Søndag? :P

Ja, klart det er tungt, og man har lov til å være sliten når man er helt på tampen :)
Likevel tror jeg det er greit å ta en dag av gangen, som du selv sier, da man faktisk kan ha et lite stykke igjen også :)
Hvor mange dager over termindato setter man i gang fødselen på sykehuset du hører til?

Ja må nok bare ta en dag av gangen :) greit at han er der inne også..for var stor forskjell på Emira og Liana når de ble født..Emira festet ikke blikket og var ikke sterk i nakken før det hadde gått 1-2 uker.. Liana festet blikket fra første dag og løftet opp hodet i noen få sekunder rett etter fødselen :P så dem blir jo bare sterkere sånnsett av å være i magen til nærmere termin :)

Jeg har faktisk ikke sjekket det opp når det kommer til å sette igang fødsel.. men ligger sikkert på 14-16 dager..håper jeg slipper det hvertfall :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja må nok bare ta en dag av gangen :) greit at han er der inne også..for var stor forskjell på Emira og Liana når de ble født..Emira festet ikke blikket og var ikke sterk i nakken før det hadde gått 1-2 uker.. Liana festet blikket fra første dag og løftet opp hodet i noen få sekunder rett etter fødselen :p så dem blir jo bare sterkere sånnsett av å være i magen til nærmere termin :)

Jeg har faktisk ikke sjekket det opp når det kommer til å sette igang fødsel.. men ligger sikkert på 14-16 dager..håper jeg slipper det hvertfall :p

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja får håpe du slipper det. Her blir det vurdering etter 1 ukes overtid og alle blir satt i gang på dag 10/11!

Ja får håpe du slipper det. Her blir det vurdering etter 1 ukes overtid og alle blir satt i gang på dag 10/11!

Så bra at de ikke venter så altfor lenge! Kan jo gå utover babyen om den blir altfor lenge inne.. må få sjekket opp dette med igangsetting..har lissom ikke hatt bruk for det.. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra at de ikke venter så altfor lenge! Kan jo gå utover babyen om den blir altfor lenge inne.. må få sjekket opp dette med igangsetting..har lissom ikke hatt bruk for det.. hehe..

★Sender fra pipe-gjøken★
Satser på at du ikke trenger det heller ;)
Flere og flere går vel for den 10-dagersgrensa, og det synes jeg er bra. Selvom jeg aldri var redd for å gå over da jeg følte at oppfølgingen her er veldig god.

Satser på at du ikke trenger det heller ;)
Flere og flere går vel for den 10-dagersgrensa, og det synes jeg er bra. Selvom jeg aldri var redd for å gå over da jeg følte at oppfølgingen her er veldig god.

Ja dem trenger jo ikke å være inne lenger enn det, for dem er jo klare!;)
Merker jeg er ekstra spent på denne uka :P alle trudde jeg skulle føde i helga.. haha..men jeg trudde ikke det;):P

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp