Søndag

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Hvordan står det til med alle her inne? I dag våknet vi opp på hytta til nydelig vær. ImageUploadedByBV Forum1380460632.844904.jpg
Vi har vært ute og gått en liten tur, og nyter høsten i fjellet. Mannen min er med min far å setter opp et uthus, og jeg og barna er med for å få litt avveksling i hverdagen. Perfekt når vi hat slike dager!
Har alle en bra helg?

Så nydelig bilde! Høres fantastisk ut å være på hytten i fint vær :-) Et lite avbrekk fra hverdagen.
Her har vi hatt besøk av min onkel og tante. De hadde ikke hilst på prinsessen enda! Veldig koselig. Hun fikk en søt liten bamse:
Vis vedlegget 32968

Jeg trekker om spisestuen min :D blir fin & rosa! Og snart skal jeg lage verdens beste gulrot&koriandersuppe :-)ImageUploadedByBV Forum1380465283.207696.jpg

Min elskede ble født 20.08.2013

Så nydelig bilde! Høres fantastisk ut å være på hytten i fint vær :-) Et lite avbrekk fra hverdagen.
Her har vi hatt besøk av min onkel og tante. De hadde ikke hilst på prinsessen enda! Veldig koselig. Hun fikk en søt liten bamse:
Vis vedlegget 32968
Så stas :) Det tar tid å "komme gjennom" alle. Veldig søt bamse!
Ja, det var utrolig deilig å bare være der i stillheten :) Digger fjellet om høsten.

Har vært på besøk hos bestemor, første gang vi er så lenge borte og så langt borte. Har vært mye hjemme. Så det var deilig :D blir helt muggen i huet av å være så mye hjemme!

Back
Topp