Søndag

IrisM

Elsker forumet
God morgen, jenter! :)

Her ble det tidlig morgen i dag. Jeg så ikke på klokken i det Arian våknet, men etter at vi hadde styra lenge i senga, stått opp, badet og kost oss lenge, så var klokken fremdeles ikke mer enn 6:50. Nå styrer jeg på gulvet med ham, og håper han snart blir klar for sin første dupp, så jeg kan ta meg en hvil. ;)

Arian er utrolig aktiv! Han krabber i full fart, reiser seg opp på alt mulig, går langs ting, klatrer opp trappetrinn.... Her må det virkelig følges med hele tiden!

Jeg er stadig innom og kikker, men rekker ikke å få med meg alt eller skrive noe særlig.

Her ble det tidlig morgen i dag. Jeg så ikke på klokken i det Arian våknet, men etter at vi hadde styra lenge i senga, stått opp, badet og kost oss lenge, så var klokken fremdeles ikke mer enn 6:50. Nå styrer jeg på gulvet med ham, og håper han snart blir klar for sin første dupp, så jeg kan ta meg en hvil. ;)

Arian er utrolig aktiv! Han krabber i full fart, reiser seg opp på alt mulig, går langs ting, klatrer opp trappetrinn.... Her må det virkelig følges med hele tiden!

Jeg er stadig innom og kikker, men rekker ikke å få med meg alt eller skrive noe særlig.
Så koselig å høre fra deg igjen :)
Aktiv krabaten - det høres kjent ut! Det er så moro :)
Vi er på ferietur og ungene la seg sent i går også. Lillebror sov til 8 (!!) og ble kun ammet en gang eller så i natt!
Teodor våknet nå, litt før 9, nå leker de utenfor soverommet med noen leker bestemor har funnet frem :-)
Nydelig vær her i dag også, vi har planer om å dra på stranda etter frokost :)

God morgen ;):)
Da må dere ha stått opp tidlig idag ja :P hehe.. får håpe du kan få tatt den en hvil da :)

Ja det er voldsomt mye aktivitet hos de små for tiden.. hehe er jo gøy, men man må passe mye mer på ja :P

Så koselig å høre fra deg igjen :)
Aktiv krabaten - det høres kjent ut! Det er så moro :)
Vi er på ferietur og ungene la seg sent i går også. Lillebror sov til 8 (!!) og ble kun ammet en gang eller så i natt!
Teodor våknet nå, litt før 9, nå leker de utenfor soverommet med noen leker bestemor har funnet frem :)
Nydelig vær her i dag også, vi har planer om å dra på stranda etter frokost :)

Blir vel fort sånn i ferier, at man er litt lenger oppe ;) både store og små.. hehe.. men deilig at han sov såpass bra inatt da :D
Kos dere masse på stranda ;):)

God morgen :D
Vi sto opp rundt 8idag :D Emira våknet vel litt før det, for hørte hun satt på rommet å lekte :P
Liana er såååååå snørrete :( men har gått bedre inatt :) jeg har våknet en del ganger pga nesen hennes og snorkinga som fulgte med :P men ikke noe syk ellers heldigvis! :D Nå har hun badet, og krabber nå rundt å styrer på :)
Skal bade Emira nå, og gi Liana brødskive ;)
Ha en fin dag! :D

Blir vel fort sånn i ferier, at man er litt lenger oppe ;) både store og små.. hehe.. men deilig at han sov såpass bra inatt da :D
Kos dere masse på stranda ;):)
Takk vi skal kose oss.
Lillebror er klar
ImageUploadedByBV Forum1373185863.651193.jpg

Han holder ut lenger her før dupp på dagen siden det skjer så mye :-p
Så første dupp ble ganske langt utpå dagen i går. Så da sovnet han for andre dupp nærmere kl 17 og sov til nesten 18.30! Hehe! Da går det an at kvelden blir litt lenger ;)

Daniel starter dagen 05:17 for tiden. Ammer han og så kommer storbror inn. I dag klarte han å sovne igjen inntil meg, så da satte jeg på barnetv for storebror og fikk sovet en god halvtime til sammen med Daniel. Deilig! Nå gleder vi oss til pappaen i huset kommer hjem senere i dag. Storebror er ute og leker med naboguttene, så jeg og Daniel bare koser oss.

sendt via bv app til Android!

Takk vi skal kose oss.
Lillebror er klar
Vis vedlegget 21401

Han holder ut lenger her før dupp på dagen siden det skjer så mye :-p
Så første dupp ble ganske langt utpå dagen i går. Så da sovnet han for andre dupp nærmere kl 17 og sov til nesten 18.30! Hehe! Da går det an at kvelden blir litt lenger ;)

Se der er han klar ja:D søt!

Ja det er egentlig ikke så mye som skal til før dem holder ut litt lenger :) og når dem sovner senere på kvelden så sover dem stort sett bare lenger om morgen :D :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hallo!
Nå er vi på vei fra Sverige til Bodø, skal kjøre 500km idag, og ca 400km i morra så er vi framme i Vesterålen i morra kveld:) Har kjørt 1800km hittil i ferien:eek::p:D
Typisk at godværet kom nå når vi skulle kjøre da! :confused::cool:
Fikk vite i går at svigersøstra mi venter nr 2 i januar, OG fikk en mms fra søs i går med bilde av en positiv g.test så de venter nr 2 i mars:D:D:D så her vokser storfamilien! MEN er glad det ikke er meg riktig ennå:p;)

*Surfer mobilt*

Hallo!
Nå er vi på vei fra Sverige til Bodø, skal kjøre 500km idag, og ca 400km i morra så er vi framme i Vesterålen i morra kveld:) Har kjørt 1800km hittil i ferien:eek::p:D
Typisk at godværet kom nå når vi skulle kjøre da! :confused::cool:
Fikk vite i går at svigersøstra mi venter nr 2 i januar, OG fikk en mms fra søs i går med bilde av en positiv g.test så de venter nr 2 i mars:D:D:D så her vokser storfamilien! MEN er glad det ikke er meg riktig ennå:p;)

*Surfer mobilt*

Så spennende med større familie og flere lekekamerater til Hermine:D:p
Ha en fin tur videre ;)

God ettermiddag:-)

Vi har kommet hjem fra faren min, og nasse tar lur nr 2, hun har selvfølgelig blitt syk igjen :(
Vi spredte det glade budskap i går, men de hadde forstått det, de ville bare ikke si noe:-)

Svigerinnen min har drømt at jeg skal få tvillinger :eek: :eek:

God ettermiddag:)

Vi har kommet hjem fra faren min, og nasse tar lur nr 2, hun har selvfølgelig blitt syk igjen :(
Vi spredte det glade budskap i går, men de hadde forstått det, de ville bare ikke si noe:)

Uff så kjedelig at hun har blitt syk igjen :( masse god bedring til hun! ;)
hehe syns det var litt rart at ingen skjønte noen ting :P
hahah ja kansje dere ender opp med 3 barn :D

Uff så kjedelig at hun har blitt syk igjen :( masse god bedring til hun! ;)
hehe syns det var litt rart at ingen skjønte noen ting :p
hahah ja kansje dere ender opp med 3 barn :D

Håper hun kommer seg til vi skal til østersund.
Hehe ja, det gjenstår å se, har booket ultralyd 31. august:-)

Håper hun kommer seg til vi skal til østersund.
Hehe ja, det gjenstår å se, har booket ultralyd 31. august:-)

Ja får håpe på det ;) når reiser dere dit?
Å så spennende :D ul er så gøy:D:p

Ja får håpe på det ;) når reiser dere dit?
Å så spennende :D ul er så gøy:D:p

Vi reiser på torsdagen, så da har hun noen dager på seg:-)

Gleder meg, er vi heldig klarer de kanskje å se hva det blir også:-)

Vi spredte det glade budskap i går, men de hadde forstått det, de ville bare ikke si noe:-)

Oioi! Hehe, 3 barn på 1,5 år ;)

Vi reiser på torsdagen, så da har hun noen dager på seg:-)

Gleder meg, er vi heldig klarer de kanskje å se hva det blir også:-)

Ja hun burde hvertfall være på bedringens vei til torsdag :D

Ja det er jo alltid like spennende :D
Hvordan er formen din nå?

Så spennende med større familie og flere lekekamerater til Hermine:D:p
Ha en fin tur videre ;)

Ja det er alltid gøy med fler babyer:D
Kusina til Hermine som vi har vært på ferie sammen med nå er 10 måneder eldre enn henne, og de har allerede nå stor glede av hverandre:) de neste to blir jo 1,5 år yngre enn henne, men de blir sikkert gode busser etter hvert!

*Surfer mobilt*

Hehe, skjønner godt de ikke turte å si noe :p jeg skjønte første dagen av ferien at svigerinna mi var gravid men syntes det ble for frekt å spørre;):p
Hadde vel vært stas med tvillinger da? :p:D:cool:

*Surfer mobilt*

Ja det er alltid gøy med fler babyer:D
Kusina til Hermine som vi har vært på ferie sammen med nå er 10 måneder eldre enn henne, og de har allerede nå stor glede av hverandre:) de neste to blir jo 1,5 år yngre enn henne, men de blir sikkert gode busser etter hvert!

*Surfer mobilt*

Ja det kommer de sikkert til å gjøre.. hvertfall når de blir enda større :) da blir det nesten ikke noe aldersforskjell :)

Back
Topp