Søndag

Anbefaler forresten et lite lommespeil til å bruke når man bærer på ryggen :D
Og butikkvinduer samt bilvinduer er supre for å sjekke ståa :D
Til og med forbipasserende kan være greie å ha om babyen mister lue, smokk eller solbriller :p
Ah. Det var lure tips.
Hva gjør du med nøkler og lommebok når du bærer i sjalet? Irriterer meg over å måtte ha det i hendene jeg. (Men burde kanskje bare kutte ned på nikknakket på knippet mitt)

Ah. Det var lure tips.
Hva gjør du med nøkler og lommebok når du bærer i sjalet? Irriterer meg over å måtte ha det i hendene jeg. (Men burde kanskje bare kutte ned på nikknakket på knippet mitt)
Jeg har en slik
http://www.mammabarn.se/visa_produkt.asp?id=1488&t=AddPocket+svart+S
:D
Men jeg sliter litt med å få med meg nok om jeg kun skal bære på lengre utflukter. Når jeg bar på magen kunne jeg ha en sekk, men det blir værre når jeg har han på ryggen.
Har en god veske, men skuldrene mine tåler dårlig at jeg har så mye vekt på en skulder.
Vurderer faktisk å kjøpe en god hoftesekk for å få med bleier og skift :D

Alle tips mottas med takk!! ;):D Det er så mye kjekkere med bæreselen enn vogna når været er bra, syns jeg :D
Ja det er herlig å spankulere med ungen på seg :D

Så nydelige jenter du har! :D Og så like hverandre de var :)

takk så mye :) hehe ja de er nesten helt like i ansiktet, bare ansikt-formen som er annerledes :) Liana er mer bollete :P

Hahaha høres kjent ut ;):p Var på tidlig UL i uke 11 med Asle, men der ser man jo ikke stort mer enn hjertet som slår :p Lite utålmodig etter å få komme på vanlig UL i uke 19 da ja ;):p Var på flere etterpå også, og prøvde etter beste evne å danne meg et bilde av hvordan han så ut utfra bildene jeg fikk med hjem :p hahaha Veldig spennende!

haha ja skjønner deg godt! :D bestilte bare en 3D ultralyd med nr 1, for dem klarte ikke å se kjønnet på vanlig UL :P men med Liana så kunne dem se det tydelig :) også så fikk vi 2 UL :D (bodde i en annen kommune med nr 1, så da fikk man bare 1 UL)..skulle gjerne gått på flere, men koster en del med 3D hvertfall :P og uansett hvor mye jeg å prøvde å se for meg åssen disse kom til å se ut, så var dem helt annerledes når de ble født :P

Jeg har en slik
http://www.mammabarn.se/visa_produkt.asp?id=1488&t=AddPocket svart S
:D
Men jeg sliter litt med å få med meg nok om jeg kun skal bære på lengre utflukter. Når jeg bar på magen kunne jeg ha en sekk, men det blir værre når jeg har han på ryggen.
Har en god veske, men skuldrene mine tåler dårlig at jeg har så mye vekt på en skulder.
Vurderer faktisk å kjøpe en god hoftesekk for å få med bleier og skift :D

Den så jo kjempekjekk ut! :D Noe å vurdere ;):p
Jeg har en slik hofteveske til ergoselen. Hadde den med oss på tur til mormor i går. Da fikk vi med oss noen bleier, en boks våtservietter, ei flaske, en ferdigblanda pakke nan, ei rangle, en bitering og ei smekke :p Mye greiere enn å ha med den svære stellebagen o_O Må bare få meg en liten boks til å ha våtservietter i i stedet for den store jeg har, så blir det kanskje plass til en body og ei strømpebukse også, sånn tilfelle rottefelle :p;)

Den så jo kjempekjekk ut! :D Noe å vurdere ;):p
Jeg har en slik hofteveske til ergoselen. Hadde den med oss på tur til mormor i går. Da fikk vi med oss noen bleier, en boks våtservietter, ei flaske, en ferdigblanda pakke nan, ei rangle, en bitering og ei smekke :p Mye greiere enn å ha med den svære stellebagen o_O Må bare få meg en liten boks til å ha våtservietter i i stedet for den store jeg har, så blir det kanskje plass til en body og ei strømpebukse også, sånn tilfelle rottefelle :p;)
Den ser grei ut da =)
Jeg kikker på nett etter en god hoftesekk nå.
Vil gjerne ha den litt romslig, kanskje 6-7 liter? Pga tøybleier trengs litt plass om vi skal være borte en stund. Skal vi på fjelltur kan mannen ta en sekk, så den er grei. Men det er litt utfordrende, for mange av de hoftesekkene bygger mye i høyden, da vil det bli litt klumpete å få babyen i sele eller meitai over den. Men bærer jeg i sjal eller meitai får jeg han jo høyere enn sekken da.
Nei, tror jeg må gå i butikk for å prøve!

Den ser grei ut da =)
Jeg kikker på nett etter en god hoftesekk nå.
Vil gjerne ha den litt romslig, kanskje 6-7 liter? Pga tøybleier trengs litt plass om vi skal være borte en stund. Skal vi på fjelltur kan mannen ta en sekk, så den er grei. Men det er litt utfordrende, for mange av de hoftesekkene bygger mye i høyden, da vil det bli litt klumpete å få babyen i sele eller meitai over den. Men bærer jeg i sjal eller meitai får jeg han jo høyere enn sekken da.
Nei, tror jeg må gå i butikk for å prøve!

Da blir nok den vesken jeg har litt liten.
Den jeg har er jo tilpasset ergobabyselen, og da kan jeg jo bare feste den på hempa under rumpa til Asle, men i går blåste det litt, så da var vindtrekket festet i den hempa, så da hadde jeg den på ryggen på hoftebeltet. Greit å få vekten litt fordelt også :p De begynner å veie litt disse småtappene våre ;):p

Da blir nok den vesken jeg har litt liten.
Den jeg har er jo tilpasset ergobabyselen, og da kan jeg jo bare feste den på hempa under rumpa til Asle, men i går blåste det litt, så da var vindtrekket festet i den hempa, så da hadde jeg den på ryggen på hoftebeltet. Greit å få vekten litt fordelt også :p De begynner å veie litt disse småtappene våre ;):p
Ja! Vi gikk tur i en time i dag, Lillebror på rygg i meitai! Tungt, men behagelig :)

Ja! Vi gikk tur i en time i dag, Lillebror på rygg i meitai! Tungt, men behagelig :)

Var ute og gikk en liten tur vi også med ergoselen :) men det blåste sånn at Asle fikk helt åndenød, så det ble en kortere tur enn planlagt. Ikke så enkelt å skjerme fyren med vindtrekket når han klikker fordi han ikke ser noe :p

Men sånn à propos vær og vind.. Hvordan er det med bæring i sommersola, kom jeg til å tenke på?? :think005 Har jo sort sele, så den blir nok sikkert grisevarm.. :smiley-ashamed004

Var ute og gikk en liten tur vi også med ergoselen :) men det blåste sånn at Asle fikk helt åndenød, så det ble en kortere tur enn planlagt. Ikke så enkelt å skjerme fyren med vindtrekket når han klikker fordi han ikke ser noe :p

Men sånn à propos vær og vind.. Hvordan er det med bæring i sommersola, kom jeg til å tenke på?? :think005 Har jo sort sele, så den blir nok sikkert grisevarm.. :smiley-ashamed004

Ja, det kan bli litt varmt. Men i solsteken blir det meste av stoff varmt, vil jeg tro. Pass på å skjerme ungen best mulig for sola, med solkrem, solhatt, solbriller og ikke for varme klær, så går det nok fint =)

Håper du hadde en fin dag på jobb?:)

Jeg hadde en fin dag på jobb - hadde ingen pc og ingen skjermer, så jeg satt bare og kikket på mens en av kollegaene mine jobbet :p haha
Hehe.
Godt du fikk en fin dag da =)

Jeg hadde en fin dag på jobb - hadde ingen pc og ingen skjermer, så jeg satt bare og kikket på mens en av kollegaene mine jobbet :p haha

Greit med en myk start :p Men det blir jo litt kjedelig i lengden o_O;)

Greit med en myk start :p Men det blir jo litt kjedelig i lengden o_O;)
Hehe, ja var litt spesielt i dag. Alle hadde fått nye sitteplasser, så mye kaos med ting som manglet osv. Lederen min var nok litt stressa da han ordnet med hva som skulle flyttes hvor, for han hadde helt glemt ut å skrive opp hva som skulle stå på min plass :P Men de skulle ordne det i kveld, så i morgen har jeg pc :)

haha, hørtes ut som en myk start! :P ;)

Takk! Nettopp ammet og ligger å kjenner på "skal snart på jobb" følelsen... og er sulten!

Gikk det bra idag?:) Var det rart og være tilbake på jobb? Hehe, her er en kveldspizza satt i ovnen;)

Sorry, så ikke svaret ditt før nå:)
Godt og høre du hadde en rolig dag på jobbe, herlig med en mjuk start;)

Back
Topp