Kunne blitt travelt nok detOioi! Hehe, 3 barn på 1,5 år![]()
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne blitt travelt nok detOioi! Hehe, 3 barn på 1,5 år![]()
Bra form enda, litt småkvalm og svimmel av og til, håper det ikke blir noe verre enn detJa hun burde hvertfall være på bedringens vei til torsdag
Ja det er jo alltid like spennende
Hvordan er formen din nå?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe da tror jeg mannen hadde besvimtHehe, skjønner godt de ikke turte å si noejeg skjønte første dagen av ferien at svigerinna mi var gravid men syntes det ble for frekt å spørre
Hadde vel vært stas med tvillinger da?
*Surfer mobilt*
Bra form enda, litt småkvalm og svimmel av og til, håper det ikke blir noe verre enn det
Hva med deg?
God kveld!
Vesla er i seng og gæææmlingene koser seg på sofaen. Tenker at kaffe og litt is hadde smakt greit nå, så da får det bli slik da.![]()
Bekkenet er jo mer enn ille nokJa det håper jeg å at du ikke blirhadde du kvalme sist gang eller?
Formen min er veldig braeneste er jo bekken/hofte plager.. men merker til tider at magen kan presse på litt, når det kommer til pustinga
Mmmm
Ble kvalmende mye sjokolade etter min smak, så jeg åt ikke mer av den der og tok meg heller en liten bountyis.Mmmm
Bekkenet er jo mer enn ille nok
Ja jeg var veldig kvalm sist, men det trådde til etter uke 6, så lever i spenning enda. De sier jo man er mest kvalm når man venter jente, puppene er heller ikke dritvonde som sist
Men bountyisen er jo bare bestest da!!!Ble kvalmende mye sjokolade etter min smak, så jeg åt ikke mer av den der og tok meg heller en liten bountyis.![]()
Ja, den var ikke værst!Men bountyisen er jo bare bestest da!!!
*Surfer mobilt*
Imponert over hvor flink hun er i bilen!!!Nå er vi kommet til Bodø og snuppa snorker i senga til kusina si, de skulle nemlig feriere litt lengre! Har reist i ca 8 timer idag, med kun 2 stopp så snuppelupp er altså suuuperflink å bile!!!
I Bodø er det 10 grader og stormbra vi bare skal sove her og reise videre
*Surfer mobilt*
Ja, jeg er også veldig imponert, og litt overasket over hvor tålmodig og fornøyd hun er i bilenImponert over hvor flink hun er i bilen!!!
Vi kjørte mellom kl 13 og 19 på fredag og Lillebror var tidvis ganske sur
I morgen skal vi videre, ganske spent nå ja!
Dere høres godt forberedt utJa, jeg er også veldig imponert, og litt overasket over hvor tålmodig og fornøyd hun er i bilenmen 6 timer var jo også ganske lenge da!
MEN har en bag med spennende leker klar, og gir henne noe nytt å holde på med hele tiden, OG vi spiller barnemusikk og synger med! Og så har hun mumset endel skumpinner
*Surfer mobilt*
Ja dem sier så, og det har stemt hos meghar ikke hatt så intens kvalme, og har heller ikke hatt såre/ømme pupper denne gangen
Hehe, kanskje det er gutt jeg også har i magen![]()