Hei på dere
Jeg har ikke tid å lese gjennom alt dere har skravlet om akkurat nå, for jeg er på jobb, men ville bare gi et lite livstegn siden jeg ikke har vært her så mye i det siste ;-)
Dagene flyr med besøk, husarbeid, litt jobb og slikt.
Simone går og går og går, men setter seg fort ned og krabber om hun vil fort frem. Hun snakker lite for tiden. Eller...det jeg mener er at hun snakker og snakker i vei, men det går mest i dæææ, nei, ja og mamma. Hun har tidligere vært flittig å bruke flere ord som pappa, bah (ball), nam osv...kjenner jeg er bekymra for om hun har glemt de ordene, men de kommer vel tilbake..hun elsker å bla i bøkene sine, men blander vi oss inn og vil "lese" for hun så blir hun rasende og bøkene flagrer avgårde. Hehe ;-) Hun har nok dessverre arva mitt temperament.
Tenkte meg ut neste uke og kjøpe vintersko til hun. Er det noe vits å kjøpe støvler/cherroxer i tillegg når de er så små? Vi er ofte på besøk med noen som har hest og div andre dyr, så tenkte kanskje støvler var enklere å rengjøre etter en tur i gjørma, men er usikker på om de støtter godt nok når de er så små?
Nei..nå må jeg jobbe litt, men skal kikke gjennom alt dere har skravlet om når jeg kommer hjem