Søndag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Siste dagen i helgen, søndag, også kalt kose og slappe av dagen her :P

Hva driver dere med da? :)

Her strikker jeg litt, og senere skal jeg gjøre litt lekser :)

Ha en flott dag dere :)

Siste dagen i helgen, søndag, også kalt kose og slappe av dagen her :p

Hva driver dere med da? :)

Her strikker jeg litt, og senere skal jeg gjøre litt lekser :)

Ha en flott dag dere :)
Her slapper jeg å hundane av inne, snart ut å lufte oss. Mannen er å ser til alle dyrene.
Har vært på god komlemiddag hos foreldrene mine. Elsker søndager:)

Skulle ha forsatt å male her også :P
Vi har revet hele gangen, tapetsert på nytt, malt tak og vegger, satt inn nye dører til to soverom og walk in, taklister er på plass og nå kommer lister rundt dørene og gulvlister ☺det er jo gøy å pusse opp! Men må også innrømme at det er samboer som har gjort all malejobben og det tyngste arbeidet ;) etter dette gjenstår det bare det kommende barnerommet :D

Vi har revet hele gangen, tapetsert på nytt, malt tak og vegger, satt inn nye dører til to soverom og walk in, taklister er på plass og nå kommer lister rundt dørene og gulvlister ☺det er jo gøy å pusse opp! Men må også innrømme at det er samboer som har gjort all malejobben og det tyngste arbeidet ;) etter dette gjenstår det bare det kommende barnerommet :D

Morro når man har råd til sånn oppussing :P Her er det bare råd til maling og noen få ruller :P haha :P Men åååååå som jeg virkelig har lyst å pusse opp skikkelige :D

Høres veldig bra ut da :)

Vi har spart en stund for å kunne gjøre det! Var ikke noe pent her :p Hehe. Rett før gangen pusset vi opp walk-in garderoben, det er helt fantastisk å et eget rom til klesskap! Kommer til å savne det den dagen vi må flytte... Hehe :P da vi flyttet inn syns vi det var en fin og grei leilighet, men når vi er ferdig med barnerommet har vi faktisk pusset opp hele leiligheten med unntak av badet som ble pusset opp rett før vi flyttet inn ;) man finner alltid noe man ønsker å gjøre anderledes når man bor et sted andre har pusset opp før deg :p

hadde litt energi så fikk vaska do :) så har jeg strikka en god del og lagd middag som koser seg i ovnen nå :)

Vi har vært ut på tur med toåringen og en tur i svømmehallen. Spist fårikålrester fra i går og er nå benket forran fantorangen.
Når frøkna legger seg skalgubben diske opp med dessert, flamberte pærer, og filmkos :)
Søndagskos

Termin januar 2015

Gårsdagen gikk med til intensiv rydding og vasking. (Så intensiv som jeg får til om dagen da:p)

Jeg vasket klær, skiftet på senga, vasket litt og jobbet med innøeveringsoppgave i ett av høyskolefagene jeg tar opp, + jobbet med kurset jeg tar online. Så hadde nok å henge fingrene i :P

Flinke dere har vært :)

Ble litt lekser og strikking i går her :) Gjorde det jeg skulle :D :P

I dag er det skole, men jeg har slitt så mye med magen i natt at jeg tenkte jeg fikk være hjemme i dag. Pleie magen litt :) Har så fryktelig mye kynnere for tiden. :( Håper det går over snart :)

Back
Topp