Søndag ;)

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva skal damene i dag?

Her blir det en trilltur innom et loppemarked i nærheten. Elsker loppis. :D
Så blir det til svigers på bursdagsmiddag. Skal si nei til kake. :O Spent på om de reagerer på det. ;)

Her har vi ingen spesielle planer. Jo har lyst ut, med Ni er veldig trøtt... Så må få i ni litt mat så han kan sove mens vi triller på leikeplassen :) dessverre er han litt vanskelig å få til å sove. "Rart", siden det eigentleg er minst ein time til han pleier å ta ein lur :P

Håper på at det blir sol sånn at vi kan ut og trille tur. Gubben skal vist rydde sier han. Så vi får se hva som skjer. Til nå har vi kosa oss med frokost og det er ikke lenge til han skal sove første duppen. Pluss han spiste ei hel brødskive igjen i dag. Var lei skinkeost så i dag ble det leverpostei.

Her begynte det å regne, og ni våkna etter 20 min... Så har ein frustrert 3 åring som har lyst ut, men nekter å leike på verandaen med mindre døra står på vidt gap... Seier seg sjøl at det blir veldig kaldt.. Og ni synes dessverre det er kjedelig å sitte i vogna å sjå på at jo leiker, med mindre han får ligge på bakken. No har eg gitt eldste litt druer og satt på pelle politibil, så får vi sjå om nokon besteforeldre har tid til å få besøk i dag :P

Jeg sov til kl var nesten 11 idag, deilig :D Senere skal vi på middag til svigers, ellers ingen planer :)

Jeg og minsten er hjemme og venter på at søsken og pappaen skal komme, pappaen har bestemt seg for å være ekstra snill og grei idag å lage middag her til alle sammen.
Han nevnte igår da han hentet ungene at han skulle ha pannekaker til middag i dag, og det må jeg si jeg synes var veldig dårlig gjort da jeg er veldig glad i pannekaker men ikke får til å steke dem.. Men, wehee han kommer hit å lager :D

I dag blir det bursdag kl 17, utenom det har vi ingen planer:) det er så dårlig vær her i dag, så man orker ikke særlig anna enn å sitte og slumre på sofaen:p heldigvis syns lillegutt det samme, han har stort sett bare ligget på gulvet og slappa av eller i armkroken og kosa i hele dag. Så avslappet stemning her i dag altså:)

Har gått lang tur med barn og hund i "finværet" Ellers alenemamma i dag med besøk av min egen mamma. Har laget lapskaus og formkake og nå sover verdens vakreste jenter mens mammaen manner seg opp for å hente litt kaffe. Bekkenet krangler masse fr tiden så har blitt overtalt å ta en tur til lege *meh*

Har gått lang tur med barn og hund i "finværet" Ellers alenemamma i dag med besøk av min egen mamma. Har laget lapskaus og formkake og nå sover verdens vakreste jenter mens mammaen manner seg opp for å hente litt kaffe. Bekkenet krangler masse fr tiden så har blitt overtalt å ta en tur til lege *meh*
Lapskaus er så godt :D

Lat kveld, kanskje jeg kommer igjennom godteposen jeg kjøpte for tre uker siden i kveld? Tviler, men gjør et forsøk hehe.

Ellers så sitter jeg å strikker på en heldress i str 2 år til barnehagestarten til minsten.

Back
Topp