Søndag og vintertid :D

God kveld:-)

Lekkasjen er fikset igjen heldigvis, så nå kan man dusje og gå på do:-)
Denne gangen klarte vi å fikse det selv, det er myye billigere:cool:

Nasse slet med klokka i dag, hun legger jo seg egentlig halv seks, men i dag ble det en time senere stakkars, hun var overtrøtt. Lei av det der stille klokka styret, synes vi kunne hatt vintertid hele tiden:)

Hvordan gikk/går legginga til dere i dag?

Nasse slet med klokka i dag, hun legger jo seg egentlig halv seks, men i dag ble det en time senere stakkars, hun var overtrøtt. Lei av det der stille klokka styret, synes vi kunne hatt vintertid hele tiden:)

Jeg er på jobb så jeg aner ikke :-p
Men Lillebror våknet til samme tid som før han, og sov som han pleier på dagen.

Så vakker hun er! Også så fin lue! Hvor har du kjøpt den?
Takk! :) den lua fikk vi til jul i fjor :p men tror den er fra navneluer.no, eller noe sånt :p Så nylig en annonse fra noen som lager slike ;)

T hadde også sånn lue!
Litt kjedelig å ikke kunne bruke den ingen nå, den er veldig god:)
Den er kjempesøt! Men vår er ennå litt stor, og sklir ned i øynene :p Men med en ullhjelm under holdt den seg litt bedre på plass iallfall ;)

God kveld!

Vi har kosa oss på restaurant sammen med oldemor :) Hermine mumsa ris, vårruller og grønnsaker! Hun elsker selskap, og folk rundt et bord, så det var bare stas!
Hun viste "trikset" (gåinga) si for mommo og bestefar også idag! Og i kveld når pappan satte henne ned på gulvet, og jeg spurte om vi skulle gå å sove gikk hun de 2,5meterne bort til meg :D :rolleyes: MEN hun går kun når hun selv har lyst, man må for all del ikke lure henne! Da sier hun "nei-nei" og setter seg ned på rumpa :p

Hører ennå hun skravler nede på rommet, så er spent på nårtid hun skal sove :eek: :confused:

Huff, ikke lett med den klokkestillinga nei! Klokka er jo egentlig nærmere 21 på Herminetid nå, men hun sover ennå ikke :(
Er kanskje ikke helt lurt å ta kveld 16.30 nei :eek: :p

Så bra at vannlekasjen ikke ble så ille denne gangen da! :)

Takk! :) den lua fikk vi til jul i fjor :p men tror den er fra navneluer.no, eller noe sånt :p Så nylig en annonse fra noen som lager slike ;)

Åja.. hehe så bra den passet nå da :D da MÅ jeg sjekke :P så greit til barnehagen også!

Hei på dere :-)

Jeg har ikke tid å lese gjennom alt dere har skravlet om akkurat nå, for jeg er på jobb, men ville bare gi et lite livstegn siden jeg ikke har vært her så mye i det siste ;-)
Dagene flyr med besøk, husarbeid, litt jobb og slikt.

Simone går og går og går, men setter seg fort ned og krabber om hun vil fort frem. Hun snakker lite for tiden. Eller...det jeg mener er at hun snakker og snakker i vei, men det går mest i dæææ, nei, ja og mamma. Hun har tidligere vært flittig å bruke flere ord som pappa, bah (ball), nam osv...kjenner jeg er bekymra for om hun har glemt de ordene, men de kommer vel tilbake..hun elsker å bla i bøkene sine, men blander vi oss inn og vil "lese" for hun så blir hun rasende og bøkene flagrer avgårde. Hehe ;-) Hun har nok dessverre arva mitt temperament.

Tenkte meg ut neste uke og kjøpe vintersko til hun. Er det noe vits å kjøpe støvler/cherroxer i tillegg når de er så små? Vi er ofte på besøk med noen som har hest og div andre dyr, så tenkte kanskje støvler var enklere å rengjøre etter en tur i gjørma, men er usikker på om de støtter godt nok når de er så små?

Nei..nå må jeg jobbe litt, men skal kikke gjennom alt dere har skravlet om når jeg kommer hjem :-)

Huff, ikke lett med den klokkestillinga nei! Klokka er jo egentlig nærmere 21 på Herminetid nå, men hun sover ennå ikke :(
Er kanskje ikke helt lurt å ta kveld 16.30 nei :eek: :p

Så bra at vannlekasjen ikke ble så ille denne gangen da! :)

Huff, stakkars, håper hun tar det igjen i morgen. Nasse sover urolig,men sover i allefall.

Ja, heldig med den denne gangen, sist gang ble det skikkelig dyrt:confused:

Uff. Ser om krybbedød på nyhetene. Blir helt kvalm jeg :(

Jeg er på jobb så jeg aner ikke :p
Men Lillebror våknet til samme tid som før han, og sov som han pleier på dagen.

Så bra, da merker han seg forhåpentligvis ikke noe av det:-)

Jippi!!!
Vi får besøk av tremennigen min og hennes herlige datter på litt over 2 år denne uken!!
Gleder meg veldig!
Mannen er borte fra mandag til onsdag, så da slipper vi å være alene og!

Nei, vi har som nevnt erfaring med at det går seg helt fint til av seg selv :)
det gjorde det ikke her :P Ble bare tull da hun var kjempetrøtt kl 10 i morges, men bare sov 1,5 time ;) Menmen, blir nok bedre i morgen! ;)

Jippi!!!
Vi får besøk av tremennigen min og hennes herlige datter på litt over 2 år denne uken!!
Gleder meg veldig!
Mannen er borte fra mandag til onsdag, så da slipper vi å være alene og!
Så koselig med besøk da :)

Hva var det du så på nyhetene??? :eek: :(

Hei på dere :)

Jeg har ikke tid å lese gjennom alt dere har skravlet om akkurat nå, for jeg er på jobb, men ville bare gi et lite livstegn siden jeg ikke har vært her så mye i det siste ;-)
Dagene flyr med besøk, husarbeid, litt jobb og slikt.

Simone går og går og går, men setter seg fort ned og krabber om hun vil fort frem. Hun snakker lite for tiden. Eller...det jeg mener er at hun snakker og snakker i vei, men det går mest i dæææ, nei, ja og mamma. Hun har tidligere vært flittig å bruke flere ord som pappa, bah (ball), nam osv...kjenner jeg er bekymra for om hun har glemt de ordene, men de kommer vel tilbake..hun elsker å bla i bøkene sine, men blander vi oss inn og vil "lese" for hun så blir hun rasende og bøkene flagrer avgårde. Hehe ;-) Hun har nok dessverre arva mitt temperament.

Tenkte meg ut neste uke og kjøpe vintersko til hun. Er det noe vits å kjøpe støvler/cherroxer i tillegg når de er så små? Vi er ofte på besøk med noen som har hest og div andre dyr, så tenkte kanskje støvler var enklere å rengjøre etter en tur i gjørma, men er usikker på om de støtter godt nok når de er så små?

Nei..nå må jeg jobbe litt, men skal kikke gjennom alt dere har skravlet om når jeg kommer hjem :)
Så morro at hun går :D Hermine er såvidt begynt å prøve seg litt på egenhånd, går et par meter i slengen ;)
Kan nok hende hun er så opptatt med å gå om dagen at hjernen rett og slett ikke har kapasitet til å utvikle språket så mye samtidig ;) er jo mye som skjer på en gang der oppi! :)

Jeg er litt sånn anti cherox jeg da, iallfall på sånne bittesmå. De er så stive og hemmer bevegelsen deres, i tillegg er de fleste vintersko så gode nå at om man impregnerer de så er de vanntette nok!
Men som du sier, til stallbruk så kan det jo være kjekt å ha likevel, så man slipper å få så mye gjørme/hesteskit i vinterskoene ;) :P

Så koselig med besøk da :)

Hva var det du så på nyhetene??? :eek: :(
Det var en reportasje om krybbedød, forskning osv. Og intervju med en stakkars familie som mistet jenta si :( og hun var eldre enn våre er må da hun døde :-o

Back
Topp