Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kondolerer!I dag er siste dagen før jobbstart. Usjameg så vemodig.
Senere i dag er det vårmønstring med turnen. Så da skal jeg og Alexander vise frem hva vi (han) kan.
Er enig i det! Gikk ut i permisjon i juli i fjor, og tenkte jeg hadde et haaaav av tid til å kose meg hjemme...den tida gikk trasig fort altså!Nyt siste dagen til fulle, ShauriLykke til med turningen og morgendagen!!
Det er når dere snakker om å begynne på jobb igjen at jeg innser hvor fort tiden har rast forbi. Skjønner ikke hvor disse 8 månedene har blitt av(klisjè, I know..
)
Her skjer det ikke så veldig mye spennende i dag. Blir vel å legge sammen alt tøyet jeg vasket i går og så skal vi ha den vanlige søndagsturen vår bort og besøke min mormor.
Det er vemodig ja!I dag er siste dagen før jobbstart. Usjameg så vemodig.
Senere i dag er det vårmønstring med turnen. Så da skal jeg og Alexander vise frem hva vi (han) kan.
Ja skal jobbe fullt, eller... nesten da.. skal jo ha 2 timer ammefri som gjør at jeg går hjem to timer tidligere.Det er vemodig ja!
Skal du jobbe fult?
Kos dere med turnfremvisning![]()
Er enig i det! Gikk ut i permisjon i juli i fjor, og tenkte jeg hadde et haaaav av tid til å kose meg hjemme...den tida gikk trasig fort altså!![]()
Gikk ut i permisjon 3 uker før termin (8. september) og fikk festlig brev fra NAV her i høst at siden Asle er født 5 dager før termin (3. september), så blir jeg trukket ei ukeSom om ikke permisjonstiden er kort nok.. *sukke*
Ja husker jeg fikk et lite sjokk med nr 1 å.. hun bestemte seg for å bli født 3 uker før termin, og fikk plutselig brev om at jeg mistet 3 ukermed nr 2 visste jeg om det, men hun kom 4 dager før termin
så teit når de gjør dette.. da skulle jo egentlig de som går over termin få ekstra dager/uker
men neeeida.. haha
Skikkelig kjipt gjort, syns jegmen men.. Har nå planer om å bli hjemme med mini ut året uansett så
![]()
Nei se på dere da! Så herlig!Vi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
Vis vedlegget 13573
hehe ja da er det ikke så stort problemdenne gangen får jeg være hjemme selvom min permisjon er over
sykmeldt pga bekkenløsning..
Vi har testa ryggbæring i ergoselen i dag. ENDELIG fint nok vær til å ta oss en liten runde før kveldsstellet.
Vis vedlegget 13573
Jeg driver å øver meg på å få henne på ryggen selv! Gjør det over senga i tilfelle uhell daSå søte dere var daVi har også vært ute i ergoselen i dag
Men siden vi er alene, så tør jeg ikke prøve å manøvrere den lille marken bak på ryggen, så han måtte fint finne seg i å henge på magen som vanlig
![]()