Søndag

Ja hun burde hvertfall være på bedringens vei til torsdag :D

Ja det er jo alltid like spennende :D
Hvordan er formen din nå?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Bra form enda, litt småkvalm og svimmel av og til, håper det ikke blir noe verre enn det:)
Hva med deg?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hehe, skjønner godt de ikke turte å si noe :p jeg skjønte første dagen av ferien at svigerinna mi var gravid men syntes det ble for frekt å spørre;):p
Hadde vel vært stas med tvillinger da? :p:D:cool:

*Surfer mobilt*
Hehe da tror jeg mannen hadde besvimt:p

God kveld!
Vesla er i seng og gæææmlingene koser seg på sofaen. Tenker at kaffe og litt is hadde smakt greit nå, så da får det bli slik da. ;)

Bra form enda, litt småkvalm og svimmel av og til, håper det ikke blir noe verre enn det:)
Hva med deg?

Ja det håper jeg å at du ikke blir ;) hadde du kvalme sist gang eller?
Formen min er veldig bra :D eneste er jo bekken/hofte plager.. men merker til tider at magen kan presse på litt, når det kommer til pustinga :P

God kveld!
Vesla er i seng og gæææmlingene koser seg på sofaen. Tenker at kaffe og litt is hadde smakt greit nå, så da får det bli slik da. ;)

Ååååå høres digg ut! Kan jeg få? :P

Ja det håper jeg å at du ikke blir ;) hadde du kvalme sist gang eller?
Formen min er veldig bra :D eneste er jo bekken/hofte plager.. men merker til tider at magen kan presse på litt, når det kommer til pustinga :P

Bekkenet er jo mer enn ille nok:confused:
Ja jeg var veldig kvalm sist, men det trådde til etter uke 6, så lever i spenning enda. De sier jo man er mest kvalm når man venter jente, puppene er heller ikke dritvonde som sist:)

Bekkenet er jo mer enn ille nok:confused:
Ja jeg var veldig kvalm sist, men det trådde til etter uke 6, så lever i spenning enda. De sier jo man er mest kvalm når man venter jente, puppene er heller ikke dritvonde som sist:)

Ja dem sier så, og det har stemt hos meg ;) har ikke hatt så intens kvalme, og har heller ikke hatt såre/ømme pupper denne gangen :D

Nå er vi kommet til Bodø og snuppa snorker i senga til kusina si, de skulle nemlig feriere litt lengre! Har reist i ca 8 timer idag, med kun 2 stopp så snuppelupp er altså suuuperflink å bile!!! :D:rolleyes::)
I Bodø er det 10 grader og storm:eek: bra vi bare skal sove her og reise videre :p

*Surfer mobilt*

Nå er vi kommet til Bodø og snuppa snorker i senga til kusina si, de skulle nemlig feriere litt lengre! Har reist i ca 8 timer idag, med kun 2 stopp så snuppelupp er altså suuuperflink å bile!!! :D:rolleyes::)
I Bodø er det 10 grader og storm:eek: bra vi bare skal sove her og reise videre :p

*Surfer mobilt*
Imponert over hvor flink hun er i bilen!!!
Vi kjørte mellom kl 13 og 19 på fredag og Lillebror var tidvis ganske sur :-p
I morgen skal vi videre, ganske spent nå ja!

Imponert over hvor flink hun er i bilen!!!
Vi kjørte mellom kl 13 og 19 på fredag og Lillebror var tidvis ganske sur :-p
I morgen skal vi videre, ganske spent nå ja!
Ja, jeg er også veldig imponert, og litt overasket over hvor tålmodig og fornøyd hun er i bilen;):p men 6 timer var jo også ganske lenge da! ;)
MEN har en bag med spennende leker klar, og gir henne noe nytt å holde på med hele tiden, OG vi spiller barnemusikk og synger med! Og så har hun mumset endel skumpinner :p;):D

*Surfer mobilt*

Ja, jeg er også veldig imponert, og litt overasket over hvor tålmodig og fornøyd hun er i bilen;):p men 6 timer var jo også ganske lenge da! ;)
MEN har en bag med spennende leker klar, og gir henne noe nytt å holde på med hele tiden, OG vi spiller barnemusikk og synger med! Og så har hun mumset endel skumpinner :p;):D

*Surfer mobilt*
Dere høres godt forberedt ut :)
T var superenkel i bil. Han sov! Spiste og lekte når vi hadde pause. Og sov! :-p
Lillebror er en litt annen type, blir fortere lei. Og siden han har blitt bilsyk en gang tenker jeg hele tiden at han surver fordi han er kvalm :-p
Jeg har sittet bak med nesten hele turen.

Ja dem sier så, og det har stemt hos meg ;) har ikke hatt så intens kvalme, og har heller ikke hatt såre/ømme pupper denne gangen :D

Hehe, kanskje det er gutt jeg også har i magen:-)

Hehe, kanskje det er gutt jeg også har i magen:-)

Hehe kansje ;) er jo 50/50.. hadde vel vært fint med en av hver da:) hvertfall hvis dere bare vil ha to barn :P

Back
Topp