søndag =)

anahen

Gift med forumet
Ja,planen for dagen damer?

Her skal største lillegutten min spille fotballturnering, så vi skal dit såklart[:)]
Etter det blir det nok middagslaging og hjemmekos[:)]

Ha en fin søndag

Vi skal nok gå en tur i dag og. Men bortsett fra det har vi ikke noen planer,blir nok en kose/slappe av søndag med familien[:)]

Absolutt INGEN planer i dag... Litt godt det og innimellom. Føler dagene fyker avgårde. Alltid noe som skjer [:)]

vi skulle egentlig grillepølser samme ett vennepar,men største der var blitt syk stakkar!! Så da blir det nok innedag idag kanskje... Lurer kanskje på om jeg skal ta med barna en tur til farmora mi mens sambo sover.... Så kommer pappa i ettermiddag for han og pappa skal se på fotball,da skal jeg lage pizza[;)]

jeg er så heldig å ha bursdag i dag[8D] så skal lage middag til mine foreldre og brødre[:)] 

Vi skal i selskap til nevøen min som fyller 2 år i dag[:)] så da blir det kaker på oss [:D] WOOPWOOP[:D]

jeg skal ut med lille prinsen min og gå en tur nå snart, også skal vi i bursdag til tanta mi senere idag :) der blir det indonesisk mat, så gleeder meg! 

Jeg har vasket og ryddet huset[:D]
Mikkel ligger ute i det fine været og sover. Så nå skal jeg bare kose meg og ha litt alenetid[:)]

Broren til sambo kommer en tur senere.
Ellers er det lite planer i dag[:)]

I dag skal kjæresten og meg på skitur... ALENE!
Dette er første gang vi gjør noe alene etter vi ble foreldre, så i dag skal Dennis være alene hos sin farmor og farfar en liten time eller to.

Jeg tror jeg gruer meg mest ja [&:]

Sambo er å står på nedoverski, jeg rydder litt, morfar setter opp skap i boden... så skal det ryddes der nede... Deilig med 2 ny(gamle)skap... (derfor morfar som setter sammen for han har tatt de fra hverandre og vet hvilke deler som hører sammen...) Regner med at det blir orden i kaoset vårt  nå...

Sambo og storebror skal ut å ake mens jeg rydder i kaoset og mormor og morfar passer lillegutt:)

Ha en herrrrrlig søndag jenter!! 

Back
Topp