Søndag og vintertid :D

Det var en reportasje om krybbedød, forskning osv. Og intervju med en stakkars familie som mistet jenta si :( og hun var eldre enn våre er må da hun døde :-o
grusomt når sånt skjer! :( Man tror jo også man er "trygg" når de er passert året, men det er man altså ikke :eek: :( ...tror bare vi fortsetter samsovinga litt til altså! ;) ...i natt våkna mannen av at hun klynka i søvne, da hadde hun hodet under puta si, og dyna over der igjen :eek:

grusomt når sånt skjer! :( Man tror jo også man er "trygg" når de er passert året, men det er man altså ikke :eek: :( ...tror bare vi fortsetter samsovinga litt til altså! ;) ...i natt våkna mannen av at hun klynka i søvne, da hadde hun hodet under puta si, og dyna over der igjen :eek:
Æææ så skummelt. Ville hevet ut puta fra senga med det samme :-o

Reiser du i kveld? HVor lenge skal du være denne gangen?
Kos dere på besøk! :D
Ja, jeg dro fra Molde 17.35 og er i Kongsberg for øyeblikket. Skal hjem igjen torsdag kveld, så det blir ei lang uke.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg dro fra Molde 17.35 og er i Kongsberg for øyeblikket. Skal hjem igjen torsdag kveld, så det blir ei lang uke.

Ja det blir det... Håper tiden går fort da. Og at det blir en nyttig uke :)

Ja det blir det... Håper tiden går fort da. Og at det blir en nyttig uke :)
Håper det blir nyttig ja! Det var ikke forrige samling, så nå kjenner jeg at innstillinga mi ikke er slik den burde.:p

Det var en reportasje om krybbedød, forskning osv. Og intervju med en stakkars familie som mistet jenta si :( og hun var eldre enn våre er må da hun døde :-o

Huff:(

Så morro at hun går :D Hermine er såvidt begynt å prøve seg litt på egenhånd, går et par meter i slengen ;)
Kan nok hende hun er så opptatt med å gå om dagen at hjernen rett og slett ikke har kapasitet til å utvikle språket så mye samtidig ;) er jo mye som skjer på en gang der oppi! :)

Jeg er litt sånn anti cherox jeg da, iallfall på sånne bittesmå. De er så stive og hemmer bevegelsen deres, i tillegg er de fleste vintersko så gode nå at om man impregnerer de så er de vanntette nok!
Men som du sier, til stallbruk så kan det jo være kjekt å ha likevel, så man slipper å få så mye gjørme/hesteskit i vinterskoene ;) :P

Så gøy når de begynner å gå :) simone har vært ustødig lenge, men tar sats og trasker i vei likevel. Nå har hun bedre kontroll og kan stoppe underveis, bøye seg og plukke opp ting. Ja det kan jo hende at hun bruker hjerna på annet enn prating for tida. Er vel egentlig ikke bekymra, men merker at jeg tok meg litt nær da noen sa: kunne ikke hun flere ord før? Men...hehe....jeg er jo gravid og full i hormoner ;-p

Jeg tenker litt som deg ang cherox tror jeg. Tror det blir noen skikkelige vintersko istedenfor, og så kanskje vi kan ønske hun ett par til til jul. Da gjør det ikke noe om ett av parene er skitne en dag..hun skal få støvler og cherox når hun blir litt større og stødigere.

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Så gøy når de begynner å gå :) simone har vært ustødig lenge, men tar sats og trasker i vei likevel. Nå har hun bedre kontroll og kan stoppe underveis, bøye seg og plukke opp ting. Ja det kan jo hende at hun bruker hjerna på annet enn prating for tida. Er vel egentlig ikke bekymra, men merker at jeg tok meg litt nær da noen sa: kunne ikke hun flere ord før? Men...hehe....jeg er jo gravid og full i hormoner ;-p

Jeg tenker litt som deg ang cherox tror jeg. Tror det blir noen skikkelige vintersko istedenfor, og så kanskje vi kan ønske hun ett par til til jul. Da gjør det ikke noe om ett av parene er skitne en dag..hun skal få støvler og cherox når hun blir litt større og stødigere.

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Støvler og cherrox er vanskelige ja. Tror ikke T fikk det før vinteren han hadde fylt 2 år! MEn mulig han hadde lette støvler da han var 1,5 :D
Så flink hun er til å gå! =)
Angående språk, så prater ikke vår omtrent i det hele tatt :p

Back
Topp