Søndag

Shauri

Forumet er livet
VIP
I dag er siste dagen før jobbstart. Usjameg så vemodig.
Senere i dag er det vårmønstring med turnen. Så da skal jeg og Alexander vise frem hva vi (han) kan.

Senere i dag er det vårmønstring med turnen. Så da skal jeg og Alexander vise frem hva vi (han) kan.
Kondolerer! :p (med jobbstarten) ;)

Idag skal vi besøke et vennepar som fikk baby på onsdag! Har vært å kjøpt noen mikroskopiske bukser, str 56 og kan ikke fatte at Hermine brukte str 50 de første 6 ukene:rolleyes:

Har fått flytta jobbstart til 15.juli, så det er litt kos! :D

Nyt siste dagen til fulle, Shauri :) Lykke til med turningen og morgendagen!!
Det er når dere snakker om å begynne på jobb igjen at jeg innser hvor fort tiden har rast forbi. Skjønner ikke hvor disse 8 månedene har blitt av o_O (klisjè, I know.. ;) )
Her skjer det ikke så veldig mye spennende i dag. Blir vel å legge sammen alt tøyet jeg vasket i går og så skal vi ha den vanlige søndagsturen vår bort og besøke min mormor.

Nyt siste dagen til fulle, Shauri :) Lykke til med turningen og morgendagen!!
Det er når dere snakker om å begynne på jobb igjen at jeg innser hvor fort tiden har rast forbi. Skjønner ikke hvor disse 8 månedene har blitt av o_O (klisjè, I know.. ;) )
Her skjer det ikke så veldig mye spennende i dag. Blir vel å legge sammen alt tøyet jeg vasket i går og så skal vi ha den vanlige søndagsturen vår bort og besøke min mormor.
Er enig i det! Gikk ut i permisjon i juli i fjor, og tenkte jeg hadde et haaaav av tid til å kose meg hjemme...den tida gikk trasig fort altså! :eek::confused::p

Det er vemodig ja!
Skal du jobbe fult?
Kos dere med turnfremvisning :D

Lillebror sover i vogna etter å ha stått opp med pappaen og latt meg ligge litt lenger i dag :D
Snart skal jeg på trening og hente T hos søs etterpå.
Nydelig vær i dag, så vi må komme oss ut en tur!
Og så skal vi ha skinkestek til middag :D

Hei på dere!:)
Håper det går greit å starte på jobb igjen selv om set føles litt vemodig akkurat i dag.♡
I går var vi på jentetur i byen og handla noen nye bodyer og nattdrakter til lillemor. På kvelden var jeg invitert til festlig lag sammen med to av mine tidligere kollegaer. Kosa oss med mat, øl, vin, kaffe og baileys, og kom vel ikke hjem før 03-tida i natt. Kjekt med jentekveld! Er litt hås etter skravling og rå latter kjenner jeg.;)
I dag skal vi stikke innom oldefaren til Jenny som bor på sykehjem, også drar vi til svigers en liten tur også.

Hei Hei :) Her har Liana vært en del grinete idag, jeg skulle lissom sove litt lenger idag og pappa skulle stå opp med jentene, men hun sutra på mye at jeg ikke fikk sove :P så ga henne litt banan i denne fruktnett-holderen (eller hva det heter :P ) og etter det badet jeg hun litt før hun skulle få lunsj og sove :) Etterpå blir det sikkert en tur ut på lekeplassen, og hjem å lage pizza seinere idag :D
Ha en fin dag jenter, og lykke til med jobb for de som skal det imårra :D

Er enig i det! Gikk ut i permisjon i juli i fjor, og tenkte jeg hadde et haaaav av tid til å kose meg hjemme...den tida gikk trasig fort altså! :eek::confused::p

Gikk ut i permisjon 3 uker før termin (8. september) og fikk festlig brev fra NAV her i høst at siden Asle er født 5 dager før termin (3. september), så blir jeg trukket ei uke o_O Som om ikke permisjonstiden er kort nok.. *sukke*

Gikk ut i permisjon 3 uker før termin (8. september) og fikk festlig brev fra NAV her i høst at siden Asle er født 5 dager før termin (3. september), så blir jeg trukket ei uke o_O Som om ikke permisjonstiden er kort nok.. *sukke*

Ja husker jeg fikk et lite sjokk med nr 1 å.. hun bestemte seg for å bli født 3 uker før termin, og fikk plutselig brev om at jeg mistet 3 uker :eek: med nr 2 visste jeg om det, men hun kom 4 dager før termin :P så teit når de gjør dette.. da skulle jo egentlig de som går over termin få ekstra dager/uker :P men neeeida.. haha

Ja husker jeg fikk et lite sjokk med nr 1 å.. hun bestemte seg for å bli født 3 uker før termin, og fikk plutselig brev om at jeg mistet 3 uker :eek: med nr 2 visste jeg om det, men hun kom 4 dager før termin :p så teit når de gjør dette.. da skulle jo egentlig de som går over termin få ekstra dager/uker :p men neeeida.. haha

Skikkelig kjipt gjort, syns jeg :p men men.. Har nå planer om å bli hjemme med mini ut året uansett så ;):p

Skikkelig kjipt gjort, syns jeg :p men men.. Har nå planer om å bli hjemme med mini ut året uansett så ;):p

hehe ja da er det ikke så stort problem :P denne gangen får jeg være hjemme selvom min permisjon er over :P sykmeldt pga bekkenløsning..

Vi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
1367777363693.jpg

hehe ja da er det ikke så stort problem :p denne gangen får jeg være hjemme selvom min permisjon er over :p sykmeldt pga bekkenløsning..

Kjekt å være hjemme, men jeg må nå si jeg foretrekker jobb framfor bekkenløsning :eek: for det er ikke no godt! :confused: Skulle til å si at jeg håper det blir bedre, men det gjør jo somregel ikke det før alt er overstått o_O Når har du termin denne gang, forresten?

Vi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
Vis vedlegget 13573

Så søte dere var da :D Vi har også vært ute i ergoselen i dag :D Men siden vi er alene, så tør jeg ikke prøve å manøvrere den lille marken bak på ryggen, så han måtte fint finne seg i å henge på magen som vanlig :p

Så søte dere var da :D Vi har også vært ute i ergoselen i dag :D Men siden vi er alene, så tør jeg ikke prøve å manøvrere den lille marken bak på ryggen, så han måtte fint finne seg i å henge på magen som vanlig :p
Jeg driver å øver meg på å få henne på ryggen selv! Gjør det over senga i tilfelle uhell da:p men jeg mokler så mye at som regel blir hun noe utålmodig før jeg får henne på plass! ;):p

Back
Topp