Søndag :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Ka dokk ska gjør i dag da,damer ? :)

Vi ska ut i skogen å grille litt, ellers ska vi bærre værra heim å slapp av å kos oss :) Vafler å kakao t kvelds,nam :)

Det høres ut som en bra søndag :)

Jeg er skikkelig tiltaksløs i dag, så tror ikke vi kommer til å gjøre så mye. Mannen min driver med matematikk og jeg strikker.
Tror vi skal fiske litt senere i dag da :)

Skal vel bare slappe av tenker jeg :) er grått og surt ute. Spørs om jeg skal begi meg ut på å skru opp ei skohylle osv. Men for å være ærlig frister sofaen aller mest i dag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal en tur til svigers, ellers tror jeg sofaen skal inntas ganske kjapt etter det ;) Må lade opp til ny arbeidsuke!

Har sortert babyklær og laget liste over hva vi har og hva vi mangler. Mannen pusser vugga vi skal male. Snart skal vi hjelpe min mor med noen tunge løft. Dvs jeg underholder mor, mannen tar seg av de tunge løftene. :D Fin arbeidsfordeling. ;)

Er så fint vær så tenkte ta med en bok ned til vannet og lese og lade opp batteriene etter støyete konsert på Byfesten i Lillestrøm i går. God søndag alle

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ble en liten tur på stranda, og nå er det lading på sofaen til middagslaging og ny jobbuke :)

Har sortert babyklær og laget liste over hva vi har og hva vi mangler. Mannen pusser vugga vi skal male. Snart skal vi hjelpe min mor med noen tunge løft. Dvs jeg underholder mor, mannen tar seg av de tunge løftene. :D Fin arbeidsfordeling. ;)
Så flink du har vorre :)

Er så fint vær så tenkte ta med en bok ned til vannet og lese og lade opp batteriene etter støyete konsert på Byfesten i Lillestrøm i går. God søndag alle

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
God søndag t dæ å :)

Vi har hatt den o' store flyttedagen idag. Drevet på non stop i hele dag og fremdeles står det på hodet her :eek: Har kjent babyen litt lite idag, kanskje fordi jeg har drevt på så fælt, så kjenner meg litt engstelig... Men nå har jeg spist litt sjokolade, så håper hun gir meg et lite vink snart.

Vi har hatt den o' store flyttedagen idag. Drevet på non stop i hele dag og fremdeles står det på hodet her :eek: Har kjent babyen litt lite idag, kanskje fordi jeg har drevt på så fælt, så kjenner meg litt engstelig... Men nå har jeg spist litt sjokolade, så håper hun gir meg et lite vink snart.
Så flinke dere er!
Kjente også lite til babyen når vi flyttet for 2 uker siden. Drev jo med noe konstant.

Sent from my iPad using BV Forum

I dag har det vært sol og varmt:) fylte badebassenget til lillegutt, han koste seg i noen minutter,men så var det nok. Han er ikke så glad i å være lenge ute i sol og varme.

Skal en tur til svigers, ellers tror jeg sofaen skal inntas ganske kjapt etter det ;) Må lade opp til ny arbeidsuke!

Så feil kunne man ta! På vei til svigers stoppet vi innom foreldrene mine, og der sto hele vennegjengen, med gaver til den lille og kaker :D

Så flinke dere er!
Kjente også lite til babyen når vi flyttet for 2 uker siden. Drev jo med noe konstant.

Regner med det er årsaken. Har kjent litt til henne ikveld, men ikke voldsomme saker. Men så lenge jeg har kjent henne, så er det greit ;) Glad jeg ikke skal på jobb før onsdag igjen. Tar på dette... Blir første natt i nytt hus idag :)

Regner med det er årsaken. Har kjent litt til henne ikveld, men ikke voldsomme saker. Men så lenge jeg har kjent henne, så er det greit ;) Glad jeg ikke skal på jobb før onsdag igjen. Tar på dette... Blir første natt i nytt hus idag :)
Det blir spennende :) Lykke til!

Back
Topp