søndagskveld når høstmørket trenger på ute :-) her har det vært oppussing i hele dag! Nå er vi snaart ferdige :-) nå har vi spist en god middag og ser på godzilla og spiser litt godteri og popcorn ;-)

Kos å sitte inne å hygge seg en søndagskveld når høstmørket trenger på ute :) her har det vært oppussing i hele dag! Nå er vi snaart ferdige :) nå har vi spist en god middag og ser på godzilla og spiser litt godteri og popcorn ;-)

Så Godzilla i går :D Kose dere da :)

I dag har eg vore på skulen og jobba.. Fått levert inn to oppgåve og skreve litt på to andre! Godt me ein effektiv start på "høstferien"!;) Ellers henta eg me meg middagen i dag, so ette eg kom heim har da vore sofa, sofa, sofa!:p Begynt på Sons of anarchy no, ein serie ette min smak!:D No e da Brann på tven og eg e sleten.. :-P

Her var det jobb, etterfulgt av middag på sofaen, og beina høgt i en time, før det var jobb igjen etterpå .. Endelig hjemme og inntatt senga ❤️

Her ble jeg kjørt på firhjuling opp i skauen for grilling. Hadde med stol opp og. Så da klarte jeg være med litt. Men ekstremt sliten nå og har endel smerter. Men samtidig godt å tenke litt annerledes og for en gangs skyld. Blir nok sofasliting for å si det slik.

Back
Topp