Søndag ;)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Jeg ligger i senga å klarer ikke å sove mer..hehe, har blitt for vandt til å stå opp tidlig:eek:;) Liana våkna kl 6, men sovna igjen når hun fikk smokk, meeeen så kom Emira ut fra rommet rett etter mini hadde sovna og sa "mamma, jeg må på do":confused::p så da ble det morgen halv 7 :P

Idag venter vi 3 av søsknene til samboer, + mannen og sønnen til hun ene ;):) de kommer sikkert i 11 tiden, siden de bor 2,5 timer unna..så blir koselig med besøk :D
Jeg får vel stå opp, så ting og barn blir gjort klart;)

Hva er deres planer for dagen da?
Ha en kose-søndag:D

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen.
Jeg og Jenny stod opp kl.06.10 (ZzZz..), mens pappaen har langsovedag i dag og sover enda. Vesla sovna akkurat i vogna si, jeg skal lage meg kaffe og spise litt, også er det på'n igjen med selskap med svigerfamilien kl.12. Egentlig godt at de kommer tidlig, sånn at vi blir ferdig med det. :p

Jeg ligger enda :)
Måtte amme litt i 6-tiden, da sov Lillebror videre, men T våknet. Så da la jeg meg med han og vi sov til 9.30 :)
Han har gått ned til mannen og Lillebror nå .
Lillesøster er snill og sitte barnevakt for meg så i 14-tiden drar T og jeg for å se Albert Åberg på kino :)
Mannen reiser da og blir borte til onsdag kveld.

God morgen :)
Nok en urolig natt, men ble bedre etter litt nesedråper! Mannen kom fra jobbreise forige helg med forkjølelse, så jeg tipper at snuppa nå er smittet med nytt virus:confused::oops: Har selv halseverk så da har sikkert hun også det:(
Vi sov til 07.30, fikk halt ut morran litt med drømmehagen på Ipad da:p
Nå har vi kosa oss leeenge med frokost og skal snart gå ut og leke litt, men mistenker at det må skiftes en bleie for frøkena kryper rundt og erklærer "BÆÆÆ,BÆÆÆ" :eek::p

*Surfer mobilt*

Jeg ligger enda :)
Måtte amme litt i 6-tiden, da sov Lillebror videre, men T våknet. Så da la jeg meg med han og vi sov til 9.30 :)
Han har gått ned til mannen og Lillebror nå .
Lillesøster er snill og sitte barnevakt for meg så i 14-tiden drar T og jeg for å se Albert Åberg på kino :)
Mannen reiser da og blir borte til onsdag kveld.
Koselig med kino! Jeg har også lyst å se den filmen men har ingen barn i passende alder å ta med:confused:

*Surfer mobilt*

Koselig med kino! Jeg har også lyst å se den filmen men har ingen barn i passende alder å ta med:confused:

*Surfer mobilt*
HEhe.
Jeg hadde mest lyst til å se mormor og de 8 ungene, meeeen, han får nesten bestemme! :D

God morgen :)
Nok en urolig natt, men ble bedre etter litt nesedråper! Mannen kom fra jobbreise forige helg med forkjølelse, så jeg tipper at snuppa nå er smittet med nytt virus:confused::oops: Har selv halseverk så da har sikkert hun også det:(
Vi sov til 07.30, fikk halt ut morran litt med drømmehagen på Ipad da:p
Nå har vi kosa oss leeenge med frokost og skal snart gå ut og leke litt, men mistenker at det må skiftes en bleie for frøkena kryper rundt og erklærer "BÆÆÆ,BÆÆÆ" :eek::p

*Surfer mobilt*
Spørs om du må skifte bleie da ja :o
Det måtte jeg også da jeg stod opp, en skikkelig guffen en etter at vi prøvde yoghurt igjen :o

Her er det full action:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God formiddag :)

Vi sov til kl 07.09, og da sto sambo og Simone opp. Jeg sto opp kl ni. Simone er helt i hundre over alle de nye lekene sine, og storkoser seg! Fikk et telt som hun gjømmer seg inni og har putta mange ballonger inni. Hun fikk også sklie, og den blir godt brukt! Den er ment å ha ute, men hun får ha den inne i dag :)

I dag skal vi til svigers og spise krabbe. Vanligvis kan jeg spise krabbe i timesvis, men kjenner at jeg ikke er like lysten nå når jeg er gravid. Elsker popcorn også og kunne spist uante mengder, men de to siste gangene vi har poppa popcorn så har jeg måttet kaste det for jeg klarer det ikke...merkelig hvordan man forandrer seg når man er gravid!

Dere må kose dere i dag jenter!

God formiddag :)

Vi sov til kl 07.09, og da sto sambo og Simone opp. Jeg sto opp kl ni. Simone er helt i hundre over alle de nye lekene sine, og storkoser seg! Fikk et telt som hun gjømmer seg inni og har putta mange ballonger inni. Hun fikk også sklie, og den blir godt brukt! Den er ment å ha ute, men hun får ha den inne i dag :)

I dag skal vi til svigers og spise krabbe. Vanligvis kan jeg spise krabbe i timesvis, men kjenner at jeg ikke er like lysten nå når jeg er gravid. Elsker popcorn også og kunne spist uante mengder, men de to siste gangene vi har poppa popcorn så har jeg måttet kaste det for jeg klarer det ikke...merkelig hvordan man forandrer seg når man er gravid!

Dere må kose dere i dag jenter!
Stas med nye leker kan jeg tenke meg :D :D
Kos dere masse i dag!

God morgen eller her er det langt på dag, for dagen startet usannsynlig tidlig i dag, sånn type 04.45 og da stod vi opp, lillemann fikk frokost eller nattmat hehe. Etter at vi han hadde spist fikk jeg tatt han med meg inn i senga igjen og puhh han sovna igjen heldigvis og sov til 08.50 :) Her blir det en rolig dag hjemme med masse kos for kjenner at jeg er trøtt enda ja..

Så fine bilder og morsomt med nye leker sukkersnusk :)

God formiddag dere! :-)

Her startet dagen halv 8, så nå har vi spist lunch og Thea sover godt i sengen sin. Vi har også vasket alle gulvene i huset og vasket første bunke med klesvask. Når er det bare oppvaskmaskinen som må tømmes så blir det bare kos resten av dagen. I dag kommer søsteren min og datteren, så vi er klar med bolle, muffins og eplepai. Siden kl nærmer seg 12 venter jeg spent på at sambo skal ringe (fra Nordsjøen), er så godt å høre stemmen hans og vite at det bare er 3 dager til han er hjemme! <3

Ha en fin fin dag dere! :-D

God formiddag dere! :)

Her startet dagen halv 8, så nå har vi spist lunch og Thea sover godt i sengen sin. Vi har også vasket alle gulvene i huset og vasket første bunke med klesvask. Når er det bare oppvaskmaskinen som må tømmes så blir det bare kos resten av dagen. I dag kommer søsteren min og datteren, så vi er klar med bolle, muffins og eplepai. Siden kl nærmer seg 12 venter jeg spent på at sambo skal ringe (fra Nordsjøen), er så godt å høre stemmen hans og vite at det bare er 3 dager til han er hjemme! <3

Ha en fin fin dag dere! :-D
Så effektiv du er :D
Lillebror har også sovnet nå nettopp, i sengen sin. Han virket egentlig ikke så trøtt, men sovnet med en gang jeg la han ned!
Kos dere masse med besøk =)

Så effektiv du er :D
Lillebror har også sovnet nå nettopp, i sengen sin. Han virket egentlig ikke så trøtt, men sovnet med en gang jeg la han ned!
Kos dere masse med besøk =)

Så bra! Thea er også slik når hun virker litt trøtt sovner hun fort, men hvis hun virker stup trøtt kan det ta tid :-P

Spørs om du må skifte bleie da ja :eek:
Det måtte jeg også da jeg stod opp, en skikkelig guffen en etter at vi prøvde yoghurt igjen :eek:
Huffda, kan jo virke som om magen hans tåler melk dårlig da :eek: så dumt! :(
her er soyayoghurt veldig populært!!! :D
uh, ja, måtte skifte bleie, begynner visst å bli forvent med at hun bæsjer på do for synes de er skikkelig ufine de bleiene nå altså :confused: :p

Huffda, kan jo virke som om magen hans tåler melk dårlig da :eek: så dumt! :(
her er soyayoghurt veldig populært!!! :D
uh, ja, måtte skifte bleie, begynner visst å bli forvent med at hun bæsjer på do for synes de er skikkelig ufine de bleiene nå altså :confused: :p
Men det er så rart.
Han har jo fått middagsmat med fløte og slikt lenge.
Og før denne runden trodde jeg forrige runde var pga risengrynsgrøt som jeg hadde glemt at han hadde fått. Men nå er det kun yoghurt...

Men det er så rart.
Han har jo fått middagsmat med fløte og slikt lenge.
Og før denne runden trodde jeg forrige runde var pga risengrynsgrøt som jeg hadde glemt at han hadde fått. Men nå er det kun yoghurt...
Mange tåler jo fint melk i mat, men ikke "bart" sånn som yoghurt og som drikke o_O

Frøken fryd ble lagt for en liten time siden til dagens lur. Hun hadde vært oppe siden 07.30 så da hun så at jeg kom med vogna begynte hun å sutre og slokna ca 2 minutter etter at jeg hadde lagt henne ned :eek: :D håper hun sover et par timer nå,så blir det ikke så tidlig kveld! :) nå skal jeg pakke litt og vaske opp så vi er klare til å reise hjem når snuppa våkner og har spist lunsj! :)

Back
Topp