Søndag?!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Håper virkelig det er en ny tann som er på gang... Daniel har våknet flere ganger i hele natt og etter 4:30 har jeg ikke klart å få han til å sovne igjen.. og i dag skulle liksom jeg få sove lenge.. men i stedet så har jeg altså måttet stå opp nå kl 5. Mannen min som har gått inn til Daniel i løpet av natten, men har ikke lagt seg selv før sikkert 2-3 tiden.. blir en kjip søndag dette kjenner jeg.
Håper dere andre får en bedre dag enn oss!

sendt via bv app til Android!

Fie har også en tann på tur, men plager henne ikke så mye, heldigvis :)
Eneste er at hun skjærer tenner :confused:

I dag skal vi bare kose oss, å slappe av ;)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1371968270550.jpg
    1371968270550.jpg
    51,8 KB · Visninger: 39
God søndag!
Jeg og snuppa sto opp litt over sju, og tenkte å la pappaen sove litt lenge :-) vi har spist frokost (snuppa spiste to skiver!), og nå leker hun på gulvet mens jeg drikker en latte :-)
Det regner og er grått ute, så vi for prøve å finne på noe innendørs i dag tror jeg. Skulle ha rydde ned litt for smått babykle (igjen), og så har vi 12 kasser på loftet som ennå ikke er pakket ut etter at vi flytta (i januar), så har nok å finne på om orken er der ;-)

Håper tennene på deres håpefulle spretter ut raskt ;-) her er fortsatt ingen tenner. Hun klør i munnen, men virker ellers ikke plaget, så tror ikke de er rett rundt hjørnet.

Fie har også en tann på tur, men plager henne ikke så mye, heldigvis :)
Eneste er at hun skjærer tenner :confused:

I dag skal vi bare kose oss, å slappe av ;)

<3 Fie Elise <3
Har hun fått andre tenner eller er det første? Tenker liksom at man må ha tenner både oppe og nede for å skjære tenner jeg, eller går det uten også?

Vi fikk oss en halvtime fra halv 6 til 6. Nå er han trøtt igjen og jeg håper han kan sovne i vippestolen sånn at jeg kan sove på sofaen mens storebror ser på barnetv.

Har hun fått andre tenner eller er det første? Tenker liksom at man må ha tenner både oppe og nede for å skjære tenner jeg, eller går det uten også?

Vi fikk oss en halvtime fra halv 6 til 6. Nå er han trøtt igjen og jeg håper han kan sovne i vippestolen sånn at jeg kan sove på sofaen mens storebror ser på barnetv.

Ho har 2 tenner nede, di fekk ho når ho va 5 mnd, så dt er påtide me nån fleire tenner :D

E dt lilleguttn din senna første tenner?

<3 Fie Elise <3

Ho har 2 tenner nede, di fekk ho når ho va 5 mnd, så dt er påtide me nån fleire tenner :D

E dt lilleguttn din senna første tenner?

<3 Fie Elise <3
Han fikk den første forrige uke og jeg tror den neste er rett rundt hjørnet.

Nå har han endelig sovnet i vogna ute. Da tør ikke jeg legge meg å sove på sofaen.. så får ta en hvil senere når mannen har stått opp.

For en kjip natt shauri :(

Vi var på fest i går og var hjemme... sent!
Heldigvis satt jeg på klokke, for alle i huset sov fortsatt kl 8.30, rett før nabojenta skulle komme og være her i dag!
Lillebror våknet endel i natt og ble liggende inntil meg, så vi har ikke sovet helt uforstyrret :-p
Resten av gjengen sover enda! Mampap, niese på 10, Teodor og mannen! For en sovegjeng!

God morgen!!
Så kjedelig med urolige netter og tannplager..:(
Her våkna vesla ved midnatt, men sovna igjen etter noen runder over på magen. Vi stod opp kl.08, mens pappaen får sove lenge i dag.
Vi er straks klar for en tur ut med vogna, for selv om hun sover natta gjenn så blir hun utrolig fort sur og trøtt igjen på morran.

Hei og hopp:cool:
Vi sitter ute i sola, men jeg har fått magekatar og litt magesyke, så med andre ord ikke helt i slaget:confused::(
Nasse sover første dupp, så da får man slappe litt av. Det verste er at jeg skulle vært innom jobben en tur for å fikse noen greier, men vet ikke om jeg klarer det rett og slett. Blir det slik frem til kvelden tror jeg jeg må vurdere om det blir jobbdag i morgen:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God søndag!
Jeg og snuppa sto opp litt over sju, og tenkte å la pappaen sove litt lenge :-) vi har spist frokost (snuppa spiste to skiver!), og nå leker hun på gulvet mens jeg drikker en latte :-)
Det regner og er grått ute, så vi for prøve å finne på noe innendørs i dag tror jeg. Skulle ha rydde ned litt for smått babykle (igjen), og så har vi 12 kasser på loftet som ennå ikke er pakket ut etter at vi flytta (i januar), så har nok å finne på om orken er der ;-)

Håper tennene på deres håpefulle spretter ut raskt ;-) her er fortsatt ingen tenner. Hun klør i munnen, men virker ellers ikke plaget, så tror ikke de er rett rundt hjørnet.

Wow så flink hun er til å spise! :D
Hehe ja alt kommer ann på orken her også :P skulle gått gjennom boden på loftet, for nå har vi sjansen til å kaste skrot gratis :P

*sender fra pipe-gjøken*

Vi sitter ute i sola, men jeg har fått magekatar og litt magesyke, så med andre ord ikke helt i slaget:confused::(
Nasse sover første dupp, så da får man slappe litt av. Det verste er at jeg skulle vært innom jobben en tur for å fikse noen greier, men vet ikke om jeg klarer det rett og slett. Blir det slik frem til kvelden tror jeg jeg må vurdere om det blir jobbdag i morgen:eek:

Uuuusj, så leit med magen. Når den ikke er god, blir hele kroppen i ulage.:confused:
Håper det går seg til!!

God formiddag! :)
Grei natt, snuppa sov til 07.30 og sto opp med pappan så fikk jeg snorke lengre! :D

Vi skal ut på tur og feire St.Hans idag, lage bål og grille pølser:) Har kjøpt melkefrie pølser så nå skal Hermine få smake det for første gang, regner egentlig med at hun ikke blir å like konsistensen :p

*Surfer mobilt*

God morgen!!
Så kjedelig med urolige netter og tannplager..:(
Her våkna vesla ved midnatt, men sovna igjen etter noen runder over på magen. Vi stod opp kl.08, mens pappaen får sove lenge i dag.
Vi er straks klar for en tur ut med vogna, for selv om hun sover natta gjenn så blir hun utrolig fort sur og trøtt igjen på morran.

Sånn var det med Emira å, hun sov stort sett 11-12 timer hele natta, men ble trøtt igjen etter 2 timer om morgen :P

*sender fra pipe-gjøken*

Hørtes ikke godt ut! Du får ha god bedring, også håper jeg du blir bedre i løpet av dagen/kvelden ;)

*sender fra pipe-gjøken*

God morgen dere!

Her er jeg ikke helt sikker på når jeg våknet først, Emira kom inn til oss mellom 7 og halv 8, og Liana våkna litt før 8..men jeg fikk sove videre og våknet litt etter 10 :) så nå har jeg satt Emira til bading, og har selv spist frokost ;) samboer sier Liana har sutra litt i søvne inatt, men jeg har ikke hørt noen ting jeg :P hun er mer bitete idag, så er nok bevegelse i tannkjøttet igjen her å (etter noen rolige dager):p

Idag skal jeg fortsette på kaken jeg begynte på igår kveld :) er spent på hvordan den smaker! :)

*sender fra pipe-gjøken*

Fikk tatt noen bilder av trollet mitt før dem sto opp idag♡♡♡

1371979260218.jpg1371979269579.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Sånn var det med Emira å, hun sov stort sett 11-12 timer hele natta, men ble trøtt igjen etter 2 timer om morgen :P

*sender fra pipe-gjøken*
Ja, det er spm oftest slik det ender opp her også.;) Det ble ikke lange dubben på morran da, men..
Nå har vi spist lunsj (frokost for sistemann som stod opp), så blir det vel en ny dubb om en par-tre timer. Har kun to dubber om dagen nå..

Ja, det er spm oftest slik det ender opp her også.;) Det ble ikke lange dubben på morran da, men..
Nå har vi spist lunsj (frokost for sistemann som stod opp), så blir det vel en ny dubb om en par-tre timer. Har kun to dubber om dagen nå..

Fint å spise lunsj/frokost sammen :)
Vi har måtte gå over til èn dupp om dagen nå:eek: hun nekter å sove før det har gått 4-5 timer.. men har klart å komme inn i en fin rutine nå allikevel :)

*sender fra pipe-gjøken*

Uuuusj, så leit med magen. Når den ikke er god, blir hele kroppen i ulage.:confused:
Håper det går seg til!!

Det håper jeg også, men ingen bedring enda. Fikk tatt turen til jobb, mannen kjørte, så fikk heldigvis gjort unna det jeg skulle.

Back
Topp