Søndag

Haha, nesten så det ble middag på katta altså? :p
Idylliske bilder da! :D

*Surfer mobilt*
Ja, det var like før! Seien vi fikk var heldigvis stor, så det ble litt filéter av det.:) Får prøve til igjen i høst og håpe på bedre fangst da.

Takk! Det er nydelig innerst i fjorden her på sommeren. :)

Åh som vi har kost oss i dag! :)
Får lese gjennom og skrive mer senere. Ikke god dekning på toget :-D

Her har det vært ek avslappet dag :P nå har Emira faktisk sett på fantorangen og barnetv etter en god middag :) nå skal vi ut på barneskolen å leke litt :) den ligger rett over veien, så det er ganske kjekt :)

Liana ser på tv :P
1375633387082.jpg
1375633407492.jpg

Også kom hun bort til meg å lagde det merkelige smilet sitt:p
1375633454194.jpg

★sender fra pipe-gjøken★

Stranden her som vanlig...varmt..jeg lager middag. Spaghetti,hvitløk,gulrøtter,poteter,tomater og masse krydder...gubben kommer snart med kylling og baguetter ♡ hvem møttes idag? Og hvor? Håper dere hadde fint vær ;-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1375633737962.jpg
    1375633737962.jpg
    32,7 KB · Visninger: 19
Stranden her som vanlig...varmt..jeg lager middag. Spaghetti,hvitløk,gulrøtter,poteter,tomater og masse krydder...gubben kommer snart med kylling og baguetter ♡ hvem møttes idag? Og hvor? Håper dere hadde fint vær ;-)

Sent from my GT-I9300
Volven, IrisM, jeg og ungene møttes i Oslo i dag! Nydelig vær og en kjempehyggelig dag :-)

Det er jammen meg kjedelig å sitte stille på toget. Underholdning må til
Hvor er babyen??? DER er babyen :)
ImageUploadedByTapatalk 21375635896.934939.jpg

Det er jammen meg kjedelig å sitte stille på toget. Underholdning må til
Hvor er babyen??? DER er babyen :)
Vis vedlegget 24821
Så søt som han er! :)

Håper dere hadde en god togtur oppover og at dere har kommet dere greit hjem nå :)

Uff..idag har jeg en sånn dag hvor det ikke er noe gøy eller behagelig å være gravid:(:oops: presser her og der..og syns sparkene er veldig ubehagelige idag! Gleder meg til graviditeten er over:D:p har aldri vært så fan av den siste delen :P

★sender fra pipe-gjøken★

Uff..idag har jeg en sånn dag hvor det ikke er noe gøy eller behagelig å være gravid:(:oops: presser her og der..og syns sparkene er veldig ubehagelige idag! Gleder meg til graviditeten er over:D:p har aldri vært så fan av den siste delen :P

★sender fra pipe-gjøken★
Ikke lenge igjen nå, husk!! ;)
Når har du termin?

★sender fra pipe-gjøken★
Hehe, ikke lenge igjen nå! Jeg fikk det sånn de siste 2-3 ukene bare :p

Haha, så morro :p
Hermine elsker å stå i setet og se ut vinduet når vi reiser med tog ;)
Ja, det var stas det også. I to minutter før han bare ville krabbe rundt istedet. DET var ikke mamma´n så veldig med på!

Så søt som han er! :)

Håper dere hadde en god togtur oppover og at dere har kommet dere greit hjem nå :)
Flott tur, han var våken helt til nå 21.30 og hadde nok godt av å komme i seng :D

Ja, det var stas det også. I to minutter før han bare ville krabbe rundt istedet. DET var ikke mamma´n så veldig med på!
Haha, whaaaat, lot du ikke babyen krabbe rundt på toggulvet? :eek: :p
Er litt spent på når vi skal fly 5 timer med baby ;) kanskje jeg skal ta med votter, så kan hun krabbe litt :confused: :p

Haha, whaaaat, lot du ikke babyen krabbe rundt på toggulvet? :eek: :p
Er litt spent på når vi skal fly 5 timer med baby ;) kanskje jeg skal ta med votter, så kan hun krabbe litt :confused: :p
Hoho. Nei stakkars, han fikk ikke lov til det gitt :p :o

Ikke lenge igjen nå, husk!! ;)
Når har du termin?

10 oktober ;) så på tirsdag er jeg i uke 31 :D
Emira kom når jeg var akkurat 37 uker.. hehe..

Regner med en bedre dag imårra ;):)

Back
Topp