Søndag og vintertid :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror sov til kl 6 i dag, og det var ikke så ille siden klokken egentlig skulle vært 7! :D
Han og T har sett barne-tv og spist frokost nå. To brødskiver hver og masse frukt! :D
Og pysjen enda. Det er jo søndag :D
ED88CE1E-AB92-44B1-9C1B-630D741906B4-960-000001ECE834425B_zpsa9156d43.jpg

Rolig dag-planer i dag! Grått vær ute, men vi burde komme oss ut en før før Eskil skal sove :D

Så deilig da. Her våkna jeg i 8 tiden av at huseieren dro i gang støvsugeren så nå sitter jeg bare å koser meg og slapper av. Det blir en rolig dag i heimen her og det skal nytes for jeg får hjem minstemann i ettermiddag og ser så frem til det og :)

Så søt han er på morrakvisten :)

Mannen og Hermine sto opp 06.30, ny tid...de er rimelig på en snurr for hun er jo aldri oppe før 07 vanligvis :p Da jeg sto opp to timer senere satte de forran tvn og spiste pepperkaker :eek: :p
Får se om vi rekker ut en tur før snuppa skal sove, blir jo helt tullete av dette klokkestyret og om vi skal time det slik at hun får en eller to lurer idag :confused: ;) Skal ut å spise kl 16, så helst bør hun jo klare å holde seg våken til iallfall 18.30!

Ellers så MÅ vi få ryddet og støvsuget her idag mens snuppa sover, og helst vaska soverommet også...hurra! :p

Mannen og Hermine sto opp 06.30, ny tid...de er rimelig på en snurr for hun er jo aldri oppe før 07 vanligvis :p Da jeg sto opp to timer senere satte de forran tvn og spiste pepperkaker :eek: :p
Får se om vi rekker ut en tur før snuppa skal sove, blir jo helt tullete av dette klokkestyret og om vi skal time det slik at hun får en eller to lurer idag :confused: ;) Skal ut å spise kl 16, så helst bør hun jo klare å holde seg våken til iallfall 18.30!

Ellers så MÅ vi få ryddet og støvsuget her idag mens snuppa sover, og helst vaska soverommet også...hurra! :p
Men 6.30 tilsvarer jo 7.30 i går, ikke så tidlig det? :D :D
Kos dere, selvom det må bli litt rydding!

Lillebror sov til kl 6 i dag, og det var ikke så ille siden klokken egentlig skulle vært 7! :D
Han og T har sett barne-tv og spist frokost nå. To brødskiver hver og masse frukt! :D
Og pysjen enda. Det er jo søndag :D
ED88CE1E-AB92-44B1-9C1B-630D741906B4-960-000001ECE834425B_zpsa9156d43.jpg

Rolig dag-planer i dag! Grått vær ute, men vi burde komme oss ut en før før Eskil skal sove :D

Fine Eskil :D ser ganske så fornøyd ut der har står i pysjen:P:)

Så deilig da. Her våkna jeg i 8 tiden av at huseieren dro i gang støvsugeren så nå sitter jeg bare å koser meg og slapper av. Det blir en rolig dag i heimen her og det skal nytes for jeg får hjem minstemann i ettermiddag og ser så frem til det og :)

Alltid like gøy når man hr naboer som tar husarbeidet på morran :P

Jeg har alltid prøvd å bare tilpasse barna (og meg selv) til det nye klokkestyret med engang ;) med tanke på dagsoving å sånt..

Nå er jeg på badet, og har akkrat dusjet :) bare tok meg litt tid til bv før jeg går ut herifra :P

Natten har vært som vanlig her.. bare at barna har fulgt den gamle klokka..noe som egentlig var greit, for da våknet jentene i 8 tiden..
Men idag MÅ dem være i seng tidlig..Liana må legges halv 7, for dem må vekkes fremover nå, sånn at pappan kan levere de i barnehagen før jobb:oops: liker ikke tanken, men det får funke til det kommer snø, for da kan jeg dra Liana på akebrett etter vogna:P

Idag får vi besøk at en søster av mannen, med mann og barn:)

Ha en fin dag:)

God dag jenter. Tidlig dag her idag. Fikk sove til 08.45,men ungene å gubben sto opp 05.15... hurra.... tidlig... men,venner deg nok til det snart :-) litt bilder fra turen vår på Hadelands glassverk igår :-) :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1382869134433.jpg
    1382869134433.jpg
    62,3 KB · Visninger: 18
  • 1382869156696.jpg
    1382869156696.jpg
    55,3 KB · Visninger: 17
  • 1382869169545.jpg
    1382869169545.jpg
    43,4 KB · Visninger: 17
  • 1382869178473.jpg
    1382869178473.jpg
    24,2 KB · Visninger: 19
Men 6.30 tilsvarer jo 7.30 i går, ikke så tidlig det? :D :D
Kos dere, selvom det må bli litt rydding!
Hehe, ja, men tror man blir mentalt trøttere bare pga hva klokka sier! :p
Hermine har allerede sovet 1.5 time, jeg har fått dusjet og vaska håret, kjøkkenet er rydda opp etter pinnekjøttmiddagen i går, huset støvsugd og rydda, sengeklærne henger ute til luftings og soverommet vasket :D så nå kan vi gå ut å leke i sola med god samvittighet når snuppa våkner ;) Koker kaffe nå som vi kan ta med oss på lekeplassen etterpå :)

Jeg har alltid prøvd å bare tilpasse barna (og meg selv) til det nye klokkestyret med engang ;) med tanke på dagsoving å sånt..
Det blir nok to lurer idag også, som hele helgen :p For hun våkna nå 11.30 og det er aaaltfor lenge å vente til kvelden fra nå av ;)

Nå er jeg på badet, og har akkrat dusjet :) bare tok meg litt tid til bv før jeg går ut herifra :P

Natten har vært som vanlig her.. bare at barna har fulgt den gamle klokka..noe som egentlig var greit, for da våknet jentene i 8 tiden..
Men idag MÅ dem være i seng tidlig..Liana må legges halv 7, for dem må vekkes fremover nå, sånn at pappan kan levere de i barnehagen før jobb:oops: liker ikke tanken, men det får funke til det kommer snø, for da kan jeg dra Liana på akebrett etter vogna:P

Idag får vi besøk at en søster av mannen, med mann og barn:)

Ha en fin dag:)
Hehe, bare å ta seg tid til bv når man kan :p

Kos dere med familiebesøk :)

Her ordnet alt seg av seg selv med tanke på klokkestilling. Vi har egentlig erfaring med at det går seg fint til av seg selv! ;)
Eskil sovnet 11.30 i vogna borte ved barnehagen. Vi har kost oss ute en stund og tok med banan og drikke =)
Mannen kom også tuslende bort når han våknet.
Spent på hvor lenge Lillebror sover i vogna.
Jeg er godt plassert under ullteppet i sofaen og skal slappe max av frem til senvakt! :D
Frister å legge seg, men det tror jeg at jeg dropper!

Alltid like gøy når man hr naboer som tar husarbeidet på morran :p

Ja jippi :D kjente jeg ble så glad hehe, men nå er jeg våken og sitter og venter på at lillegutt skal komme hjem :)

God dag.:)
Ser ut til at de fleste greide skiftet til vintertid greit. Det gjorde det her også, da vesla var klar for en ny dag kl.06.45. Mine kjære stod opp, mens jeg lå til 09.30.:)
Nå sover Jenny ute i vogna, jeg pakker litt til samling på Notodden, og mannen sitter med pc'en. Tror det blir en tidlig middag på oss i dag, også drar vi en tur til svigers før jeg tar flyet nedover.

Ha en riktig god søndag!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God dag.:)
Ser ut til at de fleste greide skiftet til vintertid greit. Det gjorde det her også, da vesla var klar for en ny dag kl.06.45. Mine kjære stod opp, mens jeg lå til 09.30.:)
Nå sover Jenny ute i vogna, jeg pakker litt til samling på Notodden, og mannen sitter med pc'en. Tror det blir en tidlig middag på oss i dag, også drar vi en tur til svigers før jeg tar flyet nedover.

Ha en riktig god søndag!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Reiser du i kveld? HVor lenge skal du være denne gangen?
Kos dere på besøk! :D

Vi har lekt ute i et par timer og nå skal Hermine får hvile i vogna mens jeg går bort til mamma:) Så drar vi til byen for å spise kinamat når hun våkner :D
1382879974624.jpg1382880011691.jpg

*Surfer mobilt*

Det blir nok to lurer idag også, som hele helgen :p For hun våkna nå 11.30 og det er aaaltfor lenge å vente til kvelden fra nå av ;)

Aha.. ja det blir nok litt lenge å vente heeelt til kvelden da :P

Back
Topp